-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Реконструкція корпусів КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" з влаштуванням мансардних поверхів по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (III черга)
Клас наслідків -СС2.
Торги відмінено
17 101 918.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 513 057.56 UAH
мін. крок: 3% або 513 057.56 UAH
Період оскарження:
16.07.2020 11:54 - 29.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога до Замовника
Номер:
7779cebed89d45d1ab70b95cb32c28be
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-16-002879-c.c1
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
ДЕПАРТАМЕНТОМ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі № 6490208. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» (надалі - Учасник) виявило бажання прийняти участь у даному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: реконструкція корпусів КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" з влаштуванням мансардних поверхів по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області (III черга).
03.08.2020 року відбувся аукціон, за результатами якого ціна Учасника у розмірі 11 500 000,00 з ПДВ була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна.
Однак, 05.08.2020 року Протоколом засідання тендерного комітету департаменту капітального будівництва Донецької облдержадміністрації було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» за закупівлю робіт за об’єктом, ID: UA-2020-07-16-002879-c. Вказане вище рішення обґрунтовано тим, що за результатами розгляду пропозиції Учасника членами тендерного комітету встановлено, що Учасник завантажив до електронної системи закупівель документи (графік, зведена довідка, заява-пропозиція, відомість обсягів робіт, довідка про залучення субпідрядника), які не містять ЕЦП уповноваженої особи Учасника, що є порушенням вимог п. 1 розділу III тендерної документації.
Учасник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси Учасника, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Відповідно до п. 1 розділу III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що завантаження на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (через авторизований електронний майданчик) файлів з всіма документами, передбаченими Додатком 1 тендерної документації. Зазначені документи подаються у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Учасника.
На виконання зазначеної вимоги Учасникоми був поданий весь пакет документів, відповідно до вимог тендерної документації з накладенням ЕЦП, про що навіть йдеться на сайті SmartTender (активне посилання у мережі Інтернет: https://smarttender.biz/ru/publichnye-zakupki-prozorro/11105961/#important_dates) де вказано що: «пропозиція підписана ЕЦП». Порядок підписання документів ЕЦП відбувався відповідно до Інструкції «Як накласти ЕЦП» на сайті Держзакупівлі.Онлайн (активна посилання у мережі Інтернет: https://news.dzo.com.ua/instrukcziyi/pidkategoriya-instrukczij-3/yak-naklasty-eczp/).
Крім того, Замовник торгів не надав жодного обґрунтування та мотивації свого рішення: Замовник не вказує, яким чином ним було перевірено накладений на тендерну документацію ЕЦП від нашого імені. Жодного посилання на правові підстави відхилення використаного нами нашого ЕЦП, норми та положення чинного законодавства України, які б передбачали правомірність дій тендерного комітету Замовника торгів в рамках правового поля не надано та не прописано.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Учасник є по-перше сумлінним виконавцем своїх зобов’язань, в тому числі й щодо додержання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», по-друге є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Учасник є реальним учасником ринку послуг з будівництва та реконструкції.
Своїми деструктивними діями Замовник дає підстави для розуміння про відсутність інтересу в раціоналізації витрат на виконання робіт, зменшенні їх вартості без втрати якості таких робіт. Такі дії Замовника можуть бути розцінені як учасниками публічної закупівлі, так і контролюючими органами, як саботаж державної програми Президента України «Велике будівництво». Нами, як Учасником публічної закупівлі, запропонована об’єктивна та найменша вартість виконання необхідних Замовнику робіт, що надасть йому можливість зекономити бюджетні кошти, що в майбутньому може призвести до відновлення більшої кількості об’єктів будівництва в наявному бюджеті.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника у строк до 07.08.2020 року включно: надати вмотивовану відповідь на дану вимогу, скасувати рішення про дискваліфікацію, у зв’язку з безпідставністю, та прийняти пропозицію ТОВ «БК «ВЕСТА СОЮЗ» як найбільш економічно вигідну. У разі ігнорування зазначених вимог/їх незадоволення, наше Підприємство буде вимушено звернутися не тільки до Антимонопольного Комітету України, але й до інших контролюючих органів. Також наше Підприємство буде змушене звернутись до засобів масової інформації з метою надання публічності вказаної ситуації та отримання підтримки небайдужої громадськості.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 06.08.2020 18:12
Дата подачі:
06.08.2020 18:12
Вирішення:
Вимога є необгрунтованою та не підлягає задоволенню
Статус вимоги:
Відхилено