-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція приміщень другого поверху та зали Червоненського сільського будинку культури Червоненської сільської ради». За адресою: Дніпропетровська область, Криворізький район, с.Червоне, вул.Гагаріна, буд.18
Процедура закупівлі здійснюється з метою виконання робіт по проекту; 53010, Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, с. Червоне, вул. Гагаріна, буд. 14; категорія - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Торги не відбулися
1 303 873.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
15.07.2020 16:16 - 21.07.2020 16:06
Вимога
Відхилено
СКАРГА
Номер:
235b17d532ae43c68c987ca17198b571
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-15-007052-c.c1
Назва:
СКАРГА
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«Будстар-КР»
50065, Україна, Дніпропетровська обл. м.КривийРіг, вул. Костенко, буд. 25, прим. 4
р/р UA503057500000026002060744706,МФО 305750 в АТ КБ «Приватбанк»
Код ЄДРПОУ 37272598,Свід.ПДВ №200102057
Тел. +380679041340,budstar@i.ua
Вих. 30/07
Від 30.07.2020 р.
Червоненська сільська рада Криворізького району
Дніпропетровської області;
53010, Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, с.
Червоне, вул. Гагаріна, буд. 14;
код ЄДРПОУ - 04339899;
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР»
50065, м. Кривий Ріг, вул. Костенко, б.25, оф.4
КОД ЄДРПОУ: 37272598
e-mail: budstar@i.ua
тел. (067)904-13-40
Інформація про закупівлю:
Ідентифікатор закупівлі:
ІD:UA-2020-07-15-007052-c
СКАРГА
на дії замовника щодо відхилення пропозиції учасника
процедури закупівлі (спрощена закупівля)
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (спрощена закупівля) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-15-007052c .
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі подало тендерну пропозицію.
Предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. «Реконструкція приміщень другого поверху та зали Червоненського сільського будинку культури Червоненської сільської ради». За адресою: Дніпропетровська область, Криворізький район, с.Червоне, вул.Гагаріна, буд.18» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 – Інші завершальні роботи).
29.07.2020 р. за результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника (копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №3 від 29.07.2020 р. додається).
Підстави для відхилення зазначені в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №3 від 29.07.2020 р., який додається.
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
В п.1(1);2)) Протоколу №3 вказано,що ТОВ «Будстар-КР» надав «Відгук», який не містить інформації про предмет договору і також надав «Довідку про аналогічні договори», яка теж не містить інформації про предмет договору, але зазначає, що і «Відгук», і «Довідка про досвід виконання аналогічного договору» містить у скороченій (краткій) формі («Відгук» ТОВ «Будстар-КР» - здійснює надання послуг y cфepi будівельних, ремонтних робіт»; «Довідка про аналогічні договори» у графі «Назва послуг» - Ремонт приміщень, будівель.споруд, покривлі»). Розширено предмет договору видно у копіях доданих аналогічних договорів. Відповідно до ст. 837 ЦК України - «За договором підряду одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти й оплатити виконану роботу», зі змісту ст.837 ЦК України випливає, що предметом договору підряда є сама робота. Що чітко вказано в «Відгуку» та в «Довідці про досвід виконання аналогічного договору» ТОВ «Будстар-КР». Таким чином, це не може бути причиною відхилення пропозиції ТОВ «Будстар-КР».
В п.1(3);4);5)) Протоколу №3 вказано,що згідно Довідки про працівників вказані, як «електрослюсар», «маляр,штукатур, лицювальник», а в трудових договорах «електромонтер», «маляр». ТОВ «Будстар-КР» повідомляє, що не порушило умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі подало тендерну пропозицію, згідно п.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, п.4. ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, це є формальні (несуттєві) помилки і не можуть буди причиною відхилення пропозиції ТОВ «Будстар-КР».
В п.1(6)) Протоколу №3 вказано, відсутні розрахунки ціни пропозиції подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5 або у форматі сумісному з програмним комплексом АВК-5. Але в п.3.2. «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі подало тендерну пропозицію» зазначається з переліком по пунктам: Інформація про відповідність запропонованих робіт технічним вимогам повинна бути підтверджена:
1) договірною ціною;
2) локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
3) відомістю ресурсів (або підсумковою відомістю ресурсів);
4) проектом календарного графіку виконання робіт.
ТОВ «Будстар-КР» було надало дані документи, а це в свою чергу означає, що Інформація про відповідність запропонованих робіт технічним вимогам була підтверджена.
Окремо в абзаці 3 п.3.2 Оголошення вказується, що «Розрахунок ціни пропозиції подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5 або у форматі сумісному з програмним комплексом АВК-5 та у форматі “PDF” чи “JPEG.». Але не зазначається, що Участник зобов’язанний надавати інформаційну модель складену у програмному комплексі АВК-5 під час подачі пропозиції. Таким чином, ТОВ «Будстар-КР» і в цій частині, не порушило вимог Замовника і не може бути причиною відхилення пропозиції ТОВ «Будстар-КР».
В п.1(7)) Протоколу №3 вказано, що «Паспорт директора надано не в повному обсязі». Зазначаємо, що в п.14.13 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі подало тендерну пропозицію.» вказується: «…з обов’язковим наданням документу, який посвідчує особу…». Паспорт наданий директором ТОВ «Будстар-КР» є посвідчення особи. В п.14.13 «Оголошення» не вказано які сторінки паспорта треба надавати. щоб задовільнити потреби Замовника в посвідчені особи. Також не вказано і про об’єми інших документів, які посвідчують особу. Наприклад, Посвідчення водія з медичною довідкою, чи ні. А також відповідно до законодавства України - документи, що не передбачені законодавством для учасників - це документи, що не притаманні для особи учасника, та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в особи учасника. Юридична особа не може мати паспорт громадянина України. Таким чином ТОВ «Будстар-КР» і в цій частині не порушило вимог Замовника і не може буди причиною відхилення пропозиції ТОВ «Будстар-КР».
Таким чином, вважаємо, що Замовником були порушенні наступні принципи здійснення закупівель встановлених:
1. Стаття 3 Принципи здійснення закупівель ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія та ефективність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників;
5) об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Стаття 11 Тендерний комітет та уповноважені особи замовника
Тендерний комітет та/або уповноважена особа (особи): забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
3. Стаття 22 Тендерна документація
Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, так як пропозиція ТОВ «Будстар-КР» повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищезазначені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, так як пропозиція ТОВ «Будстар-КР» повністю відповідає Вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі подало тендерну пропозицію.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та КонституцієюУкраїни,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Замовнику скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «БУДСТАР-КР» зазначене у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №3 від «29» липня 2020 року та проаналізувати повторно тендерну пропозицію ТОВ «Будстар-КР»;
3. Замовнику визнати ТОВ «Будстар-КР» переможцем тендеру на закупівлю ІD: UA-2020-07-15-007052-c
Додатки:
1. Копія протоколу № 3 від 29.07.2020 року.
30.07.2020 р.
З повагою,
ДиректорТОВ «БУДСТРА-КР» ___________________ О.М. Кондратенко
Пов'язані документи:
Учасник
- протокол відхилення.pdf 31.07.2020 06:16
Дата подачі:
31.07.2020 06:17
Вирішення:
Уповноважена особа Червоненської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області розглянула порушену Вами вимогу та повідомляє, що під час розгляду та аналізу поданої Вами пропозиції керувалася нормами чинного законодавства та рішення про відхилення поданої Вами пропозиції було прийнято через відсутність та невідповідність поданих Вами документів.
Передусім варто зазначити, що рішення про відхилення пропозиції було прийнято не лише через невідповідність посад зазначених у довідці про працівників, наданій з метою документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та трудових договорах, а й по ряду інших недоліків.
При цьому, звертаємо Вашу увагу, що згідно вимог оголошення передбачено, що розрахунок ціни пропозиції подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5 або у форматі сумісному з програмним комплексом АВК-5 та у форматі “PDF” чи “JPEG”, а тому Ваші аргументи стосовно неправомірності відхилення пропозиції у цій частині є безпідставними та не обґрунтованими.
Окрім цього, маємо намір звернути Вашу увагу, що рішення про відхилення виходячи з норм чинного законодавства є не правом, а обов’язком.
Так відповідно до норм частини тринадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо, зокрема, пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так