-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі ДНЗ №1 по вул. Декабристів, 13 в м. Хмільник, Вінницької області (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
4 842 038.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 210.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 210.19 UAH
Період оскарження:
16.07.2020 17:39 - 29.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
порушення Закону "Про публічні закупівлі"
Номер:
359f0894abc24e999adbf8205b86d996
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-16-006752-c.a3
Назва:
порушення Закону "Про публічні закупівлі"
Вимога:
порушення Закону "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- 2020-09-29 15-03-31_0011.jpg 29.09.2020 15:05
- Відповідь на вимогу ТОВ Теплоенергетична компанія.pdf 01.10.2020 16:52
Дата подачі:
29.09.2020 15:05
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, тендерний комітет управління освіти Хмільницької міської ради повідомляє наступне.
1. Згідно підпункту 6.2. пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у формі пояснювальної записки та повинно мати:
- договірну ціну;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- локальний кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін), з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
- розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
- розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом (Мінрегіоном).
Тендерна пропозиція ТОВ «Теплоенергетична компанія» не містить пояснювальної записки.
У пояснювальній записці зазначається інформація, зокрема щодо застосованих основних нормативних документів; показників, прийнятих при складанні розрахунків; загальної кошторисної трудомісткості; загальної кошторисної заробітної плати; середньомісячної заробітної плати.
2. Відповідно до підпункту 3.3. пункту 3 розділу V тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Оскільки, пояснювальна записка відноситься до переліку документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, тому тендерний комітет не мав підстав для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
3. Згідно підпункту 2.1. пункту 2 розділу V тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
Таким чином, відсутність пояснювальної записки у складі Вашої тендерної пропозиції не можна віднести до формальних (несуттєвих) помилок.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет управління освіти Хмільницької міської ради не має підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
На рішення Замовника від 12 серпня 2020 року, опубліковане 13.08.2020 року
Номер:
2d5d1a5de83041729271324d9a83800d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-16-006752-c.c2
Назва:
На рішення Замовника від 12 серпня 2020 року, опубліковане 13.08.2020 року
Скарга:
щодо скасування Рішення Тендерного комітету управління освіти Хмільницької міської ради від 07 серпня 2020 року та відхилення пропозиції ТОВ «Енергоагроімпекс»
Пов'язані документи:
Учасник
- 2020-08-10 09-59-21_0011.jpg 14.08.2020 14:46
- Виписка з протоколу засновників від 15.01.2019 року.pdf 14.08.2020 14:46
- довідка про підтвердження повноважень.pdf 14.08.2020 14:46
- копія діючого статуту ЕАІ 2020.pdf 14.08.2020 14:46
- наказ на призначення директора.pdf 14.08.2020 14:46
- Протокол розгляду пропозиції ТОВ Енергоагроімпекс.pdf 14.08.2020 14:46
- Протокол створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису.pdf 14.08.2020 14:46
- протокол №1 Загальних зборів учасників про призначення директора.pdf 14.08.2020 14:46
- Протокол №146.pdf 14.08.2020 14:46
- Скарга на Рішення Управління освіти Хмільницької міської ради.pdf 14.08.2020 14:46
- Платіжне доручення № 1073 від 14.08.2020 р.pdf 14.08.2020 15:13
- Рішення від 19.08.2020 № 15770 (+лист Замовнику).pdf 19.08.2020 22:20
- інформація про перенесення розгляду скарги № 13480.pdf 02.09.2020 09:50
- інформація про перенесення розгляду скарги № 14269.pdf 10.09.2020 23:42
- інформація про перенесення розгляду скарги № 14344.pdf 12.09.2020 00:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.09.2020 № 17269.pdf 15.09.2020 20:14
- Рішення від 14.09.2020 № 17269.pdf 17.09.2020 22:53
- Пояснення.pdf 25.08.2020 17:28
- Пояснення по суті скарги - капремонт покрівлі ДНЗ 1.docx 25.08.2020 17:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.08.2020 15:50
Дата розгляду скарги:
28.08.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.08.2020 22:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.09.2020 22:53
Вимога
Є відповідь
Учасник використав для підпису документів ЕЦП печатку підприємства, а не ЕЦП уповноваженої особи підприємства, що суперечить п.1.4 та 1.5 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації замовника
Номер:
bcfc2c47e4e0435ea78bc5f7687ac16a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-16-006752-c.a1
Назва:
Учасник використав для підпису документів ЕЦП печатку підприємства, а не ЕЦП уповноваженої особи підприємства, що суперечить п.1.4 та 1.5 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації замовника
Вимога:
Як відомо всі ю.о. мають два ЕЦП: 1) ЕЦП печатку ю.о. 2) ЕЦП уповноважено особи ю.о.
Учасник використав для підпису документів ЕЦП печатку підприємства, а не ЕЦП уповноваженої особи підприємства, що суперечить п.1.4 та 1.5 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації замовника
Замовник з невідомих причин проігнорував дане порушення
Пов'язані документи:
Учасник
- 2020-08-10 09-59-21_0011.jpg 10.08.2020 10:02
Дата подачі:
10.08.2020 10:02
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги було прийнято рішення про скасування рішення тендерного комітету від 07 серпня 2020 року (протокол №142) щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" та повторний розгляд їх пропозиції.
Статус вимоги:
Задоволено