• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

продукцію із зерна зернових культур (згідно ДК 021:2015 код 15613000-8)-крупи вагові в асортименті

Крупа пшоняна ґатунок вищий Пшоно повинно мати жовтий колір різних відтінків, притаманний пшону смак та запах. Крупа, повинна мати властивий здоровому зерну нормальний запах (без затхлого, солодового, пліснявого та інших сторонніх запахів); нормальний колір. Фасування в поліпропіленових мішках вагою по 25-50кг. Кожна одиниця упаковки забезпечується маркувальним ярликом: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці. Якість відповідно до ГОСТ 572-60, ДСТУ, ТУ та інших документів, що діють на території України. кг 2 000 Гречка Крупа гречана, повинна мати властивий здоровому зерну нормальний запах (без затхлого, солодового, пліснявого та інших сторонніх запахів); нормальний колір. Не заражена шкідниками. Фасування в поліпропіленових мішках вагою по 25-50кг. Кожна одиниця упаковки забезпечується маркувальним ярликом: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці. Якість відповідно до ГОСТ 5550-74\ДСТУ 4524:2006\ТУ та інших документів, що діють на території України. кг 2000 Вівсяні пластівці Вівсяні пластівці повинні мати білий колір з кремовим чи жовтим відтінком, притаманний пластівцям смак та запах, бути чистими, сухими, без затхлості та плісняви, фасування у прозорій упаковці. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці. кг 1000

Завершена

101 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 010.00 UAH
Період оскарження: 13.01.2017 15:55 - 18.01.2017 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо пояснень порушення Закону

Номер: 50a384c5c3074da3b27e9f7bb7f7e647
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-13-000801-a.a2
Назва: Вимога щодо пояснень порушення Закону
Вимога:
Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" в процедурі визначення переможця грубо були порушені статті даного Закону, а саме: -ст. 5 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" забороняє Замовнику встановлювани дискриміновані вимоги до учасників, проте протоколи №22 та №23 відрізняються вимогами. -Згідно ст. 11 Закону України "Про публічні закупівлі" п.2, п.3, п.4 оприлюднені в системі Prozorro "протоколи"-папірці не мають жодної юридичної сили. Не затверджений склад тендерного комітету не менше 5-ти осіб з Головою та секретарем (п. 2). В свою чергу відповідно до п. 3 ст. 11 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерний комітет проводить процедуру закупівлі та забезпечує рівні умови для всіх учасників та об’єктивний і чесний вибір переможця. Оскільки інформація про тендерний комітет не була оприлюднена, він є нестворений, тому закупівля не може відбуватися взагалі. Згідно п. 4 ст. 11 кожне рішення тендерного комітету оформлюється протоколом, в якому відображаються результати поіменного голосування членів комітету. Протокол підписується всіма членами комітету. Оприлюднені "протоколи" не містять реєстраційного номеру, не підписані членами тендерного комітету (жодного прізвища) і не скріплені печаткою. -Згідно ст. 19 та ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" не було надано інформацію про намір укласти рамковий договір, а на протязі 20 хвилин в кінці робочого дня мене було дискваліфіковано як переможця. Проводячи процедуру вибору переможця було грубо порушено норми Наказу №35 від 13.04.2016 р. Зовнішторгвидав України, а саме п. 9.2. На мій погляд, всі ці порушення Закону та Наказу містять корупційну складову. Вимагаю пояснення від керівництва закладу щодо правомірності проведення процедури закупівлі та визначення переможця подібним чином. В разі неотримання змістовної відповіді буду вимушена звернутися зі скаргою до Прокуратури та Держ. казначейства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога 2 (кандидата – Учасника електронних закупівель) СПД Клинчук М.В., щодо прийнятого Рішення Замовника по закупівлі, розглянута адміністрацією КМКОЦ. Вважаємо дану вимогу необґрунтованою, та як таку, що не відповідає вимогам діючого законодавства ( в тому числі і законодавства що регламентує закупівлі).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 06.02.2017 17:40
Підтвердження вирішення: вдруге надаємо відповідь: 1. У відповідності до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» «Під час здійснення закупівлі товарів, вартість яких є меншою за вартість що встановлена в абзацах другому (та третьому) - 200 тис. грн. (роботи – 1,5 мільйона грн.), замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальників товару для укладання договору. Умови щодо даної Закупівлі визначені у відповідності до вимог діючого законодавства, Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 є обов’язкові для виконання всіх Учасників, бажаючих приймати участь в закупівлі. 2. Принципи здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі») передбачають: добросовісна конкуренція; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням». Учасники мали можливість бути ознайомлені з вимогами до даної закупівлі та зобов’язані були виконати, їх надавши повний перелік необхідних документів, які вимагав Замовник та за бажанням надати додаткові документи які вважав би за потрібне. Учасник (кандидат) Клинчук М.В. у заявленій пропозиції не надав: заповнені Основні вимоги договору про закупівлю (Проект договору), з відбитками печатки, підписами учасника аукціону (додаток 2); заповнену цінову пропозицію, за встановленою формою (додаток 3); документи, що підтверджують якість продукції. Відсутність необхідних документів, які вимагав Замовник є законною підставою для відхилення пропозиції. Прийняти пропозицію Учасника Клинчук М.В. за відсутності пакета документів, що зазначені в Запиті (п. 4), в угоду недисциплінованого Учасника, було б грубим порушенням законодавства. 3. Пунктом 9 Порядку здійснення допорогових закупівель передбачено, що Виключними підставами дискваліфікації є пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, що не відповідає умовам закупівлі 4. Претензії Учасника Клинчук М. В. стосовно відсутності складу тендерного комітету, оприлюднення складу тендерного комітету та невідповідності оформленого Протоколу, повідомляємо, що *Тендерний комітет КМКОЦ був сформований та діє у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі», інформацію оприлюднення законодавством не вимагається, стосовно форми протоколу, протокол ведеться у відповідності до запропонованої форми електронних закупівель. Головний лікар Клюсов О.М. Секретар тендерного комітету Клименко О.М. Юрисконсульт Кобзаренко Т.В.
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення щодо переможця тендеру

Номер: bf07bfe06db7460fae9d3ba66ea005f0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-13-000801-a.a1
Назва: Оскарження рішення щодо переможця тендеру
Вимога:
24.01.17 р.був проведений тендер UA2017-01-13-000801-а на закупівлю круп . Найкращу ціну надав ФОП Гримашевич І.І. 26.01.17 в Системі було прикріплено рішення щодо переможця ( "протокол" №12 від 25.01.17р) Але 1.02 17 р. ,на ім"я головного лікаря Клосову О.М. переможець направив лист (вх №1 від 1.02.17р.) і відмовився від поставок. На підставі данного листа з"являється "протокол" відхилення №12/1 від 1.02.17р. "Протокол"(якщо це можна так назвати,бо цей папірець не містить жодного підпису,не має вхідного номеру,печатки тощо) і лист -відмову публікують в Системі 1.02 17р. в 17 20 годин з періодом оскарження до 3.02.17р. Все згідно Закону,і згідно того ж Закону "Про публічні закупівлі" переможцем стає наступний учасник (Клинчук М.В.)Але,порушуючи сві норми діючого законодавства (через 20 хвилин) з"являється новий папірець-протокол (№22 від 1.02.17р.)згідно якого прийнято рішення про відхилення пропозиції Клинчук М.В. в зв"язку відсутності комерційної пропозиції та заповненого і скріпленого печаткою договору. Дуже оперативно о 17.41 год цей папірець -протокол публікують в Системі,і на підставі цього дискваліфікують мене як переможця ,без попередження та з грубими порушеннями всіх термінів подачі документів та термінів оскарження. Тим часом якимось загадковим чином ,після закінчення трудового дня ,в Системі в 18.17 год. публікується (одна!!!) комерційна пропозиція ,без договору третього учасника ,і на цій підставі черговим папірцем-протоколом (№23 від 1.02.17р.)приймається рішення щодо переможця . На мій погляд,в діях працівників планово-економічного відділу чітко просліджується корупційна складова з прибиранням неугодних учасників,та постановка своїх.Проаналізувавши дії можна зробити висновки,на мій погляд,що хтось на стільки був зацінавленний в перемозі того чи іншого кандидата,що мало того що порушив всі норми Закону,так ще своїми діями намагається нанести шкоду Державі у вигляді перевитрати бюджету(різниці цін між учасниками) В разі якщо беззаконня не буде припинено,то ставлю до відома керівництво закладу ,що я як свідомий громодянин вимушений буду подати скаргу на дії працівників (з детальним похвилинним описом) в прокуратуру,та в держказначейство .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», та Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 вимога Учасника закупівлі в системі електронних закупівель - Клинчука М. В. є безпідставною, необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 03.02.2017 19:01
Підтвердження вирішення: Відповідь на вимогу КЛИНЧУК М. В. щодо прийнятого рішення замовника по закупівлі предмет: Продукція із зернових культур (ДК021:2015 код 156130008) – крупи вагові в асортименті в системі електронних закупівель Вимога (кандидата – Учасника електронних закупівель) СПД Клинчук М. В., щодо прийнятого Рішення Замовника по закупівлі, розглянута адміністрацією КМКОЦ. Вважаємо дану вимогу необґрунтованою, та як таку, що не відповідає вимогам діючого законодавства ( в тому числі і законодавства що регламентує закупівлі). 1. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення даної Закупівлі, а саме: « Учасник повинен надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції наступні скановані документи: - копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо); - заповнена цінова пропозиція за встановленою формою (Додаток № 3) - заповнені ОСНОВНІ ВИМОГИ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (проект договору) з відбитком печатки учасника аукціону (Додаток № 2);» Оскільки Замовник мав на меті провести закупівлю з придбання продуктів харчування, то обов’язковою (нормативно та законодавчо) є вимога стосовно надання інформацію та документів, що підтверджують якість продукції (сертифікати, паспорти, висновки СЕС або інші документи). Учасник (кандидат) Клинчук М. В. даної вимоги не виконав, (що з легкістю можна перевірити відкривши прикріплені файли даного кандидата закупівлі та інших учасників), прикріпивши наступні документи: Свідоцтво КлМВ.pdf, [22-01-2017, 21:03:51] ПаспортКлМВ.pdf, [22-01-2017, 21:03:41] СвідЄдПод КлМВ.pdf, [22-01-2017, 21:03:48] ПП КлинчукМВ ГарантЛист.pdf, [22-01-2017, 21:03:42] відгуки.pdf, [22-01-2017, 21:03:59] ПП КлинчукМВ ДовКонтактДані.pdf, [22-01-2017, 21:03:46] 4ОПП КлМВ.pdf, [22-01-2017, 21:03:34] Витяг КлМВ.pdf, [22-01-2017, 21:03:37] ІдКодКлМВ.pdf, [22-01-2017, 21:03:38] Підставами для дискваліфікації є пропозиція учасника, яка не відповідає умовам закупівлі. 2. Претензії Учасника Клинчука М. В. стосовно опрацювання Замовником документів Учасників із зазначенням часу та хвилин є необґрунтованими та безпідставними, т. я., «Система працює в безперервному режимі (цілодобово, протягом семи днів на тиждень)» Оперативність роботи Замовника полягає в тому, що є нагальна потреба в придбанні продуктів харчування т.я. Замовник є медичним закладом, який не тільки надає медичну допомогу, а і зобов’язаний годувати онкохворих людей, в тому числі хворих дітей, які перебувають на лікуванні в медичній установі. 3. Претензії Учасника Клинчука М. В. стосовно «корупційної складової з прибиранням неугодних учасників та постановка своїх» є безпідставною. «Виключними підставами дискваліфікації є: 1.пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі» На підставі вище викладеного, та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», та Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 вимога Учасника закупівлі в системі електронних закупівель - Клинчука М. В. є безпідставною, необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню. КМКОЦ при проведенні закупівель керується діючим законодавством, та здійснює закупівлі : Закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям та зловживанням». Пропонуємо Учаснику бути більш уважним при ознайомленні з вимогами щодо Закупівлі, дотримуватись законодавства про закупівлі, та надавати необхідну кількість документів, яка відповідає вимогам по змісту та якості необхідних документів для даної закупівлі. В. о. Головного лікаря Кондратено А. В. Секретар тендерного комітету Клименко О.М. Юрисконсульт Кобзаренко Т. В.