-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)
Торги не відбулися
368 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 840.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 840.00 UAH
Період оскарження:
16.07.2020 13:48 - 30.07.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Щодо відповіді хабарника
Номер:
3a749fe6c9a54385a681734957f9c641
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-16-004150-c.a3
Назва:
Щодо відповіді хабарника
Вимога:
Жодна закупівля цього замовника-хабарника не проходить згідно чинного Законодавства. Одні корупційні закупівлі та значущі перевитрати бюджетних коштів. Ви розумієте, що згідно зазначених в документації дискримінаційних технічних вимог НЕ МОЖНА підібрати еквівалент крім однієї торгової марки одного виробника, під якого і прописувалась документація?! Чи ви робите вигляд, що не розумієте? Враховуючи той факт, що Замовник-хабарник робить свідомі порушення при підготовці документації для протягнення до перемоги "свого" учасника, від якого потім посадові особи отримають хабар, небажання економити бюджетні кошти, ми направляємо листи до контролюючих органів. У нас є докази того, що головна медична сестра та головний лікар цієї установи вимагають від постачальників 40% хабаря.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2020 10:24
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
15cc58e9d08e4aaab71ab5fe46593f3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-16-004150-c.a2
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.08.2020 16:00
Вирішення:
Шановний ТОВ «Фартунат»!
Нами розглянута Ваша вимога, за результатами чого повідомляємо про неприйнятність заявлених Вами вимог та безпідставність викладених у вимозі доводів.
Так, відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Натомість, замість отримання додаткової інформації про причини невідповідності Вашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, вимога містить лише Ваші власні висновки, зроблені виключно на підставі припущень, що не мають жодних доказових підтверджень щодо нібито корупційних домовленостей. Крім того, такі безпідставні доводи скаржника порушують ділову репутацію замовника та порушують його охоронювані законні права та інтереси.
Тендерний комітет спростовує такі заяви і просить не вдаватись до таких дійсно недобросовісних заходів конкурентної боротьби у спробі змусити замовника закупити не той товар, потреба у закупівлі котрого для замовника визначена необхідною, а взагалі інший за складом та дією.
По-суті, Ви намагаєтесь шляхом маніпуляцій та погроз змусити замовника замінити предмет закупівлі, котрий спланований та визначений на принципах максимальної ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості, відповідності сучасним рекомендаціям та оптимізації ефективності профілактичних дій.
Заявляємо, що тендерна документація сформована таким чином, щоб виключити будь-яку дискримінацію або нерівне ставлення до учасників і всі умови викладені при об’єктивному та неупередженому ставленні до них.
Керуючись регламентацією Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація містить відомості про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; Технічна специфікація містить опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Більше того, медико-технічні вимоги тендерної документації не містять посилання на конкретні марку чи виробника, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. При цьому, містить вираз "або еквівалент". Еквівалентність запропонованих ТОВ «Фартунат» товарів нічим не підтверджена і явно не може мати місце через відмінність складу діючих речовин.
Окремо зауважимо, що, окрім невідповідності складу діючих речовин, необхідних для товару, що закуповується, яка є однією з підстав для відхилення Вашої тендерної пропозиції, тендерним комітетом встановлена відсутність документів щодо кваліфікації учасника за ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція ТОВ «Фартунат» не містить довідок щодо відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки долучені довідки адресовані іншим замовникам, а не в межах наявної процедури, що відповідно свідчить про відсутність необхідної інформації, запитуваної тендерною документацією.
З огляду на вищевикладене вимога щодо повернення пропозиції ТОВ «Фартунат» на кваліфікацію не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
порушення закону
Номер:
edff0a619d154ea4a4360f52cf31b9d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-16-004150-c.b1
Назва:
порушення закону
Вимога:
упереджені дії замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- 4гб.pdf 23.07.2020 09:35
Дата подачі:
23.07.2020 09:35
Вирішення:
Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Тендерна документація щодо запланованої закупівлі UA-2020-07-16-004150-c відповідає в повній мірі статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій серед іншого, зобов’язано замовника обов’язково зазначати технічні вимоги до предмету закупівель, у відповідній технічній специфікації, що і було нами зроблено у відповідності до вимог закону.
Стаття 23 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів. Усі необхідні характеристики зазначені без будь-яких дискримінаційних норм. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну марку чи виробника. Зазначення певних параметрів щодо складу предмету закупівлі – це звичайна і розповсюджена практика у закупівлях, яка не є ані незаконною, ані дискримінаційною для даного виду закупівель. Прикладів, де у технічній специфікації замовник визначає склад товару, діючі речовини – багато, таке зазначення не є дискримінацією.
Що стосується підходу до визначення критеріїв медико-технічних вимог, то критерії були нами визначені на основі сучасних тенденцій і ефективності використання дезінфекційних засобів у цивілізованих країнах світу. Досліди щодо ефективності дезінфекційних засобів, що мають у своєму складі пробіотики в певних пропорціях, проводилися у декількох країнах (США, Італія, Бельгія) та були визначені більш ефективними в боротьбі з внутрішньо-лікарняними інфекціями в порівнянні з іншими засобами.З огляду на епідеміологічну ситуацію в країні, новими науковими знаннями необхідно використовувати різноманітні дезінфекційні засоби, у тому числі з пробіотиками.
Ваші посилання на інформацію щодо певного учасника закупівель, про його наче «новоспеченість» не відповідає дійсності, оскільки за інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зазначений вами учасник створений ще у 2017 році.
Щодо даних, які містяться у Державному реєстрі дезінфекційних засобів, можемо зазначити, що аналіз даного реєстру ми не здійснювали, і жодним чином не мали на меті ставити будь-які обмеження для учасників, до того ж слід зазначити, що Державний реєстр дезінфекційних засобів існує з 2006 року.
З огляду на вимогу, ви вимагаєте внести зміни до тендерної документації, однак не зазначаєте, в чому саме ви вбачаєте дискримінаційними положення медико-технічних вимог. Що ж стосується зазначення в тендерній документації «можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів», то така можливість у вас і так є, про що зазначається у Додатку 3 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено