• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт класних кімнат Криворізької, Добропільської ЗОШ І-ІІІст., та Нововодянської ЗОШ І-ІІ ст.

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження: 16.07.2020 11:28 - 22.07.2020 11:23
Вимога
Відхилено

ВИМОГА про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі

Номер: e7a52d6be18c47869da7ceaf2320c885
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-16-002416-c.c1
Назва: ВИМОГА про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Вимога:
16.07.2020 року Відділ освіти Добропільської районної державної адміністрації (далі - Замовник) оприлюднив оголошення про проведення спрощеної закупівлі: "Поточний ремонт класних кімнат Криворізької, Добропільської ЗОШ І-ІІІст., та Нововодянської ЗОШ І-ІІст. код закупівлі згідно з ДК 021:2015 - 45410000-4 Штукатурні роботи за номером закупівлі в системі PROZORRO UA-2020-07-16-002416-C ТОВ "ТРЕЙД-БУД-ІНЖИНІРИНГ ДБС" (далі - Скаржник) подав пропозицію та взяв участь у вказаній процедурі закупівлі. Дана закупівля проводиться відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 No 922-VIII (далі - Закон). Відповідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до протоколу № 52У уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій від 29.07.2020 р. учасника ФОП Корсун Євген Анатолійович було визнано переможцем. Дане рішення є незаконними та такими що не відповідає вимогам чинного законодавства про публічні закупівлі з наступних підстав: В ч.4 ОГОЛОШЕННЯ ("Перелік сканкопій документів у форматі «pdf», що обов’язково надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги") учаснику пропонується надати перелік документів необхідних для участі в закупівлі. 1. п.4 "Переліку..." є вимога надати: "Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та/або копія виписки з Єдиного державного реєстру осіб та фізичних осіб-підприємців (підтвердження даної інформації перевірятиметься у Єдиному державному реєстрі осіб та фізичних осіб-підприємців, доступ до якого є вільним)".В супереч цієї вимоги копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та/або копії виписки з Єдиного державного реєстру осіб та фізичних осіб-підприємців надано не було. Було надано: "копію Витягу з єдиного Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", а це є зовсім різні документи. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Корсун Євген Анатолійович не відповідає вимогам тендерної документації, а ФОП Корсун Євген Анатолійович не може бути визнаний переможцем. 2. п.5 Переліку..." є вимога надати: "Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб)". В супереч цієї вимоги копії цієї довідки надано не було. Перший абзац стор.№3 ОГОЛОШЕННЯ говорить: "Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України", що виконано не було. В супереч цієї вимоги копії цієї довідки надано не було. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Корсун Євген Анатолійович не відповідає вимогам тендерної документації, а ФОП Корсун Євген Анатолійович не може бути визнаний переможцем. 3. п.15 Переліку..." є вимога надати: "Проект договору скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору." При проведенні аналізу документації виявлено, що цей документ був наданий, але частково. Не було надано додатки до цього договору, а саме: Додаток №1 - Зведений кошторисний розрахунок; Додаток № 3 – Договірна ціна. хоча в договорі в ч.17 п.2 говориться "Додатки є невід’ємними частинами цього Договору". Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Корсун Євген Анатолійович не відповідає вимогам тендерної документації, а ФОП Корсун Євген Анатолійович не може бути визнаний переможцем. Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі": об’єктивне та не упереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" Просимо: 1. Прийняти та розглянути вимогу про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом відміни рішення про визнання переможцем ФОП Корсун Євген Анатолійович. 2. Скасувати протокол № 52У від 29.07.2020 щодо визнання переможцем ФОП Корсун Євген Анатолійович закупівлі згідно ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. 3. Перейти до розгляду пропозицій наступних учасників. В разі не вжиття заходів, направлених на усунення порушень вимог закону, враховуючи наявність в діях службових осіб тендерного комітету ознак складу кримінального правопорушення, передбачених ст.ст.364, 365 КК України, щодо використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, складання, видача службовою особою завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення офіційних документів (протоколу розгляду тендерних пропозицій), залишаю за собою право звернення до антикорупційних органів у відповідності до Положення про порядок ведення Єдиного реєстру досудових розслідувань, затвердженого наказом Генерального прокурора України №139 від 06.04.2016р., в порядку ст. 214 КПК України щодо внесення відомостей про кримінальне правопорушення до ЄРДР, притягнення винних осіб до передбаченої з законом відповідальності із стягненням збитків та зверненням із скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (порушення ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" в частині порушення принципів недискримінації учасників та об’єктивності і неупередженої оцінки тендерних пропозицій із подальшим стягненням витрат на правову допомогу в судовому порядку за рахунок винних осіб в порядку ст.ст.133,137 ЦПК України З повагою директор ТОВ "ТРЕЙД-БУД-ІНЖИНІРИНГ ДБС"
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Роз`яснення на вимогу учасника спрощеної процедури - Протокол 53У від 31.07.2020р.
Статус вимоги: Відхилено