-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Завершена
327 830.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 278.30 UAH
мін. крок: 1% або 3 278.30 UAH
Період оскарження:
16.07.2020 16:21 - 28.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації
Номер:
8c588f4eed1840d7a03093de3af8c819
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-16-006137-c.b1
Назва:
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації
Вимога:
Корупціонери і хабарники в медичних закладах! Уважно вивчивши Медико-технічні вимоги, стає зрозуміло що закупівля прописана під конкретні засоби та конкретного виробника, отже еквіваленти надати не можливо, тож це закупівля для двох учасників, які є представниками даного виробника, що є порушенням визначених чинним законодавством України принципів публічних закупівель: недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників!
Цікаво, хто дав право Замовнику самостійно ставити такі обмеження АДР, адже жодного наказу не має, тож навіть компетентні органи не ставлять жодних обмежень, за склад та все інше несе відповідальність виробник. Замовник виставив себе в ролі експерта, тож цікаво знати, як він визначить, що еквівалентні засоби кращі, адже він порівнюватиме лише за тими характеристиками, що вказані у вимогах, а це самі вигідні позиції заявлених засобів, а інші, ті які будуть кращі в інших засобів, розглядатись не будуть, оскільки їх не має у вимогах. Тож як не крути з такими вимогами всі інші пропозиції будуть відхилені, навіть при наявності виразу «або еквівалент».
В Додатку 5 до Тендерної документації (пункт 6) Замовником наведена довідка, яка не відповідає вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
В Додатку 3 до Тендерної документації Замовник зобов’язує надати довідку про наявність у Учасника не менше двох працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід. Але Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимог щодо кількості працівників Учасника.
Замовник також вказує, що учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин учасника з вищевказаними працівниками – копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника) та/або трудових договорів та/або копії наказів про призначення. Вважаємо такі вимоги Замовника порушенням Загального регламенту про захист даних (GDPR), Закону України «Про захист персональних даних».
Отже, Замовником жодним чином не обґрунтовано із посиланням на чинне законодавство України необхідність наявності певної кількості працівників у Учасника та обов’язкове надання копій документів, що підтверджують наявність трудових відносин учасника з працівниками.
Отже, умови Тендерної документації Замовника не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Загального регламенту про захист даних (GDPR), Закону України «Про захист персональних даних».
Враховуючи вищенаведені зауваження, вимагаємо змінити:
- Специфікацію та медико-технічні вимоги до предмету закупівлі (Додаток 2 до Тендерної документації), виключивши з них дискримінаційні вимоги та невідповідності;
- Додаток 3 до Тендерної документації, виключивши з нього вимогу щодо кількості працівників та надання копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин учасника з вищевказаними працівниками – копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника) та/або трудових договорів та/або копії наказів про призначення;
- Додаток 5 до Тендерної документації,
та викласти їх у відповідності з положеннями Закону України «Про публічні закупівлі»!
Повідомляємо, що у разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представників Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Пов'язані документи:
Замовник
- В-дь на вимогу деззасоби.pdf 24.07.2020 14:18
Дата подачі:
22.07.2020 12:32
Вирішення:
Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Для підтвердження відсутності судимості за вчинення злочинів з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаних з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) учасник подає інформацію в довільній формі, а переможець публічної закупівлі оригінал або електронний документ, який видається уповноваженим органом та в якому вказано про відсутність судимості. У вимозі до публічної закупівлі скаржником взагалі не вказано чому довідка не відповідає вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вона повністю підтверджує відсутність в учасника/переможця судимості за вчинення злочинів з корисливих мотивів.
У своїй вимозі скаржник стверджує, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимог щодо кількості працівників Учасника, а тому учасник не може встановлювати кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід. Проте в чинній редакції Закону України «Про публічні закупівлі» відсутня заборона встановлювати замовником чітку кількість працівників учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, а тому замовники можуть самостійно визначати складові даного кваліфікаційного критерію.
Щодо вимоги про надання копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин учасника з працівниками – копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника) та/або трудових договорів та/або копії наказів про призначення, то відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник наділений правом установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Саме надання документів, вказаних в тендерній документації, дозволить замовнику визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісну поставку товару.Підтверджувати документально знання та досвід працівників учасника шляхом подання інших документів, не є доцільним, оскільки саме вище перелічені документи містять необхідну для замовника інформацію.
Відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати трудову книжку, документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію). Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу. Сукупність вище перелічених даних складає базу персональних даних, володільцем якої є роботодавець, який визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедуру їх обробки. Відповідно до частини 1 та частини 3 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних. Виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства, отримання згоди своїх працівників на поширення їх персональних даних покладено на учасника, а не на замовника. При цьому, жодним нормативним документом не передбачено обов’язку замовника здійснювати охорону персональних даних працівників учасника, які розміщені самим же учасником на електронному майданчику. Крім того, оскільки всі персональні дані своїх працівників надає сам учасник, відповідно у випадку поширення ним недостовірної інформації, здійснення заходів по вилученню цієї інформації, відшкодуванню моральної та матеріальної шкоди покладається також на учасника.
Також повідомляємо, що обслуговування електронної системи публічних закупівель здійснюється ДП «ПРОЗОРРО». Відповідно до пункту 5.1 Статуту ДП «ПРОЗОРРО», останнє наділене правом збирати, обробляти та розповсюджувати інформацію учасників процедур закупівель про заплановані закупівлі та торги, здійснювати обмін інформацією, надавати послуги доступу до центральної бази даних та інші послуги, пов’язані з роботою системи електронних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено