-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 18530000-3 — Подарунки та нагороди (Чашка з нанесенням зображення)
Завершена
75 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 750.00 UAH
Період оскарження:
15.07.2020 19:07 - 21.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Безпідставна дискваліфікація
Номер:
4d45f06ddb314538b27130d39f6f12fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-15-008271-c.a2
Назва:
Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю "Суми Еко Принт" не згодні з протоколом РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ПРО ВІДХИЛЕННЯ УЧАСНИКА № 1-31/07 від 31.07.2020
1. Учасник під час подання пропозиції не підтвердив відсутність підстав, зазначених у ст. 17 Закону
України «Про публічні закупівлі», у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених
учасником у довільній формі.
Пояснення: щодо довідки у довільній формі зазначено в умовах замовника не було. Участь на платформі "Прозоро" при згоді з правилами користування учасник надає згоду зі ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
2. Учасник під час подання пропозиції не надав копію відомостей з Єдиного державного реєстру
підприємств та організацій України про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну
особу - суб’єкта підприємницької діяльності у формі відповідно до Положення про Єдиний
держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету
Міністрів України від 22.01.1996 №' 118, що видані не раніше дати оприлюднення цього
оголошення про проведення торгів.
Пояснення: витяг з Єдиного державного реєстру
підприємств та організацій України про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну
особу - суб’єкта підприємницької діяльності у формі відповідно до Положення про Єдиний
держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету
Міністрів України від 22.01.1996 №' 118, що видані не раніше дати оприлюднення цього
оголошення про проведення торгів, було надано. Отримано з ЄДР 28.08.2020. При цьому в учасника ФОП ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВТУНОВА ОЛЕКСАНДРА ЮРІЇВНА, даний витяг отримано від 01.06.2020, що суперечить вимогам замовника.
3. Учасник під час подання пропозиції надав банківську гарантію, замість гарантії фінансової
компанії, яка вимагалась в оголошенні до спрощеної закупівлі.
Пояснення: Чим відрізняється банк від інших видів фінансових установ,які мо;уть бути, фінансовими посередниками?
Вперше поняття фінансової установи було визначено законом “Про Національний банк України”,де такою визнавалась юридична особа,що проводить одну або кілька операцій, які можуть виконуватися банками, за винятком залучення вкладів. Законодавство про фінансові послуги характеризує це питання докладніше, і згідно ст. 1 Закону “Про фінансові послуги та державне регулювання ринку фінансових послуг”,фінансова установа — це юридична особа, яка відповідно до закону надає одну чи декілька фінансових послуг та яка внесена до відповідного реєстру. До фінансових установ належать, крім, банків, кредитні спілки,ломбарди,лізингові компанії,довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії та інші юридичні особи, виключним видом діяльності яких є надання фінансових послуг. Отже банки — це фінансові установи, які по суті є фінансовими посередниками, а їх виключне право на підставі ліцензії Національного банку України залучати вклади фізичних осіб є основною характерною ознакою власне банків.
По-друге,в основу визначення поняття банк,покладено перелік банківських операцій. Згідно Закону “Про банки і банківську діяльність” банк — юридична особа, яка має виключне право на підставі ліцензії Національного банку України здійснювати у сукупності такі операції: залучення у вклади грошових коштів фізичних і юридичних осіб та розміщення зазначених коштів від свого імені, на власних умовах та на власний ризик, відкриття і ведення банківських рахунків фізичних та юридичних осіб. Багато інститутів здійснюють операції подібні до банківських, але це не означає, що вони є банками. Лише банки, згідно законодавства,мають виключне право здійснювати такі операції у сукупності.
По-третє, незважаючи на те, що банк є суб’єктом підприємницької діяльності, все ж таки існує певна група некомерційних стосунків банків між собою, між банком і Національним, банком, в окремих випадках — навіть між банком і клієнтом. Йдеться про необхідність зберігання всіма підприємствами і установами коштів в банках; обмеження готівкового обігу; здійснення розрахунків через банки; процентну політику НБУ; вимоги щодо резервування коштів банків тощо. Це обумовлюється провадженням грошово-кредитної політики держави через банківську систему, зокрема через банки. Тобто, інституційна організація банківської системи у сфері регулювання грошового обігу передбачає участь в ній державної влади.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2020 21:07
Вирішення:
Умовами закупівлі та документацією до закупівлі чітко визначено, Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання пропозиції підтверджує відсутність вищезазначених підстав у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Тобто у документації було чітко вказано про необхідність відображення вказаної інформації у одній зведеній або декількох окремих довідках. З яких правових та документально підтверджених підстав Учасник вирішив, що «Участь на платформі "Прозоро" при згоді з правилами користування учасник надає згоду зі ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі"» Замовнику є не зрозумілим та законодавчо не підтвердженим.
Замовник вимагав надання копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу - суб’єкта підприємницької діяльності у формі відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 №' 118, що видані не раніше дати оприлюднення цього оголошення про проведення торгів, а не витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу - суб’єкта підприємницької відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Це два різних документа, які за умовами закупівлі не заміняють та не ототожнюють один одного. Вказаний документ, що вимагався документацією спрощеної закупівлі міститься у складі документів учасника-переможця під назвою «Довідка з Головного управління статистики.PDF». При цьому вимог документації спрощеної закупівлі щодо надання витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу - суб’єкта підприємницької діяльності взагалі Замовником не встановлювалося. Тома надання додаткових документів будь-яким учасником торгів, які не вимагалися документацією, не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
При встановленні забезпечення Замовником було чітко визначено у документації, вимоги, що висуваються до відповідної фінансової установи: «До супутніх документів пропозиції учасника додаються скановані копії (засвічена гарантом) свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій, документу, що підтверджує правомочність особи гаранта, яка підписала гарантію». Тобто Замовником чітко визначені вимоги до забезпечення та установи, якою воно має бути видане. Будь-яких звернень та/або уточнень з боку учасників торгів щодо забезпечення та фінансової установи до Замовника не надходило. Тому всі учасники мали виконати вимоги закупівлі, у тому числі відносно фінансової установи, а саме: у свідоцтві мало бути визначено «фінансова установа».
Враховуючи вищенаведене, Замовник, керуючись виключно нормами ст. 14 Закону України «про публічні закупівлі» проводить закупівлю та встановив умови закупівлі, які були відомі всім учасникам торгів та мали бути виконані всіма учасниками торгів
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Методика оцінки
Номер:
e6cdfeadd36b4daaa75033b5fc9087eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-15-008271-c.b1
Назва:
Методика оцінки
Вимога:
Методика оцінки: Оцінка пропозицій проводиться за цінами пропозицій з врахування податку на додану вартість (з ПДВ). Найбільш економічно вигідною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону.
За умовами оголошення ціна розглядається тільки з ПДВ! Як можуть брати участь компанії і ставати переможцями з ціною 73 грн без ПДВ? Або ціна по 73 грн. без ПДВ з усіма довідками важливіше ніж ціна 46 грн. з ПДВ з відсутністю якої бракує довідки? Адже гроші народні!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2020 02:30
Вирішення:
Відповідно до ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником спрощеної закупівлі може бути будь-яка фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників. Враховуючи вищенаведене, Замовник не права обмежувати участь у торгах платників та/або неплатників податку на додану вартість. Наразі на електронних майданчиках системи електронних закупівель prozorro.gov.ua не розрізняється поняття «очікуваної вартості» та «критерію оцінки пропозицій» в частині включення/не включення податку на додану вартість. Якщо предмет закупівлі підлягає оподаткуванню ПДВ, то відповідно при розміщенні Замовником інформації про очікувану вартість необхідно (обов’язкове для заповнення) зазначити відмітку «з ПДВ». Відповідні роз’яснення містяться на офіційному сайті уповноваженого органу - Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства https://www.me.gov.ua/ та ДП «ПРОЗОРРО» - https://infobox.prozorro.org/.
Також Ви можете переглянути скаргу до процедури UA-2016-11-16-000261-c , де орган оскарження забов’язав Замовника внести зміни до закупівлі зазначити очікувану вартість з ПДВ.
Враховуючи вищенаведене, Замовник при проведенні вказаної закупівлі діє виключно в межах діючого законодавства та офіційних роз’яснень до нього в частині проведення публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.08.2020 10:46