• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина), (планшетні сканери)

категорія замовника - органи соціального страхування; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська

Завершена

69 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 690.00 UAH
Період оскарження: 16.07.2020 13:59 - 28.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вилучення дискримінаційних вимог _2

Номер: d0f7f2f7f1794f4f9b3debef23b3866a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-16-004293-c.b2
Назва: Вилучення дискримінаційних вимог _2
Вимога:
У Вашій відповіді відсутня логіка. Відповідь тупо перекопійована з чужої неправильної відповіді. В такому випадку або вилучте дискримінаційні вимоги, або добавте фразу про можливість надання листа від любого оптового продавця. Що вами використовується на практиці у тендерах. Закріпіть свою практику документально.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 2 Додатку № 1 Тендерної документації учасники торгів повинні надати в електронній формі сканкопію оригіналу авторизаційного листа (листів) про повноваження від виробника обладнання або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника торгів постачати запропоноване обладнання на території України, відповідальність виробника за надання сервісного обслуговування, а також повну відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу). Висновок про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки виробник(и) чи їх офіційні представник(и) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі таких листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідно включити до тендерної документації», то ж така вимога є документальним підтвердженням виробників або офіційних представників виробників (дистриб’юторів) щодо гарантій поставки та гарантійних зобов’язань Учасником. Замовником в тендерній документації не встановлювались вимоги, щодо отримання дозволу на участь в закупівлі від третіх осіб, тощо.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вилучення дискримінаційних вимог

Номер: 5209e1dfd3b940d6acad3c06f1e930b3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-16-004293-c.c1
Назва: Вилучення дискримінаційних вимог
Вимога:
Вами порушені вимоги Закону "Про публічні закупівлі" про відсутність дискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель. Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b Вимагаю вилучити п.2 Додатку 1. як такий, що дискримінує учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наявність авторизаційного листа від товаровиробника або його офіційного представництва, або представника в Україні надасть додаткові гарантії поставки на території України. Лист авторизації від товаровиробника чи його представника на території України є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування. Аналогічна ситуація була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно якої прийнято рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз: "Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання гарантійного/авторизаційного листа саме від виробника. Враховуючи наведене, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в частині необхідності надання сканкопії оригіналу(ів) гарантійного(их)/авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) 4 (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів)". Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа, отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або представника в Україні, тобто Замовником навпаки розширено вимоги Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено