• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезинфекційні засоби

Завершена

18 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 91.00 UAH
Період оскарження: 20.01.2017 15:42 - 24.01.2017 15:47
Скарга
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: dc05a032a2304b82832a088aeec53bff
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-20-000439-c.b1
Назва: Вимога
Скарга:
В процесі редукціону сума нашої пропозиції була значно менша за суму акцептованої пропозиції, але Замовник відхилив її, аргументувавши своє рішення тим, що, начебто, наша пропозиція не відповідає вимогам Замовника, а яким, він не уточнив. нагадуємо, що запропонована нашою компанією продукція є повним еквівалентом тій продукції, яку бажав придбати Замовник по групам діючих речовин, сферою застосування, режимам використання (а по деяким режимам в рази економічніша), умовам зберігання, спектром антимікробної токсичності, та іншим параметрам. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупередженну оцінку, акцептувати її. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до контролюючих органів з метою розслідування справи неефективного використання бюджетних коштів.
Пов'язані документи: Замовник reviewers
Вирішення: Відповідь на вимогу У відповідь на вимогу ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, подану щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 24455000-8 Дезинфекційні засоби (надалі - Процедура закупівлі, а також Закупівля), повідомляємо наступне. Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Враховуючи викладене, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. медико-технічні характеристики окремих видів продукції (товару), обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, з одного боку, та специфічними властивостями конкретних видів такої продукції, з іншого боку. Що стосується питання відсутності передбаченої умовами даної Процедури закупівлі можливості надання еквівалентів продукції, слід зазначити наступне. Згідно п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з токи зору функціональних критеріїв. Окрім того, не зайвим буде зауважити, що конкретна продукція, яка запитується за даною Процедурою закупівлі, - вітчизняного виробництва, відтак Замовник у повній мірі реалізує загальнодержавну програму з захисту національного товаровиробника (в межах взятих Україною міжнародно-правових зобов’язань) та один з пріоритетних публічних інтересів – досягнення раціонального, ефективного використання державних коштів. Згідно п. 6.9 Порядку пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Відповідно до п. 9.1 Порядку Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. При цьому, згідно п. 9.2 підставою для дискваліфікації (тобто відхилення пропозиції), серед іншого,є невідповідність пропозиції Учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам Закупівлі. Враховуючи ту обставину, що пропозиція ТОВ ВІК-ХХІ ВІК об’єктивно не відповідає умовам Закупівлі, а саме медико-технічним вимогам (МТВ) до товару, як зазначено в рішенні про дискваліфікацію Учасника, Замовник у повній відповідності до норм законодавства, зокрема п.п. 6.3, 6.9, 9.1, 9.2 Порядку, відхилив пропозицію учасника ТОВ ВІК-ХХІ ВІК. Отже з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мали право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), забезпечено об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів (в т.ч. шляхом об’єктивного та неупередженого співставлення пропозиції учасника та умов Закупівлі, зокрема МТВ), а з іншого, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, МТВ, повністю відповідають нормам законодавства. Отже, Процедура закупівлі, в цілому, та оцінка пропозиції ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, зокрема, проведені у повній відповідності до норм чинного законодавства, й з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.02.2017 17:43
Задовільнена: Ні
Автор: ООО "ВІК-ХХІ ВІК", Фаина Марковна Иоффе +38044-393-42-45 vik-xxi-vek@ukr.net