• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Запасні частини до дизелів 78Г для ВП ЗАЕС: лот 1 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г для ВП ЗАЕС), лот 2 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г (метизи) для ВП ЗАЕС)

Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.

Торги не відбулися

137 952 941.32 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 32 447.08 UAH
Період оскарження: 17.07.2020 09:08 - 27.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Внесення змін до ТД

Номер: 6ee8e870945c43998ca2de3abb12fcb6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-000101-b.a8
Назва: Внесення змін до ТД
Вимога:
Добрий день. Просимо Вас внести зміни, а саме - викласти п. 5.1 Тендерної документації у наступній редакції: «Довідка встановленої форми (Додаток 5 до цієї тендерної документації), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів). Аналогічними договорами вважаються виконані договори на виконання робіт з ремонту/технічного обслуговування з постачанням запасних частин, або на постачання запасних частин до дизель-агрегатів або тепломеханічного обладання.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Предметом закупівлі за даними торгами є постачання запасних частин до дизелів 78Г для ВП ЗАЕС. Пункт 5.1. «Кваліфікаційні критерії» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачає наступний кваліфікаційний критерій: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Не вбачаємо підстав для внесення змін до ТД.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

щодо умов оплати

Номер: 33f83017903d4fb8925954bb11ceeb73
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-000101-b.a7
Назва: щодо умов оплати
Вимога:
Враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме ввести можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: «Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином: – у валюті пропозиції шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни. – умови здійснення оплати за відкритим акредитивом: • рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; • пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; • транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії». Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену Продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії. Відвантаження Продукції Постачальником здійснюється виключно за позитивними результатами заводського приймання, та за умови отримання Постачальником від виконуючого (авізуючого) банку повідомлення про відкриття Покупцем акредитиву згідно з умовами Контракту. Постачальник завчасно повідомляє Покупцю про останню дату відвантаження Продукції та місце відправки Продукції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо умов оплати

Номер: 7c23234aa6384cef9f002ed1e3d9abf3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-000101-b.a6
Назва: щодо умов оплати
Вимога:
Враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме ввести можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: «Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином: – у валюті пропозиції шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни. – умови здійснення оплати за відкритим акредитивом: • рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; • пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; • транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії». Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену Продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії. Відвантаження Продукції Постачальником здійснюється виключно за позитивними результатами заводського приймання, та за умови отримання Постачальником від виконуючого (авізуючого) банку повідомлення про відкриття Покупцем акредитиву згідно з умовами Контракту. Постачальник завчасно повідомляє Покупцю про останню дату відвантаження Продукції та місце відправки Продукції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо невідповідності заявленої загальної кількості одиниць товару для ЛОТу 2 у преамбулі до тендеру та тендерній документації

Номер: c48ced9f89f943a4a07723a0b8c7b4b8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-000101-b.c5
Назва: Щодо невідповідності заявленої загальної кількості одиниць товару для ЛОТу 2 у преамбулі до тендеру та тендерній документації
Вимога:
У преамбулі до тендеру (ЛОТ 2) вказаза загальна кількість товару 5503 одиниць. Така ж кількість заявлена у документі тендерної документації 6574- procurement noticе.docx. Згідно даних Додаток 2 - інформ про тех характ 2 лота.docx - розрахункова загальна кількість товару складає 3503 одиниці. Просимо привести до відповідності характеристики ЛОТу 2, вказані у різних документах
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до умов тендерної документації та Додатоку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» загальна кількість товару складає 5503 шт.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

щодо умов рзрахунків

Номер: 8c930fb800214fb4931a479ecafd9838
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-000101-b.c4
Назва: щодо умов рзрахунків
Вимога:
Враховуючи досвід виконання аналогічних договорів, а також економічну ситуацію в Україні на сьогоднішній день існує ризик щодо несвоєчасного здійснення оплати за поставлену продукцію. Затримка оплати за поставлену продукцію створює труднощі в роботі підприємства-постачальника, що призводить до затримки з виплати заробітної плати, сплати податків, розрахунків з контрагентами тощо. Враховуючи об'єктивні обставини просимо Вас внести зміни до тендерної документації та передбачити аккредитивну форму розрахунку або авансовий платіж у розмірі не менше 50% вартості договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо умов розрахунків

Номер: 71d88186e02944d7a87874723b834fe2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-000101-b.c3
Назва: щодо умов розрахунків
Вимога:
Враховуючи досвід виконання аналогічних договорів, а також економічну ситуацію в Україні на сьогоднішній день існує ризик щодо несвоєчасного здійснення оплати за поставлену продукцію. Затримка оплати за поставлену продукцію створює труднощі в роботі підприємства-постачальника, що призводить до затримки з виплати заробітної плати, сплати податків, розрахунків з контрагентами тощо. Враховуючи об'єктивні обставини просимо Вас внести зміни до тендерної документації та передбачити аккредитивну форму розрахунку або авансовий платіж у розмірі не менше 50% вартості договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо зміни кваліфікаційних критеріїв учасника, що обмежують можливість участі

Номер: 98334cfda2c74aa29a6f0dc3db0a974f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-000101-b.b2
Назва: Щодо зміни кваліфікаційних критеріїв учасника, що обмежують можливість участі
Вимога:
Дизель генератоні установки, аналогічні АСД 5600 за своіїми технічними характеристикаі, застосовуються не тільки як облядання для АЕС, а й поширені у інших галузях господарства. Постачання запасних частин до таких дизель - генераторних установок наразі не відризняється від постачання запасних частин до АСД 5600 або ДГУ інших типів, встановленних на АЕС. Задля запобігання обмеження прозорості та конкурентності торгів на постачання ЗІП для ДГУ АСД 5600, вимагаємо викласти п. 5.1 Тендерної документації у наступній редакції: "Довідка встановленої форми (Додаток 5 до цієї тендерної документації), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів). Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання запасних частин до дизель-агрегатів або тепломеханічного обладання".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 06.08.2020 були внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо зміни кваліфікаційних критеріїв учасника, що обмежують можливість участі

Номер: 32595598308841de94447d09f6beefec
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-000101-b.b1
Назва: Щодо зміни кваліфікаційних критеріїв учасника, що обмежують можливість участі
Вимога:
Дизель генератоні установки, аналогічні АСД 5600 за своіїми технічними характеристикаі, застосовуються не тільки як облядання для АЕС, а й поширені у інших галузях господарства. Постачання запасних частин до таких дизель - генераторних установок наразі не відризняється від постачання запасних частин до АСД 5600 або ДГУ інших типів, встановленних на АЕС. Задля запобігання обмеження прозорості та конкурентності торгів на постачання ЗІП для ДГУ АСД 5600, вимагаємо викласти п. 5.1 Тендерної документації у наступній редакції: "Довідка встановленої форми (Додаток 5 до цієї тендерної документації), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів). Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання запасних частин до дизель-агрегатів або тепломеханічного обладання".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 06.08.2020 були внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АМКУ стосовно pішення тендерного комітету

Номер: d0c918466c634950a0b4c4b7a0638f85
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-000101-b.b10
Назва: Скарга до АМКУ стосовно pішення тендерного комітету
Скарга:
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.09.2020 20:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.10.2020 19:26
Дата виконання рішення Замовником: 07.10.2020 16:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.09.2020 № 18320-р/пк-пз скасувати рішення тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 02.09.2020 (п. 3.2 протоколу засідання ТК від 02.09.2020 № 97) в частині відхилення тендерної пропозиції Inkla Trading&Engineering GmbH та допущення до електронного аукціону тендерних пропозицій ISG Supply OÜ та ТОВ «ЕНЕРГО- СЕКТОР».
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Seda Stern +436766332931 si@inkla.com http://inkla.com
Скарга
Виконана замовником

Cтосовно pішення тендерного комітету

Номер: cc4b9974dc3f4210b69c67351c2fa79b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-17-000101-b.b9
Назва: Cтосовно pішення тендерного комітету
Скарга:
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.09.2020 20:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.10.2020 19:24
Дата виконання рішення Замовником: 07.10.2020 16:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.09.2020 № 18319-р/пк-пз скасувати рішення тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 02.09.2020 (п. 3.2 протоколу засідання ТК від 02.09.2020 № 97) в частині відхилення тендерної пропозиції Inkla Trading&Engineering GmbH та допущення до електронного аукціону тендерних пропозицій ISG Supply OÜ та ТОВ «ЕНЕРГО- СЕКТОР».
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Seda Stern +436766332931 si@inkla.com http://inkla.com