• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Інтерактивний мультимедійний комплекс (інтерактивна дошка, мультимедійний проєктор, персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук, маніпулятор типу миша)»

Завершена

366 349.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 831.75 UAH
Період оскарження: 17.07.2020 11:56 - 30.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: 7940bafe44a14a18b0db6da5350be860
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-001534-b.b5
Назва: Дискримінація
Вимога:
У технічних вимогах зазначено, що дошка повинна мати оптичну технологію (підтримуються дотики пальцем, маркером та будь-яким непрозорим об'єктом). Проте, такі функції (підтримання дотиків пальцем, маркером та будь-яким непрозорим об'єктом, Multi Touch) мають дошки не лише з оптичною технологією, а й з інфрачервоною. Це означає, що Замовник, вказавши конкретну технологію дошки, навмисно намагається звузити коло потенційних постачальників та надати перевагу одній конкретній фірмі, яка постачає/виробляє дошки з оптичною технологією. Звертаємо Вашу увагу, що Наказ МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" не встановлює конкретних вимог щодо технології дошки та не надає перевагу одній з них. Просимо Вас не порушувати принципи здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі») – недискримінація Учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням та видалити вимогу щодо оптичної технології дошки шляхом внесення змін до Додатку 1 Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У додатку 2 до тендерної документації встановлено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Відповідно до ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі необхідності посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання містити вираз "або еквівалент". Еквівалент — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Еквівалент має повністю відповідати за своїми технічними характеристиками та можливості тим характеристикам, що встановлені в тендерній документації. Технічні характеристики запропонованого товару та їх відповідність тендерній документації (відповідно і те, що запропонований товар є еквівалентом) мають підтверджуватись документами, що вимагаються в тендерній документації та надаватимуться у складі тендерних пропозицій. А також ,відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінація

Номер: 9bc6650b8bcb4cd18ff641817867f91a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-001534-b.b4
Назва: дискримінація
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 1 до Тендерної документації Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які запропонують товар від українського виробника. Звертаємо Вашу увагу, що участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару встановлюються виключно санкційними нормами. Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Тому, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 Тендерної документації та видалити пункт 2.7. щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Попереджаємо, що будемо змушені звернути увагу на Вашу закупівлю відповідних органів, оскільки вимоги закупівлі містять безліч положень що суттєво обмежують конкуренцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок) підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні відповідно до ЗУ «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», та не передбачає, що виробництво даної продукції відбувається на території України, як Ви зазначаєте у Вашій вимозі. Відповідно до ст. 5 Закону право на одержання свідоцтва у порядку, встановленому цим Законом, має будь-яка особа, об’єднання осіб або їх правонаступники, у разі якщо відповідний знак не суперечить вимогам законодавства. Свідоцтво надає його власнику право використовувати знак та інші права, визначені цим Законом; свідоцтво надає його власнику виключне право забороняти іншим особам використовувати без його згоди, якщо інше не передбачено цим Законом (ст. 16). Більш детально з інформацією щодо правового статусу свідоцтва можна ознайомитися у вказаному Законі, що є у відкритому доступі. Дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не перестане ввозити продукцію на територію України під ТМ, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. На території України є декілька виробників та дистриб’юторів, що мають зареєстровану ТМ на території України, тому дана вимога не являється такою, що обмежує права учасників. Дане свідоцтво підтверджує, що ТМ зареєстрована на території України. Отже, цією вимогою ми, як замовник, забезпечуємо та вберігаємо себе від постачання неякісних товарів невідомого походження або підробки. До того ж, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до ч.6 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Обмеження конкуренції

Номер: 01710bd025b44644a1b9151e504ee806
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-001534-b.b3
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, проаналізувавши вимоги, викладені у Додатку 2 до тендерної документації до інтерактивної дошки та програмного забезпечення інтерактивної дошки, визначили, що у сукупності такими характеристиками володіють тільки інтерактивні дошки одного виробника, що фактично обмежує конкуренцію та робить неможливим участь інших виробників та постачальників. Такі дії Замовника є протиправними та порушують Закон України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Технічні вимоги до обладнання, що вимагається у тендерній документації встановлювались в загальних рисах. До того ж постачальники не обмежуються у праві запропонувати еквівалент, відповідність якого технічним вимогам буде підтверджуватися документами, що надаватимуться у складі тендерної документації. Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифу МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам" Вимога щодо свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, передбачена п. 2.2. наказу МОН від 02.12.2004р. № 903: «При використанні комп'ютерних програм і комп'ютерної техніки з попередньо встановленими комп'ютерними програмами навчальні заклади зобов'язані: - дотримуватися вимог, що передбачені нормативними актами МОН України, які регламентують склад, кількість та основні технічні характеристики комп'ютерної техніки для облаштування і використання кабінетів інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах; - придбати і використовувати в навчальному процесі комп'ютерні програми і комп'ютерну техніку з попередньо встановленими комп'ютерними програмами, що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам МОН України; - придбати і використовувати комп'ютерні програми навчального призначення, що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам МОН України.». Вимоги, зазначені у документації ніяким чином не обмежують коло учасників тендерних торгів, оскільки партнери виробників, представники чи офіційні дистриб'ютори повинні мати відповідну документацію від виробника на навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти та підтверджує його безпечність та має дозвіл на використання у загальних навчальних закладах. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: f2d56631f48f4af38aeb08ebfa3b125b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-001534-b.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами п.8 Додатку 2 до Тендерної документації Учасники повинні в складі тендерної пропозиції «Надати Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки)».По-перше, чому Ви вимагаєте свідоцтво саме на торгівельну марку інтерактивних панелей, які навіть не є предметом закупівлі та не входять до складу інтерактивних мультимедійних комплексів, які Ви плануєте закупити? По-друге, просимо пояснити яким чином надання такого Свідоцтва підтвердить технічні та якісні характеристики предмету закупівлі? По-третє, чому Замовник штучно обмежує конкуренцію та не дає можливості прийняти участь у закупівлі виробників, які не мають зареєстрованої торгівельної марки в Україні? Тому просимо надати роз’яснення щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції зазначеного Свідоцтва, або видалити п.8 . щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок) підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, відповідно до ЗУ «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», та не передбачає, що виробництво даної продукції відбувається на території України, як Ви зазначаєте у Вашій вимозі. Відповідно до ст. 5 Закону право на одержання свідоцтва у порядку, встановленому цим Законом, має будь-яка особа, об’єднання осіб або їх правонаступники, у разі якщо відповідний знак не суперечить вимогам законодавства. Свідоцтво надає його власнику право використовувати знак та інші права, визначені цим Законом; свідоцтво надає його власнику виключне право забороняти іншим особам використовувати без його згоди, якщо інше не передбачено цим Законом (ст. 16). Більш детально з інформацією щодо правового статусу свідоцтва можна ознайомитися у вказаному Законі, що є у відкритому доступі. Дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не перестане ввозити продукцію на територію України під ТМ, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. На території України є декілька виробників та дистриб’юторів, що мають зареєстровану ТМ на території України, тому дана вимога не являється такою, що обмежує права учасників. Дане свідоцтво підтверджує, що ТМ зареєстрована на території України. Отже, цією вимогою ми, як замовник, забезпечуємо та вберігаємо себе від постачання неякісних товарів невідомого походження або підробки. До того ж, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до ч.6 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін. Стосовно: «По-перше, чому Ви вимагаєте свідоцтво саме на торгівельну марку інтерактивних панелей, які навіть не є предметом закупівлі та не входять до складу інтерактивних мультимедійних комплексів, які Ви плануєте закупити?», - то було допущено описку і будуть внесені відповідні правки, слова «панелі» буде замінено на слова «дошок»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінааційні вимоги

Номер: 8ed124856aaf4c159e1273d5299d8595
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-001534-b.b1
Назва: Дискримінааційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, проведений аналіз технічних характеристик, які встановлені Вами до обладнання у Додатку 2 до Тендерної документації, показав, що висунуто дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію. У технічному завданні зазначено, що технологія інтерактивної дошки – оптична (підтримуються дотики пальцем, маркером та будь-яким непрозорим об'єктом), але всі ці можливості мають дошки й з інфрачервоною технологією. Таким чином Замовник штучно обмежує коло учасників закупівлі, створивши переваги виробникам та постачальникам, які пропонують дошки з оптичною технологією. Наголошуємо на тому, що у Наказі МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" не визначена технологія інтерактивної дошки. Просимо Замовника видалити вимогу щодо оптичної технології інтерактивної дошки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У додатку 2 до тендерної документації встановлено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Відповідно до ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі необхідності посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання містити вираз "або еквівалент". Еквівалент — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Еквівалент має повністю відповідати за своїми технічними характеристиками та можливості тим характеристикам, що встановлені в тендерній документації. Технічні характеристики запропонованого товару та їх відповідність тендерній документації (відповідно і те, що запропонований товар є еквівалентом) мають підтверджуватись документами, що вимагаються в тендерній документації та надаватимуться у складі тендерних пропозицій. А також ,відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Статус вимоги: Відхилено