• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту електромережі у середній загальноосвітній школі I-III ступенів № 31 Львівської міської ради (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Електромонтажні роботи - 45310000-3)

Категорія замовника 3 юридичні особи, які забезпечують потреби територіальної громади зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Обсяг надання послуг викладено у Додаток № 2 до оголошення. Виконувати роботи у відповідності з вимогами будівельних норм та правил.Єдиний критерій оцінки пропозицій - Ціна, з податком на додану вартість (ПДВ). Питома вага цінового критерію становить 100 відсотків. Інші критерії оцінки пропозицій Замовником не застосовуються .

Торги не відбулися

95 773.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 478.87 UAH
Період оскарження: 16.07.2020 20:18 - 22.07.2020 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга на протокол №8 від 30.07.20р., щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції учасника

Номер: a8743b4af543456cbb53679c4a5eb0b9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-16-007012-c.c1
Назва: Скарга на протокол №8 від 30.07.20р., щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Враховуючи протокол №8 від 30.07.20р., щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції учасника ТОВ “Енергія Львів” в спрощеній закупівлі “Послуги з поточного ремонту електромережі у середній загальноосвітній школі I-III ступенів № 31 Львівської міської ради (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Електромонтажні роботи - 45310000-3)” та ЗУ “Про публічні закупівлі” надаємо відповідь на зауваження: Відповідь на зауваження 1) Подана нами згідно взірця довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (19_Наявн обл та мат-техн бази.pdf) передбачає можливість залучення нашим підприємством автомобіля марки Opel модель Vivaro та автомобіля марки Ford модель C-Max, проте використання даних автомобілів не передбачено для виконання робіт по об’єкту “Послуги з поточного ремонту електромережі у середній загальноосвітній школі I-III ступенів № 31 Львівської міської ради (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Електромонтажні роботи - 45310000-3)” про, що свідчить наданий нами додаток до договору, а саме підсумкова відомість ресурсів (07_Проект дог з додатками. pdf) в якому непередбачено використання автомобілів до 3тон. При потребі ми готові надати Акти прийому-передачі автомобілів. Відповідь на зауваження 2) Наша пропозиція була підписа ЕЦП підприємства, що на нашу думку є достатньо, тому що згідно з Законом про електронні документи та електронний документообіг,електронний цифровий підпис може використовуватися для ідентифікації автора. Тобто не обов'язково. Водночас,оригінальним вважається електронний документ, що містить електронний цифровий підпис або електронний підпис автора, що не є електронним цифровим підписом. Основне ж призначення електронного цифрового підпису – це ідентифікація клієнта. Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов'язковим в усіх випадках. Опосередковано це підтверджує і наказ МЕРТ У № 490 від 22.03.2016 р. , в якому прямо визначеніформ и документ ів , на які накладається електронний цифровий підпис. Саме тому тендерна пропозиція, що містить істотні умови договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття, не може бути відхилена на підставі відсутності електронного цифрового підпису. З огляду на те, що подані учасниками пропозиції автоматично допускаються до оцінки, замовник відхиляє тендерні пропозиції виключно з підстав, передбачених у ст. 30 Закону про публічні закупівлі. Зокрема, у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З цього слідує, що сама по собі відсутність ЕЦП учасника не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції. На підставі вищевказаного та враховуючи вимоги закону України “Про публічні закупівлі” вважаємо, що вище перелічені зауваження є неправомірними та носять ознаки формальних (несуттєвих). Згідно закону, допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок не призводить до відхилення пропозиції. Також на нашу думку аукціон відбувся з порушенням, тому що оголошена вартість спрощеної закупівлі “Послуги з поточного ремонту електромережі у середній загальноосвітній школі I-III ступенів № 31 Львівської міської ради (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Електромонтажні роботи - 45310000-3)” становить 95 773,00 грн. з ПДВ відповідно без ПДВ становить – 79 810,83грн., також зазначено “Єдиний критерій оцінки пропозицій - Ціна, з податком на додану вартість (ПДВ). Питома вага цінового критерію становить 100 відсотків. Інші критерії оцінки пропозицій Замовником не застосовуються”. До аукціону були допущені три пропозиції: ТОВ “Енергія Львів” – 74 368,15 грн. з ПДВ. ФОП "ЧАД ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" - 88 712,00 грн. без ПДВ. БАЛЮК ОЛЕНА СЕРГІЇВНА - 95 773,00 грн. без ПДВ. На підставі вищевказаного просимо Вас визнати ТОВ “Енергія Львів” переможцем тендеру “Послуги з поточного ремонту електромережі у середній загальноосвітній школі I-III ступенів № 31 Львівської міської ради (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Електромонтажні роботи - 45310000-3)” так як наша компанія подала найбільш економічно вигідну пропозицію. Додатково повідомляємо Вас про те, що у разі ігнорування наших вимог ми будемо вимушені відстоювати наші інтереси в суді, також будемо змушені звернутись у відділ освіти і науки та Антимонопольний комітет України. Вбачаються ознаки попередніх домовленостей замовника з одним із учасників процедури закупівлі, що призводить до упередженого ставлення до інших учасників.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, Вашу скаргу від 01.08.2020 р. розглянуто. За результатами розгляду повідомляю наступне. Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. 1. У свою чергу, умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогами до предмета закупівлі було передбачено, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно даного оголошення на цю закупівлю. Уповноваженою особою під час перевірки КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було встановлено, що підписувачем пропозиції є ТзОВ «Енгергія Львів». Згідно поданих документів, що містяться в електронній системі закупівель, керівник ТзОВ «Енгергія Львів» Грицеляк С.І. представляє інтереси Учасника у даній закупівлі. Відтак, останній особисто повинен був накласти КЕП/ЕЦП на документи пропозиції, однак ним підпис не було накладено, що у свою чергу не відповідало вимогам оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. та вимогам до предмета закупівлі. 2. Окрім цього, Вами не було дотримано вимог підпункту 20 пункту 6.1 розділу 6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, оскільки не надано актів приймання-передачі до договорів оренди (найму) автомобіля марки OPEL модель VIVARO та автомобіля марки FORD модель FOCUS C-MAX. При цьому, обов’язковою умовою Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було, те що у разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою, в тому числі і акти прийому-передачі. 3. Щодо критеріїв оцінки, в даному випадку інформую проте, що згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. При цьому, частиною 3 статті 29 Закону передбачено, що критеріями оцінки є: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Відтак, враховуючи вказані норми Закону, замовник самостійно визначає критерії оцінки пропозиції з урахуванням положень статті 29 Закону. Враховуючи вищенаведене, Ваша пропозиція була відхилена правомірно з підстав передбачених п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.08.2020 20:22