• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання: Мультимедійні комплекси призначені для навчальних кабінетів початкових класів

Згідно документації

Завершена

172 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 860.00 UAH
Період оскарження: 16.07.2020 14:02 - 22.07.2020 08:00
Вимога
Відхилено

Документ ISO

Номер: d0d0124f14cf4d4fb0a0ff3f461d9e23
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-16-004329-c.c2
Назва: Документ ISO
Вимога:
У ТД зазначена вимога про надання копії чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію». Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»). Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що в оголошенні наявна вимога про надання учасниками «Копію чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво), мультимедійних (мобільних) комплексів». Зазначена вимога встановлена для забезпечення постачання якісного обладнання виробленого виробниками що відповідають міжнародним стандартам. Оскільки обладнання, що закуповується буде постачатись до навчальних закладів тому існує необхідність підтвердження якості обладнання що буде постачатись та відповідності виробників міжнародними стандартам. Оскільки як Вами зазначено, частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі тому можемо дійти висновку, що виробники мають вимогу отримати зазначені сертифікати. Отже відповідно до зазначеного вище, оголошення не містить дискримінаційних вимог та відсутня необхідність внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Умови

Номер: fff7e583656b4ab08b9a62d8f8f6b729
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-16-004329-c.b1
Назва: Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Термін простою обладнання з моменту поломки та повідомлення про неї Постачальнику і до моменту установки обладнання з обмінного фонду чи виконання ремонтних робіт повинен складати не більше як 1 робочий день..». Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають усуненню/ремонту протягом 1 робочого дня, тож ця вимога не є правомірною. Крім того, для учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника містах/областях неможливо так швидко провести підбір та заміну товару, що вийшов в ладу і або не підлягає ремонту, або потребує тривалого ремонту. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк та при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. Законом передбачено строк усунення недоліків, який не призводить до дискримінації учасників зі всієї території України. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника переглянути строки ремонту обладнання у разі виходу його з ладу у сторону збільшення. Дякуємо!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вашу вимогу задоволено. Термін простою змінено. Термін простою обладнання з моменту поломки та повідомлення про неї Постачальнику і до моменту установки обладнання з обмінного фонду чи виконання ремонтних робіт повинен складати не більше як 14 календарних днів.
Статус вимоги: Задоволено