• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

77220000-8 - Послуги з просочування деревини

Торги відмінено

1 214 290.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 142.90 UAH
Період оскарження: 16.07.2020 15:58 - 09.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерної документації

Номер: 9556ad5e2a7b4411af93fdc0cc61ee36
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-16-005864-c.b4
Назва: Невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерної документації
Вимога:
Учасник невірно розрахував кількість вогнезахисної речовини та надав недіючи документи
Вирішення: Шановний учасник! Ваше звернення уважно розглянуто. Повідомляємо, що на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» торги буде відмінено
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

оскарження обрання переможця

Номер: c7bf440673d247118a579847be3cd122
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-16-005864-c.b3
Назва: оскарження обрання переможця
Вимога:
невідповідність вимогам Замовника встановлених в Тендерній документації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Ваше звернення уважно розглянуто. Повідомляємо, що на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» торги буде відмінено
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерної документації

Номер: 13212414f262409cac7686c0be05689b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-16-005864-c.b2
Назва: Невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерної документації
Вимога:
Учасник неправильно розрахував кількість вогнезахисної речовини яка буде використана для нанесення на дерев’яні конструкції дахів закладів освіти, згідно регламенту застосування зазначеної речовини - необхідна кількість на 1446,5 кілограм більше. Завідомо неправильний розрахунок учасника надав йому аномально низьку вартість та унеможливлює якісне виконання покладених робіт, що призведе до недостатнього рівня захисту закладів освіти від виникнення пожеж. Є факти неякісного виконання робіт даним учасником, як приклад одна із останніх державних закупівель управління освіти Біляївськоїміської ради (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-05-05-000860-c), де на даний час іде розторгнення договору в зв’язку з невиконанням його умов.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! На Ваше зауваження щодо неправильних розрахунків вогнезахисної речовини відповідаємо що розрахунок зроблено згідно регламенту робіт по вогнезахисту. Розрахунок витрат вогнебіозахисного засобу. Згідно з сертифікатом відповідності виданим «ОРГАН ІЗ СЕРТИФІКАЦІЇ ТОВ ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» № UA.P.000917-18 від 10.12.2018 р. вогнебіозахисне просочення «ANTIFIREIMPREGNAT» забезпечує І групу вогнезахисної ефективності за умови обробляння деревини способом «поверхневого нанесення» з середнім значенням витрати робочого розчину не менше 250 г/м2 (в перерахунку на суху речовину не менше 107,5 г/м2). 0,25 х 18675,25 = 4668,8125 кг. У сертифікаті відповідності на вогнебіозахисне просочення «ANTIFIREIMPREGNAT» витрата вказана під час нанесення на гладку стругану поверхню без урахування технологічних витрат. Коефіцієнт натехнологічні витрати засобу в залежності від: розмірів та профілю конструкції; методу нанесення; шорсткісті дерев’яних конструкцій, дефектів поверхні; проливання та залишків на стінках тари дорівнює 1,12018 , таким чином загальна кількість засобу: 4668,8125 х 1,12018 = 5229,9327 кг Саме така кількість вогнебіозахисного засобу і вказана учасником.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 0f67235d50eb46a397985aefce504645
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-16-005864-c.c1
Назва: Вимога Замовнику щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Вимога Замовнику
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, ми розглянули Вашу вимогу та повідомляємо, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Метою Закону України «Про публічні закупівлі», (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до п. 31 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Також у відповідності до ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до Розділу 3 Тендерної документації замовником встановлено вимоги щодо підготовки тендерної пропозиції, Додаток 4 тендерної документації містить інформацію щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам. Пункт 3.3. ч. 3 Розділу І Додатку 3 Тендерної документації містить вимогу про те, якщо Учасник юридична особа організаційно-правова форми товариство з обмеженою відповідальністю або товариство з додатковою відповідальністю, такий учасник додатково надає: - копію рішення загальних зборів учасників товариства або рішення власника про дозвіл на участь у закупівлі та укладання Договору за результатами закупівлі. Отже, дана вимога стосується до учасників організаційно-правова форма яких - товариство з обмеженою відповідальністю або товариство з додатковою відповідальністю, а не до усіх учасників. Щодо неподання учасником документів та інформації які вимагалися замовником відповідно до вимог тендерної документації, але не передбачених або не вимагаються чинним законодавством України зазначаємо, що у разі виникнення в учасника питань щодо змісту Тендерної документації в тому числі необхідності надання/не надання документів, відповідно до ст. 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 Закону. Більш того зазначаємо, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Тобто відсутність зі сторони учасника зауважень до вимог, викладених у тендерній документації, свідчить про те, що учасник приймає всі вимоги замовника. ТОВ «БЕЗПЕКА ЮМОС» у складі своєї тендерної пропозиції надано Довідку про відсутність обмежень щодо підпису від 13.08.2020 № 823-20, яка містить інформацію, що Учасник підтверджує відсутність в установчих документах обмежень щодо підпису тендерної пропозиції (за строком, сумою тощо), проте інформація про дозвіл на укладення Договору за результатами закупівлі відсутня. Вимога замовника щодо надання вищезазначеної інформації була обов’язковою, яку ТОВ «БЕЗПЕКА ЮМОС», як учасник не виконав. Крім того, Додаток 4 документації містить роз’яснення, що в разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний подавати, якийсь з вказаних документів, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. Положення статуту, які містять інформацію про повноваження виконавчого органу товариства на підписання правочинів за результатами торгів не повинні суперечити Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року № 2275-VIII, який набув чинності 17 червня 2018 року та замінює застарілі норми Закону «Про господарські товариства» в частині регулювання діяльності товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю. Відповідно, статути ТОВ та ТДВ, що створювалися до 17 червня 2018р. слід привести у відповідність до вимог нового Закону. Після закінчення вказаного строку вищу юридичну силу мають положення закону, навіть якщо статут не приведений у відповідність, що нівелює положення статуту та стане наслідком настання негативних наслідків для юридичної особи. Вчинення значних правочинів ТОВ врегульовано Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Згідно з Законом, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50% відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства, то такий правочин є значним, а згода на його вчинення надається виключно загальними зборами учасників. Це пряма імперативна норма Закону про ТОВ, яку не можна обійти у Статуті. У статті 44 закону встановлено для ТОВ і ТДВ поняття - «значний правочин». Недотримання норм закону є прямим кроком до можливості визнати угоду недійсною в майбутньому. Обов’язок представника юридичної особи (зокрема, директора) діяти в інтересах цієї юридичної особи, добросовісно, розумно та не перевищувати повноважень (ч. 3 ст. 92 ЦКУ).
Статус вимоги: Не задоволено