• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт спортивної зали Миронівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 (мала зала) Бахмутської районної ради Донецької області, розташованої за адресою: 84791, Донецька область, Бахмутський район, смт. Миронівський, вул. Мира, 11»

Завершена

2 319 470.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 597.35 UAH
Період оскарження: 16.07.2020 20:19 - 29.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні положення.

Номер: d35498dc44864c3da92e498db66936f7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-16-007014-c.b2
Назва: Дискримінаційні положення.
Вимога:
Шановний Замовник, детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. У п. 4 додатку 2, в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договору/ів за предметом закупівлі встановлена вимога щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання щонайменше двох аналогічних договорів, а саме: « Аналогічним вважається договір на виконання певного виду капітального ремонту, а саме: капітального ремонту спортивної зали, та який входить до складу предмету закупівлі за аналогічним кодом 45453000-7 – (Капітальний ремонт і реставрація), укладеного з бюджетною установою.» Стаття 16 п. 2.3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». У Статті 16 не передбачено умов та обмежень стосовно досвіда учасника закупівлі що до наявності досвіда учасника капітального ремонту виключно спортивної зали, а не досвіда виконання робіт за кодом ДК 45453000-7 – (Капітальний ремонт і реставрація), також закон не містить вимог щодо наявності договорів виключно з бюджетною установою. Ці положення ТД містять обмеження, щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які мають відповідні договора досвіду за кодом ДК 45453000-7 – (Капітальний ремонт і реставрація), та мають відповідні договора з не бюджетними установами, що суттєво обмежує коло потенційних учасників. Статтею 6 Конституції України передбачено, що органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України. Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Тому ви повинні діяти лише у межах законодавства і ТІЛЬКИ У МЕЖАХ ЗАКОНУ (усі ваші дії повинні бути регламентовані законами України, усі прийняті рішення повинні містити посилання на законодавство України, самодіяльність категорично заборонена), то будь ласка поясніть згідно якого Закону додали вимогу « Аналогічним вважається договір на виконання певного виду капітального ремонту, а саме: капітального ремонту спортивної зали, та який входить до складу предмету закупівлі за аналогічним кодом 45453000-7 – (Капітальний ремонт і реставрація), укладеного з бюджетною установою.» ми вимагаємо від вас пряме посилання на законодавство України. У своїй відповіді на вимогу UA-2020-07-16-007014-c.а1 ви зазначили «…Таким чином, умова щодо надання аналогічних договорів з виконання певного виду капітального ремонту та за встановленими обсягами виконання ключових робіт дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання саме таких робіт у визначених об’ємах, з належною якістю.» то б то у своїй відповіді в вже ДИСКРИМІНУЄТЕ інших учасників (які не мають аналогічного договору з бюджетною організацією) ця фраза «…дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання саме таких робіт…» є дискримінаційною, тому враховуючи вище викладене на який саме закон( статтю, нормативно-правовий акт та інше) ви посилаєтесь коли: 1. Вимагаєте від Учасників тендеру аналогічний договір з бюджетною організацією, та чим саме аргументована така вимога? В законі України «Про публічні закупівлі» нічого про це не сказано (виконання цього закону та інших є ОБОВ’ЯЗКОВИМ). (ми вимагаємо від вас пряме посилання на законодавство України) 2. Чому не можливо надати договір з будь якою іншою організацією? (ми вимагаємо від вас пряме посилання на законодавство України) 3. Чому саме два договори, одного недостатньо (якщо так то чому)? (ми вимагаємо від вас пряме посилання на законодавство України) 4. Чому у своїй відповіді вимогу не посилаєтесь на законодавство як того воно вимагає, а відповідаєте у вигляді «твір на вільну тему». (ми вимагаємо від вас пряме посилання на законодавство України) Та відповідь на вимогу UA-2020-07-16-007014-c.a1 в якій ви зазначили, що «Замовником встановлено декілька кваліфікаційних критеріїв, у тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних договорів) за предметом закупівлі договору (договорів). Критерій для визначення договору аналогічним є у Законі: аналогічними мають бути предмети закупівлі. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, які закуповує замовник у межах єдиної процедури закупівлі щодо яких учасникам дозволено подавати тендерні пропозиції. Відповідно до цього чинний Закон не містить визначення терміна «аналогічний договір», то проаналізувавши вище викладене ви не маєте право згідно законодавства вимагати від учасника договір з бюджетною організацією тому що як ви самі зазначили «Відповідно до цього чинний Закон не містить визначення терміна «аналогічний договір» також ви посилаєтесь на «…Крім того, наводимо щонайменше два ідентифікатори аналогічних закупівель з капітальних ремонтів спортивних залів:UA-2020-04-15-004327-a,UA-2020-04-10-000193-a,UA-2020-03-13-002507-a, проведених у 2020 році замовниками за бюджетні кошти…» це є прецедент - ((Від лат. Praecedens «попередній») - випадок чи подія, яка мала місце в минулому і служить прикладом або підставою для подальших дій в сьогоденні.), але як що таким чином робити висновки з того якими повині бути вимоги що до надання аналогічного договору, то прецедент що до відсутності вимог зазначених у п. 4 додатку 2 тендерної документації в десятки тисяч разів більше, і це не як не відобразилося на виконанні роботи, виходячи з цього правильніше робити (згідно чинного законодавства України) як це роблять «УСІ ІНШІ» Замовники. Також якщо посилатися на прецедент, то у закупівлі UA-2017-03-10-000350-a є дуже схожий випадок, і рішення АМКУ було з боку Учасника. Ми хотіли би дізнатись яким законом вам як Замовнику (бюджетній установі) у своїй діяльності (відповідь на вимогу у державних закупівлях це сфера діяльності замовника) дозволено користуватись «прецедент»? (ми вимагаємо від вас пряме посилання на законодавство України) Виходячи з вищевикладеного встановлено, що у тендерній документації є Дискримінаційна вимога у додатку 2. Як що ви вважаєте інакше, надайте відповідь з прямим посиланням на законодавство України. ПРОШУ: 1. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. 2. Усунути порушення, шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію. У разі відмови, будем оскаржувати дискримінаційні вимоги до учасників в АМКУ. 3. Конкретно надати відповідь вимогу посилаючись на зако
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: По суті наданої Вами вимоги від 23.07.2020,за ідентифікатором UA-2020-07-16-007014-c.b2 за закупівлею «Капітальний ремонт спортивної зали Миронівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 (мала зала) Бахмутської районної ради Донецької області, розташованої за адресою: 84791, Донецька область, Бахмутський район, смт. Миронівський, вул. Мира, 11», інформуємо про наступне: замовник вправі самостійно визначати спосіб підтвердження, в тому числі і такого критерію як наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів: так відповідно до п.4 Додатку № 2 Кваліфікаційних критеріїв та інших вимог, що підтверджують відповідність Учасника тендерній документації, Замовником зазначено наступне: «…Аналогічним вважається договір на виконання певного виду капітального ремонту, а саме: капітального ремонту спортивної зали, та який входить до складу предмету закупівлі за аналогічним кодом 45453000-7 – (Капітальний ремонт і реставрація), укладеного з бюджетною установою.». Згідно ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено декілька кваліфікаційних критеріїв, у тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних договорів) за предметом закупівлі договору (договорів). Критерій для визначення договору аналогічним є у Законі: аналогічними мають бути предмети закупівлі. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, які закуповує замовник у межах єдиної процедури закупівлі щодо яких учасникам дозволено подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку Відповідно до цього чинний Закон не містить визначення терміна «аналогічний договір». Тому замовником у тендерній документації чітко передбачено вимогу щодо визначення терміну аналогічного договору за предметом закупівлі. Також зазначимо, що відповідно до нового Порядку визначення предмета закупівлі по роботах відбувається замовником відповідно до Наказу №708 Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства від 15.04.2020 року, який вступив в дію 19 червня 2020 року, та здійснюється згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону «Роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт» за об’єктами будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», в нашому випадку об’єкт будівництва та предмет закупівлі - «Капітальний ремонт спортивної зали Миронівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 (мала зала) Бахмутської районної ради Донецької області, розташованої за адресою: 84791, Донецька область, Бахмутський район, смт. Миронівський, вул. Мира, 11», а не капітальний ремонт будівель, дахів, споруд, доріг тощо... Обсяг виконаних робіт за ключовими видами робіт є необхідним при визначенні «аналогічного договору», так як підтверджує саме досвід Учасника, необхідний для виконання робіт по даному об’єкту згідно проектно-кошторисної документації. Відповідно, визначення коду ДК 021:2015 «Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником» (45453000-7 – (Капітальний ремонт і реставрація) обов’язкове при плануванні та проведенні закупівлі робіт. Крім того, наводимо щонайменше два ідентифікатори аналогічних закупівель з капітальних ремонтів спортивних залів:UA-2020-04-15-004327-a,UA-2020-04-10-000193-a,UA-2020-03-13-002507-a, проведених у 2020 році замовниками за бюджетні кошти – «Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації», «Спеціалізованою школою І-ІІІ ступенів № 189 з поглибленим вивченням англійської та німецької мов Деснянського району міста Києва», на які надано учасниками аналогічні договори з капітальних ремонтів спортивних залів. Тобто, вочевидь, в потенційних учасників є досвіди виконання аналогічних договорів за об’єктом будівництва, а тому кваліфікаційні критерії відповідають вимогам законодавства та потребам замовника і не мають дискримінаційних умов. Таким чином, умова щодо надання аналогічних договорів з виконання певного виду капітального ремонту та за встановленими обсягами виконання ключових робіт дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання саме таких робіт у визначених об’ємах, з належною якістю.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога що до дискримінаційних умов ТД

Номер: 6f9807f5747340b79d0fcf3c1ca97b15
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-16-007014-c.a1
Назва: Вимога що до дискримінаційних умов ТД
Вимога:
Шановний Замовник, детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. У п. 4 додатку 2, в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договору/ів за предметом закупівлі встановлена вимога щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання щонайменше двох аналогічних договорів, а саме: « Аналогічним вважається договір на виконання певного виду капітального ремонту, а саме: капітального ремонту спортивної зали, та який входить до складу предмету закупівлі за аналогічним кодом 45453000-7 – (Капітальний ремонт і реставрація), укладеного з бюджетною установою.» Стаття 16 п. 2.3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». У Статті 16 не передбачено умов та обмежень стосовно досвіда учасника закупівлі що до наявності досвіда учасника капітального ремонту виключно спортивної зали, а не досвіда виконання робіт за кодом ДК 45453000-7 – (Капітальний ремонт і реставрація), також закон не містить вимог щодо наявності договорів виключно з бюджетною установою. Ці положення ТД містять обмеження, щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які мають відповідні договора досвіду за кодом ДК 45453000-7 – (Капітальний ремонт і реставрація), та мають відповідні договора з не бюджетними установами, що суттєво обмежує коло потенційних учасників. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. 2. Усунути порушення, шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію. У разі відмови, будем оскаржувати дискримінаційні вимоги до учасників в АМКУ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: По суті наданої Вами вимоги від 21.07.2020,за ідентифікатором UA-2020-07-16-007014-c.a1 за закупівлею «Капітальний ремонт спортивної зали Миронівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 (мала зала) Бахмутської районної ради Донецької області, розташованої за адресою: 84791, Донецька область, Бахмутський район, смт. Миронівський, вул. Мира, 11», інформуємо про наступне: замовник вправі самостійно визначати спосіб підтвердження, в тому числі і такого критерію як наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів: так відповідно до п. 4 Додатку № 2 Кваліфікаційних критеріїв та інших вимог, що підтверджують відповідність Учасника тендерній документації, Замовником зазначено наступне: «…Аналогічним вважається договір на виконання певного виду капітального ремонту, а саме: капітального ремонту спортивної зали, та який входить до складу предмету закупівлі за аналогічним кодом 45453000-7 – (Капітальний ремонт і реставрація), укладеного з бюджетною установою.». Відповідно до п. 2 ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено декілька кваліфікаційних критеріїв, у тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних договорів) за предметом закупівлі договору (договорів). Критерій для визначення договору аналогічним є у Законі: аналогічними мають бути предмети закупівлі. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, які закуповує замовник у межах єдиної процедури закупівлі щодо яких учасникам дозволено подавати тендерні пропозиції. Відповідно до цього чинний Закон не містить визначення терміна «аналогічний договір». Тому замовником у тендерній документації чітко передбачено вимогу щодо визначення терміну аналогічного договору за предметом закупівлі. Також зазначимо, що відповідно до нового Порядку визначення предмета закупівлі по роботах відбувається замовником відповідно до Наказу №708 Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства від 15.04.2020 року, який вступив в дію 19 червня 2020 року, та здійснюється згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», в нашому випадку об’єкт будівництва та предмет закупівлі - «Капітальний ремонт спортивної зали Миронівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 (мала зала) Бахмутської районної ради Донецької області, розташованої за адресою: 84791, Донецька область, Бахмутський район, смт. Миронівський, вул. Мира, 11», а не капітальний ремонт будівель, дахів, споруд, доріг тощо... Обсяг виконаних робіт за ключовими видами робіт є необхідним при визначенні «аналогічного договору», так як підтверджує сааме досвід Учасника, необхідний для виконання робіт по даному об’єкту згідно проєктно-кошторисної документації. Відповідно, визначення коду ДК 021:2015 «Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником» (45453000-7 – (Капітальний ремонт і реставрація) обов’язкове при плануванні та проведенні закупівлі робіт. Крім того, наводимо щонайменше два ідентифікатори аналогічних закупівель з капітальних ремонтів спортивних залів:UA-2020-04-15-004327-a,UA-2020-04-10-000193-a,UA-2020-03-13-002507-a, проведених у 2020 році замовниками за бюджетні кошти – «Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації», «Спеціалізованою школою І-ІІІ ступенів № 189 з поглибленим вивченням англійської та німецької мов Деснянського району міста Києва», на які надано учасниками аналогічні договори з капітальних ремонтів спортивних залів. Тобто, вочевидь, в потенційних учасників є досвіди виконання аналогічних договорів за об’єктом будівництва, а тому кваліфікаційні критерії відповідають вимогам законодавства та потребам замовника і не мають дискримінаційних умов. Таким чином, умова щодо надання аналогічних договорів з виконання певного виду капітального ремонту та за встановленими обсягами виконання ключових робіт дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання саме таких робіт у визначених об’ємах, з належною якістю.
Статус вимоги: Відхилено