-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дидактичні матеріали для початкових класів Красилівської ОТГ
річний план закупівель затверджений рішенням тендерного комітету, протокол № 35 від 16.07.2020р.
Завершена
242 501.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 425.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 425.00 UAH
Період оскарження:
16.07.2020 15:56 - 02.08.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Закупівля товарів БЕЗ ДОКУМЕНТІВ, які півдтвержують ЯКІСТЬ ТА БЕЗПЕЧНІСТЬ використання товару.
Номер:
ccb55f3ecd954b39997d023a4b2ab7f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-16-005836-c.b3
Назва:
Закупівля товарів БЕЗ ДОКУМЕНТІВ, які півдтвержують ЯКІСТЬ ТА БЕЗПЕЧНІСТЬ використання товару.
Вимога:
Шановний Замовнику! Ви дійсно вважаєте що включення до тендерної документації вимоги про "надання документів які півдтвержують ЯКІСТЬ товару ( а саме висновок сес, сертифікати відповідності та декларація відповаідності) " це Спроба певних учасників нав'язування включення в ТД ще одного кваліфікаційного критерію який не передбачено ст 16 ЗУ " Про публічні закупівлі" Та є порушенням законодавства про публічні закупівлі.???? Тобто Вам абсолютно все одно якої якості купляти товар Яким будуть користуватися діти? І яке походження будуть мати ці товари?! Тобто 99.9% замовників на прозоро вимагають надати документи на товари які підвержують якість товару і цим самим обмежують коло потенційних учасників????!!! Я сподіваюсь Ви жартуєте!!! Документи які посвідчують якість товару жодним чином не звужуються конкуренцію а лише підтвержують Якість товару та його походження!!!Прочитайте уважно ЗА посиленням що може бути якщо купляти товари без документів якості ( і це написанно про меблі для НУШ) а що казати про дидактичні матеріали половина яких походженням з Китаю? Якщо такі товари без наявних документів то це пряма ЗАГРОЗА ЗДОРОВЬЮ ДІТЕЙ!!! А не звуження конкуренції.Також звертаємо вашу увагу якщо в наказі 143 написанно які документі повинні мати засоби навчання які закуповуються , то купуючи товар без наявності документів які підтвержують якість ви порушуєте цей Наказ ТА РИЗИКУЮТЬ ЗДОРОВЬЯ ДІТЕЙ . Питання для чого ви це робите?! ВИМОГА ПРИВЕСТИ ЗАКУПІВЛЮ ЗГІДНО НАКАЗУ 143 ВІДПОВІДНО ДО ЯКОГО ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗАКУПІВЛЯ!!!
І ще , Так наказ МОН 143 згідно якого ви купуєте товар ( звужує конкуренцію) Та дозволяє Приймати участь лише тим учасникам закупівлі які мають відповідні документи якості на навчальне обладнання відповідно до наказу МОН 143! Причому не надаючи змоги приймати участь у закупівлі учасникам в Яких немає документів якості на товар так як цей товар окрім того що може бути низької якості водночас може бути ШКІДЛИВИМ ТА НЕБЕЗПЕЧНИМ для здоровья дітей І Ви як посадова особа не маєте права суперечити цьому наказу!! Також нагадую що система прозоро створена для того щоб усі громадяни України бачили які товари, з якими документами , та по якій ціні Купує замовник за Бюджетні гроші!!!
А ОТЖЕ ВИМАГАЄМО ДОДАТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОКУМЕНТИ ЯКОСТІ ЯКІ ПІДТВЕРЖУЮТЬ ЯКІСТЬ ПРОПОНУЄ МОГО ТОВАРУ ЗГІДНО НАКАЗУ МОН 143 !!!
https://www.unian.ua/health/regnews/10376280-na-mikolajivshchini-u-shkoli-pershoklasnikam-postavili-toksichni-parti-diti-nepritomnili-video.html
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.07.2020 15:40
Вирішення:
Вашу вимогу задоволено зміни внесено на підставі протоколу ТК №40 від 22.07.2020 року
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Що до нав'язування замовнику вчинити незаконні дії.
Номер:
f61aaad7f19041f390aed7919f2291f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-16-005836-c.b2
Назва:
Що до нав'язування замовнику вчинити незаконні дії.
Вимога:
Шановний замовник. Відповідно до ст. 19 Конституції України, Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" є визначений перелік кваліфікаційних критеріїв, які замовники можуть висувати до учасників, цей перелік є обмеженим і виключним. Спроба певних учасників нав'язування включення в ТД ще одного кваліфікаційного критерію у вигляді "Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дилером/дистриб’ютором засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів, адресований замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу." є такою, що порушує закон, а саме це встановлює новий кваліфікаційний критерій - авторизацію учасника виробником. В деяких випадках отримати такий "авторизаційний лист" просто не можливо, наприклад, коли товар закуповується не постійно, є імпортним, а виробник - іноземним, або коли товар постачається не від виробника чи дистриб'ютора, а від певної торгової мережі, яка має звичайний договір купівлі-продажу з виробником товарів без надання статусу "офіційний дистриб'ютор". Жодним діючим нормативно-правовим актом не передбачено такого документу, як "авторизаційний лист" та не закріплений обов'язок виробників чи дистриб'юторів товарів їх видавати, а враховуючи, що виробник та дистриб'ютор не є учасником закупівлі, а є третьою стороною, учасник не має жодних прав що до примусу третьої сторони надавати замовнику будь-які документи чи гарантії, т.я. виробник чи дистриб'ютор не є учасником закупівлі і не має жодних обов'язків перед замовником. Тому вимагаємо включити до переліку документів лише ті, які передбачені як обов'язкові для отримання юридичними особами та фізичними особами-підприємцями, а саме ті, які визначені наказом МОН №143 від 07.02.2020, тобто "гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2020 23:48
Вирішення:
Доброго дня ! Шановний учаснику тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Красилівської міської ради Хмельницької області щиро дякує Вам за підтримку та розуміння!
Водночас задовольнити ваше прохання щодо внесення змін до ТД ми, не можемо оскільки сплив період під час якого ми б змогли внести зміни до ТД.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Додати до тендерної документації вимогу про надання учасником документів, які підтверджують якість запропонованого товару
Номер:
e88aeb51b30a45a5b78f42946bb000ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-16-005836-c.b1
Назва:
Додати до тендерної документації вимогу про надання учасником документів, які підтверджують якість запропонованого товару
Вимога:
Доброго дня ! Шановний Замовнику !
1. ВИМАГАЄМО привести тендерну документацію до норм чинного законодавства та додати до тендерної документації вимогу про надання учасником документів, які підтверджують якість запропонованого товару відповідно до наказу МОН №143 від 07.02.2020. Відповідно до цього наказу: «Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.»
У випадку ігнорування нашої вимоги та ігнорування наказу МОН № 143 (в тій частині, що стосується надання учасником документів, щодо якості товару) Ви, як замовник ризикуєте отримати невідомий товар невідомого походження та сумнівної якості! Звертаємо вашу увагу на те, що «предметом закупівлі» будуть користуватися діти, а товар без наявності документів, які підтверджують його якість може бути шкідливим для здоров’я дітей !
2. Також звертаємо вашу Увагу, що замовник має право включати у тендерну документацію також інші документи, які Він вважає за необхідне вимагати від учасника .
З метою запобігання закупівлі не якісної , фальсифікованої продукції, пропонуємо Вам додати у перелік необхідних документів, які мають бути надані у складі тендерної пропозиції учасником, який не є виробником запропонованого товару –
"Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дилером/дистриб’ютором засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів, адресований замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу."
Це дуже важливо для визначення виробника товарів, які є предметом закупівлі. Таким листом учасник гарантує свої партнерські відносини з виробником товарів і тим самим гарантує поставку саме того товару, який вказаний у висновку СЕС ,декларації відповідності та інших документах, які учасник подає на підтвердження якості запропонованого ним товару, тому що дуже багато недобросовісних учасників, які надають у тендерній документації чужі документи та сертифікати, не співпрацюють з виробниками і не закуповують товар у того виробника, чиї документи надані. Як результат - у дітей в школі невідомий товар сумнівної якості.
Такі учасники здебільшого виграють закупівлі по ціні,яка в декілька разів менша очікуваної вартості, що дуже впливає на якість товару. Плюс якщо додати до цього, те що Ви не вимагаєте документі якості та авторизаційний лист від виробника товару Ви знов ж таки отримуєте товар невідомого походження і невідомої якості.
А Ви як Замовник, в першу чергу , зацікавлені в закупівлі якісного товару, дотримуючись чинного законодавства, в якому чітко сказано, що всі засоби навчання повинні мати документи підтверджуючі їх якість.
Отже
1. Вимагаємо додати до тендерної документації документи які підтверджують якість запропонованого товару відповідно до наказу МОН №143 від 07.02. 2020 а саме гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; На засоби навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи.
2. Пропонуємо додати до тендерної : "Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дилером/дистриб’ютором засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів, адресований замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу."
Сподіваємось на ваше відповідальне ставлення стосовно витрачання бюджетних коштів, та що до якості товару який Ви плануєте закупити .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2020 21:07
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учаснику!
Тендерним комітетом відділу освіти, молоді та спорту Красилівської міської ради ради Хмельницької області уважно розглянуто Вашу вимогу щодо внесення змін до Тендерної документації.
За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Тендерна документація відділу освіти, молоді та спорту щодо закупівлі Дидактичні матеріали для початкових класів Красилівської ОТГ" ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-16-005836-c підготовлена та
оприлюднено в рамках чинного законодавства.
У відповідності до ст. 19 Конституції України, Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" є визначений перелік кваліфікаційних критеріїв, які замовники можуть висувати до учасників, цей перелік є обмеженим і виключним.
Спроба певних учасників нав'язування включення в ТД ще одного кваліфікаційного критерію який не передбачено ст 16 ЗУ " Про публічні закупівлі" є порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Окрім того в розділі 6 ТД пунктом 3.6.3. передбачено,що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, тобто тендерною документацією встановлено обов'язок надати документи,що встановлені чинним законодавством України щодо якості товару ( предмету закупівлі).
Тому на підставі вищевикладеного тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Красилівської міської ради Хмельницької області не може задовольнити Вашу вимогу в повній мірі оскільки, Вона нав'язує замовнику на вчинення протизаконних дій.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.08.2020 17:17