• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання

Завершена

1 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Період оскарження: 17.07.2020 11:37 - 30.07.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді визнання ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" переможцем процедури закупівлі

Номер: 69599a7c73eb432897b5198c10487919
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-003012-c.a2
Назва: СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді визнання ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" переможцем процедури закупівлі
Скарга:
Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо визнання переможцем Учасника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Повідомлення про намір укласти договір.
Дата розгляду скарги: 27.08.2020 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.08.2020 18:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.09.2020 16:20
Дата виконання рішення Замовником: 17.09.2020 11:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати рішення №17048-р/пк-пз від 10.09.2020р. постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та розмістити відповідну інформацію у встановлений ЗУ «Про публічні закупівлі» ( в редакції ЗУ від 19.09.2019 № 114-ІХ) строк.
Автор: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Олена Балюк +380675048383 sales@diawest.com
Вимога
Є відповідь

ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"»

Номер: 98c4281171f9479691084a3475a5713b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-003012-c.a1
Назва: ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"»
Вимога:
з огляду на неповну відповідність тендерної пропозиції Учасника технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, його тендерна пропозиція підлягає відхиленню з наступних підстав.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши вимоги зазначені Скаржником, було встановлено: - По п.1 вимоги – відповідно до статті 17 Закону підставами для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі є, зокрема, наступні: «12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми… Відповідно до ст. 17 Закону, замовник приймає рішення щодо відмови учаснику в участі у закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) у разі, якщо службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. При цьому, спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених переліченими пунктами цієї статті, Замовник визначає для надання таких документів ВИКЛЮЧНО лише переможцю тендеру. Наразі в Україні відсутній орган, який видає відповідні довідки про те, що службову (посадову) особу учасника чи фізичну особу, яка є учасником, було чи не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Крім того, також відсутній державний відкритий реєстр, де була б інформація про осіб, яких притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці. Щодо реєстру злочинів торгівлі людьми — такий реєстр існує і затверджений він Постановою КМУ «Про затвердження Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми» від 18 квітня 2012 р. № 303. Держателем цього реєстру є МВС, і він є закритим. Виходячи з зазначеного вбачається, що існує два практичних методи підтвердження відсутності фактів притягнення до вищезазначених порушень, які можуть варіюватись залежно від умов тендерної документації: • довідка у довільній формі, про те, що службову (посадова) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; • довідка з МВС про притягнення/не притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості. З огляду на те, що правопорушення, пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми є кримінальними правопорушеннями (ст. 149 та ст. 150 Кримінального кодексу України), довідка з МВС про відсутність притягнення до кримінальної відповідальності та відсутність судимості автоматично підтверджує і відсутність притягнення до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Згідно тендерної пропозиції, учасник ТОВ "ТКК "ФРАЙ" надав довідку МВС про відсутність притягнення до кримінальної відповідальності та відсутність судимості у Кравченко Олександра Борисовича. - По п. 2 вимоги - Відповідно до умов пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформацією, у вигляді порівняльної таблиці, про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у вигляді листа від учасника в якому викладена інформація, яка міститься у Додатку 3 до цієї тендерної документації». Відповідно до умов пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Учасник ТОВ "ТКК "ФРАЙ" надав довідку у вигляді порівняльної таблиці, про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у вигляді листа від учасника в якому викладена інформація, яка міститься у Додатку 3 до тендерної документації із зазначенням конкретної марки по кожній номенклатурній групі, підписану уповноваженою особою та скріплену печаткою. Також, учасником ТОВ "ТКК "ФРАЙ" надано довідку щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля. Щодо документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі зазначаємо наступне. З 01.01.2018 року згідно Закону України «Про технічне регулювання і оцінку відповідності» від 10.01.2016 року обов'язкову сертифікацію продукції в Україні скасовано. Тобто, з 01.01.2018 року вся продукція, яка входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов’язковій сертифікації. Дія Закону поширюється на всі види продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію в Україні за винятком: • виробів мистецтва та унікальних виробів народного художнього промислу • предметів колекціонування та антикваріату. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб- підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. При цьому, учасником ТОВ "ТКК "ФРАЙ" на підтвердження відповідності тендерної пропозиції якісним вимогам надано наступні сертифікати: • Сертифікат про те, що ТОВ "ТКК "ФРАЙ" відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», виданий на підставі рішення про можливість видачі сертифікату на систему управління якістю № 116/СУЯ-18 від 21.12.2018 року та звіту про оцінку системи управління якістю від 21.12.2018 року. • Сертифікат про те, що ТОВ "ТКК "ФРАЙ" відповідає вимогам ДСТУ ISO14001:2015 (ISO14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування.», виданий на підставі рішення щодо сертифікації системи управління № ES-266/01-19 від 18.12.2019 року та звіту про сертифікаційний аудит системи управління від 18.12.2019 року. - По п. 3 вимоги - Тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження технічних характеристик запропонованого товару з мережі Інтернет, сайтів виробника тощо. В технічних характеристиках кабелю, наданих ТОВ "ТКК "ФРАЙ" в тендерній пропозиції, зазначено, що довжина кабелю буде 15 м. Відповідно ТОВ «ТКК «ФРАЙ» бере на себе зобов’язання надати кабель із відповідними технічними характеристиками, а саме довжина 15м. - По п. 4 вимоги - у Додатку 3 до тендерної документації, стосовно зауважень, зазначено: Вимога відповідно до Додатку 3 Запропоновано ТОВ «ТКК «ФРАЙ» Маршрутизатор Комутатор мережевий TP-Link T1600G-52TS Серверна шафа Мережева шафа IPCOM СН-15U-06-06-ДС Мережева плата Мережева карта D-Link DFE-520TX Мережева плата Мережева карта D-Link DGE-560T Кабель звита пара Кабель мережевий MOLEX UTP 305m, cat 5e, CU, PVC, grey (CAA-00184) POST карта Mini Аналізатор несправності Multifunction 3 in 1 Debug Card Expert Mini PCI PCI-E LPC Блок живлення з роз'ємом USB Мережевий зарядний пристрій Qualcomm LZ-023 Quick Charge 3.0 Black (LZ023Black) При порівнянні повного найменування запропонованих товарів з назвами та технічними характеристиками товару зазначеному у Додатку 3 до тендерної документації, зрозуміло що це абсолютно ідентичні товари (такі самі виробники та моделі), а розбіжності у назві українською мовою обумовлені індивідуальністю, самостійністю та незалежністю ведення складського, бухгалтерського, управлінського та ін. обліку на підприємствах, що ні як не впливає на фізичні або технічні характеристики товару. Щодо останньої позиції, блока живлення з роз'ємом USB, то ТОВ «ТКК «ФРАЙ» запропонувало пристрій з технічними характеристиками товару кращими, ніж зазначеному у Додатку 3 до тендерної документації, а саме с корисною потужністю у 18Вт.
Статус вимоги: Відхилено