-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали -за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33140000-3 (Вироби медичного призначення) (за кодом НК 024:2019 – код 58735 – «Гель контактний, стерильний»;код 15639 – «Папір на записи»; код 47017 – «Шприц загального призначення, разового застосування»; код 12170 – «Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань»;код 34842 – «Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів»; код 12159 – «Набір для внутрішньовенних вливань з бюреткою для контролю об’єму інфузійного розчину»; код 60709 – «Пелюшка вбирає»; код 60823 – «Постільні приналежності»; код 44059 – «Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів»; код 61938 – «Набір одягу хірургічний/оглядовий»)
Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються Учасниками, викладаються українською мовою. У разі надання учасником сканкопій будь-яких документів іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом та печаткою (у разі її використання) бюро перекладів, або нотаріусом. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: математична формула не застосовується - критерій ціна – 100 %.
Торги не відбулися
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
17.07.2020 12:01 - 29.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Не погодження з рішенням переможця
Номер:
0fa6974417ae44ff967d56c18a4a96c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-17-001637-b.b2
Назва:
Не погодження з рішенням переможця
Вимога:
ФОП Старішко Олег Івановича просить звернути увагу, що згідно тендерної документації до закупівлі № UA-2020-07-17-001637-b, що була опублікована Вами (Комунальне некомерційне підприємство "Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради") 17 липня 2020 року, були виявлені порушення у рішенні про визначення переможця згідно Протоколу засідання Комітету Замовника про визначення Переможця №236 від 10 серпня 2020р., а саме:
1. ФОП Старішко О.І. надав декларації відповідності 753,754 регламенту на усю продукцію яку замовляв замовник.
2. Наявність деклорації відповідності засвідчує у тому числі факт відповідності продукції, виготовленої згідно цього технічного регламенту, санітарним нормам для предметів медичного призначення.
3. Наявність деклорації відповідності технічним регламентам разом з сертифікатами якості на конкретну партію продукції є достатнім для реалізаціїї предметів медичного призначення на усій теріторії України. Тому висновок санитарно- епідеміологічної експертизи не є обов’язковим та зазвичай не робиться постачальниками.
4. У зв’язку з тим що санитарно-епідеміологічну експертизу треба робити на конкретну партію продукціїї яка буде постачатися замовнику по тендеру части-нами на протязі кількох місяців замовник може не виконати умови стосовно залишкового терміну використання продукції . А іншу партію продукцію не зможе поставити бо висновку СЄС були надані не на неї.
5. У складі тендерної пропозиції ФОП Старішко О.І. надав лист-пояснення щодо висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, де обгрунтовано ненадання данного документу.
Виходячи з вище наведеного я хочу переконати Вас що санитарно- епідеміологічну єкспертизу до визначення переможця робити не має сенсу.
У той же час у разі визначення переможцем ФОП Старішко О.І я зобов’язуюсь надати висновки санитарно-епідеміологічної експертизи разом з продуцією. Тому звертаюсь до Вас з вимогою переглянути рішення щодо моєї дискваліфікації у відповідності з вимогами чинного законодавства. Дякую за розуміння
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 10.08.2020 14:02
- протокол вимога (2).doc 11.08.2020 13:39
Дата подачі:
10.08.2020 14:02
Вирішення:
Шановний учасник! Тендерний комітет повідомляє, що згідно абз. 39 ч.1 ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» технічний регламент - нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні адміністративні положення, додержання яких є обов’язковим. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування в тій мірі, в якій вони застосовуються до продукції, процесу або методу виробництва.
Абз. 14 ч.1 ст. 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, встановленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а у разі відсутності відповідних санітарних норм - в обгрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини. Таким чином, технічний регламент не підтверджує відповідність вимогам санітарного законодавства.
Згідно зі ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994р. державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей. Крім цього, Законом України «Про Перелік Документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» від 19.05.2011р. також підтверджується, що продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей повинна мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Так як, вироби медичного призначення, що є предметом закупівлі застосовуються в медичні практиці при обстеженні та/ або наданні медичної допомоги та можуть бути причиною шкоди здоров’я людини, вважаємо, що надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи є обов’язковим.
Відповідно до п. 7.16 Закону України «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» висновок експертизи є чинним протягом терміну дії нормативного документа, прийнятого в установленому порядку на цей об'єкт експертизи (продукцію). Для продукції імпортного виробництва, на яку відсутні нормативні документи, висновок видається на п'ять років.
Таким чином, ненадання у складі тендерної пропозиції копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи є підставою для відхилення тендерної пропозиції ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" на підставі абз.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо діскваліфікації ПП ДУОМЕД УКРАЇНА
Номер:
2b04f8e0403942dcaa6e4e609cec89c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-17-001637-b.a1
Назва:
Щодо діскваліфікації ПП ДУОМЕД УКРАЇНА
Вимога:
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" висловлює свою повагу та звертається щодо скасування діскваліфікації нашої пропозиції згідно протоколу №228 від 05.08.2020 року у зв`язку з відсутністю копій санітарно-епідіміологічних виснувків. Повідомляємо, що на засіданні Уряду України 31 січня 2018 року було прийнято постанову КМУ «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р. No 1031 і від 25 травня 2016 р. No 364» (далі по тексту – Постанова КМУ No 44).
Постановою КМУ No 44 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р. N 1031 "Деякі питання здійснення державного контролю товарів, що переміщуються через митний кордон України" (далі по тексту – Постанова КМУ No 1031), зокрема, до підпункт 3 доповнено абзацом такого змісту:
"медичні вироби, медичні вироби для діагностики in vitro та допоміжні засоби до них, а також активні медичні вироби, які імплантують, що пройшли процедуру оцінки
відповідності вимогам технічних регламентів;".
Таким чином, з 02.02.2018 року при митному оформленні де-юре не повинні вимагатися висновки СЕС на медичні вироби, медичні вироби для діагностики in vitro та допоміжні засоби до них, а також активні медичні вироби, які імплантують, що пройшли процедуру оцінки відповідності вимогам технічних регламентів.
Постанова та внесені нею зміни набули чинності 02.02.2018 року, по факту офіційного опублікування в Урядовому кур'єрі, 2018, 02, 02.02.2018 N 23.
Адміністрація ПП ДУОМЕД УКРАЇНА, як Учасник Вашої процедури закупівлі, звертається до Вас з вимогою переглянути рішення щодо незаконної дискваліфікації. З повагою.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповідь вимога.pdf 06.08.2020 10:19
Дата подачі:
05.08.2020 12:32
Вирішення:
Шановний учасник! Постанова КМУ № 44 від 31.01.2018р., якою внесено зміни до постанови КМУ № 1031 від 05.11.2011 року втратила чинність з прийняттям постанови КМУ № 960 від 24.10.2018р. (Публікація в Урядовому кур’єрі від 17.11.2018р.).
Згідно зі ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994р. державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей. Крім цього, Законом України «Про Перелік Документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» від 19.05.2011р. також підтверджується, що продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей повинна мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи являє собою документ встановленої форми, який визначає відповідність або невідповідність певного об'єкта медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Так як, вироби медичного призначення, що є предметом закупівлі застосовуються в медичні практиці при обстеженні та/ або наданні медичної допомоги та можуть бути причиною шкоди здоров’я людини, тому вважаємо, що надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи є обов’язковим.
Таким чином, ненадання у складі тендерної пропозиції копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи є підставою для відхилення тендерної пропозиції ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" на підставі абз.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Відхилено