• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту принтерів

Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: критерій ціна – 100%. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 15.07.2020 15:27 - 21.07.2020 15:32
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга за неправомірну дискваліфікацію

Номер: 7606d0e2493741cb8ed0dd13e8872cf0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-15-001660-a.c2
Назва: Скарга за неправомірну дискваліфікацію
Вимога:
Шановна коллегія Антимонопольного комітету України велике прохання розглянути нашу скаргу по суті , я розумію що в Вас багато роботи , але не справедливість у нашому місті з вибору одних і тих самих виконавців робіт говорить про те що іншим немає шансів виграти зовсім ніяк , по-перше в тендерній документації були прописані спеціальні умови під ФОП який обрали переможцем, по друге нас дискваліфікували не даючи навіть години для виправлення помилок якщо вони це вважають за помилки , замовник ігнорував наші листи та дзвінки по цей день , все те що було в тендерній документації присутньо. Просимо уважно вивчити документацію та винести чесне рішення щодо розгляду нашої скарги . Дякуемо за приділену увагу .
Опис причини скасування: не до замовника, а до АМКУ хотів відправити
Дата скасування: 31.07.2020 14:44
Вимога
Відхилено

не правомірна дискваліфікація

Номер: c566241a137a4a7eaa784f8c3a5e5df7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-15-001660-a.a1
Назва: не правомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовник, ми неодноразово намагалися зв’язатися з відповідальною особою, а саме Терещенко Олексій Григорович номери телефонів +380634081631; +380567442794, за проведення електронної закупівлі, і до тендеру і після тендеру, але міський номер вказаний Вами на площадці, зовсім відключений, а при багато кількісних спробах додзвонитися на мобільний номер ніхто не брав трубку. Також була спроба зв’язатися через електрону пошту zakupivlitdv@ukr.net, однак ніякої відповіді отримано не було. Як можна вказувати номер відповідальної особи за проведення закупівлі, який не контактує з Учасниками, це навмисно зроблене або відповідальна особа не виконує свої обов’язки? Згідно додатку до протоколу 15.07.2020 №С37/150720-1 Кваліфікаційні вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження Замовником вимагалося надати документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи (посадової особи або представника) Учасника спрощеної закупівлі на підписання пропозиції та договору: протокол загальних зборів засновників або рішення засновника та наказ про призначення, або довіреність з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у закупівлі з документами на особу що видала довіреність (протокол загальних зборів засновників або рішення засновника та наказ про призначення); копію паспорту – якщо Учасник фізична особа. Згідно статті 24 Поняття фізичної особи Цивільного кодексу України, а саме: 1. Людина як учасник цивільних відносин вважається фізичною особою. Разом з тим, кожний громадянин має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом (стаття 42 Конституції України). Це право закріплено і в статті 50 Цивільного кодексу України. При цьому зазначається, що фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом. Тобто, громадянин, який бажає реалізувати своє конституційне право на підприємницьку діяльність, після проходження відповідних реєстраційних та інших передбачених законодавством процедур за жодних умов не втрачає і не змінює свого статусу фізичної особи, якого він набув з моменту народження, а лише набуває до нього нової ознаки - "підприємець". Статус фізичної особи - підприємця - це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Замовником вимагалася копія паспорта саме для фізичної особи, аж ніяк не фізичної особи-підприємця, тому Ваша дискваліфікація не правомірна і згідно статті 5 пункту 1 Закону України Про публічні закупівлі Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Ви порушуєте наше право на добросовісну конкуренцію. А також Замовник повинен не менше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель згідно Закону України Про публічні закупівлі статті 29 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій пункту 16, а саме: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовник у своїй дискваліфікації вказує одну з причин дискваліфікації: 1. Не має всіх сторінок паспорта, який вимагалося лише від фізичних осіб, а ми маємо юридичний статус фізичної особи-підприємця, та повноваження уповноваженої особи на підписання пропозиції та договору здійснюються на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію №160491 Серія В02, яке було надано у складі пропозиції. Дана дискваліфікація не правомірна і суперечить Закону України Про публічні закупівлі, Конституції України, Цивільному кодексу України. А також не має жодного посилання, що копія паспорта має містити всі сторінки разом із пустими!!!!!!! Друга причина дискваліфікації вказана Замовником, що копія акту надання послуг № 0000000122, що була надана Учасником на підтвердження виконання договору № 298 від 25.03.2020 про надання послуг з заправки картриджів, не містить дати складання та підписання зазначеного акту, а також позначень (номеру та дати) договору згідно умов якого було складено цей акт надання послуг. Одна Замовником в додатку до протоколу 15.07.2020 №С37/150720-1 Кваліфікаційні вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження, визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції в електронному (сканованому) вигляді довідку, складену Учасником у довільній формі, про надання аналогічних послуг. Для підтвердження інформації Учасник повинен надати копії аналогічного договору, а також документів, які підтверджують виконання цього договору, а саме: акти надання послуг (виконаних робіт), а також оригінал листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із обов’язковим зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, дійсного телефону та посади контактної особи що підготував цей відгук та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Як ми бачимо, не вказано жодної інформації про те, що акт повинен містити дату складання та підписання зазначеного акту, а також позначень (номеру та дати) договору згідно умов якого було складено. А також нами у складі пропозиції, було надано специфікацію до договору, яка повністю відповідає наданим нами акту наданих послуг. Тому і ця Ваша причина дискваліфікації не правомірна і суперечить Закону України Про публічні закупівлі, а також Вашій тендерній документації. Ми вимагаємо змінити рішення дискваліфікації ФОП Тарасенко С.С., так як відсутні підстави для відхилення нашої пропозиції та надати нам законне право бути переможцями в закупівлі Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту принтерів Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (UA-2020-07-15-001660-a). Якщо рішення не буде змінено ми будемо змушені звернутися зі скаргами до Державної аудиторської служби України та АМКУ, на предмет перевірки чесності та прозорості проведення закупівель. Додатки: - Кваліфікаційні вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження згідно додатку до Протоколу 15.07.2020 №С37/150720-1
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимогу відхилено. Норма Закону України «Про публічні закупівлі» наведена у пункті 16 статті 29 не застосовується під час розгляду та оцінки пропозицій при проведені спрощених закупівель.
Статус вимоги: Відхилено