• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

CPV за ДК 021:2015 – код 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Система протипожежного захисту: Система пожежної сигналізації. Система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Система централізованого пожежного спостереження. Монтаж пожежної сигналізації, системи оповіщення КЗ «Новомиколаївська СЗШ №2 І-Ill ст.»).

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Система протипожежного захисту: Система пожежної сигналізації. Система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Система централізованого пожежного спостереження. Монтаж пожежної сигналізації, системи оповіщення КЗ «Новомиколаївська СЗШ №2 І-Ill ст.»). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Торги не відбулися

246 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 231.25 UAH
Період оскарження: 16.07.2020 11:01 - 28.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018

Номер: fa224bc84741426ca72b25d213863abf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-16-001955-c.b1
Назва: Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018
Вимога:
Уоголошенні зазначено:Учасник надає у своїй пропозиції оригінал Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Дана вимога є незаконною з наступних причин. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, говорячи про те, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат, Ви ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність. По-третє, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. Національним стандартом України (Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваш коментар до нашої закупівлі, повідомляємо, що не бачимо дій стосовно ст.31 Господарський кодекс України. Оскільки згідно розділу IV Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник має право самостійно визначати вимоги щодо предмету закупівлі. Сертифікація системи управління якістю проводиться за ініціативою виробника продукції (надавача послуг) з метою засвідчення її відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 і забезпечення упевненості всіх зацікавлених сторін у тому, що: організація здатна стабільно випускати якісну продукцію, яка відповідає вимогам нормативних документів і задовольняє запити замовника; організація зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосуванню системи управління якістю, у тому числі процесів, спрямованих на постійне її поліпшення. Ми — суб'єкт господарювання, який хоче здійснити закупівлю послуги та бути переконаним щодо якісного виконання робіт, безпечності та спроможності виконавцем здійснити це належним чином, вважаємо що наявність підтвердженої системи управління якістю на відповідність стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 органом з сертифікації, який акредитований у Національному агентстві з акредитації України та має акредитовані коди економічної діяльності щодо нашої пропозиції свідчить про те, що виконавець виконує всі законодавчі, регулятивні, нормативно-правові та здатний виконати послуги належної якості та безпечності. ДСТУ EN ISO 9001:2018 задовольняє основну потребу сучасного бізнесу – дає можливість оцінити потенційного партнера ще до початку взаємодії. Не потрібно перевіряти десятки потенційних постачальників, адже можна обрати того, кого вже перевірила стороння організація із сертифікації, тобто того, хто має сертифікат відповідності вимогам ISO 9001. І навпаки, один раз довівши незалежній третій стороні свою спроможність відповідати вимогам стандарту, підприємство може кілька років пред’являти отриманий сертифікат потенційним партнерам як гарантію високої якості своєї продукції чи послуг. Стандарт ISO 9001 містить узагальнені вимоги, які по суті, є принципами, на основі яких може працювати і маленьке підприємство, і велика корпорація. Це є однією з найбільших переваг стандарту, адже він може бути застосований до будь-якого підприємства і організації, незалежно від їх розміру, форми власності, сфери діяльності та галузі господарства. Ми вважаємо наявність Сертифікату на відповідність системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 підтвердженням функціонування системи менеджменту, яка передбачає управління процесами закупівель матеріалів та сировини, вираховування ризиків, відповідність законодавчим та нормативним документам, кваліфікацію працівників, зв'язок із замовником, процеси простежуваності та моніторингу тощо. І відсутність на підприємстві-виконавця такої системи є для нас неприйнятним ризиком.
Статус вимоги: Відхилено