- Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність товару технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
- Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія оформлюється в обслуговуючому учасника банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
Завершена
1 728 904.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 645.00 UAH
Період оскарження:15.07.2020 15:21 - 27.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Незаконна вимога
Номер:c880069e27b44914b84d35a74eae659d
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-005993-c.c10
Назва:Незаконна вимога
Вимога:
Згідно Додатку 4 до тендерної документації, учасник повинен надати оригінал або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (учасника) вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці) на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені учасником в наданій ним довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази і будуть ним експлуатуватися, та експлуатація яких вимагає наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до вимог Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107.
Дана вимога Замовника є незаконною, оскільки матеріально-технічна база учасника (транпортний засіб, яким буде постачатися товар, технічний засіб для навантаження вугілля) не підпадає під вимоги законодавства з питань озорони праці.
Постановою КМУ від 07.02.2018 р. № 48 "Про внесення змін до Постанови КМУ від 25.08.2010 р. № 725 і від 26.10.2011 р. № 1107 чітко визначено перелік видів робіт підвищеної небезпеки та перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Звертаємо Вашу увагу, що в цьому переліку відсутні машини, механізми та устаткування, що входить до матеріально- технічної бази учасника, а саме: вантажний транспортний засіб, навантажувач або екскаватор.
Виходячи з цього, вимагаємо виключити з тендерної документації незаконну вимогу!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:16.07.2020 23:52
Вирішення:Відповідно до вимог Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7 до Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107, зокрема «Технологічні транспортні засоби», здійснюються роботодавцем на підставі ДЕКЛАРАЦІЇ відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Технологічним транспортним засобом є гусеничні і колісні трактори, у тому числі з навісним обладнанням та навантажувачі всіх типів.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:bef42cc720194619a44b57548c0e4ebb
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-005993-c.b9
Назва:Дискримінаційна вимога
Вимога:
В Додатку 4 до тендерної документації визначено, що Учасник обов’язково повинен мати в наявності власні або залучені* автомобільні ваги на території Олександрійського району Кіровоградської області (дана вимога не стосується учасників, які мають в наявності власні або залучені* мобільні (або пересувні) автомобільні ваги (або вагове обладнання) для осьового зважування транспортних засобів, та зможуть забезпечувати контроль зважування обсягу вугілля під час та за місцем його відвантаження замовнику).
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки не дає змогу приймати участь в даній закупівлі тим учасникам, які не мають в наявності власні або залучені* автомобільні ваги на території Олександрійського району Кіровоградської області, або мобільні (або пересувні) автомобільні ваги (або вагове обладнання) для осьового зважування транспортних засобів.
Складається таке враження, що Замовник навмисне встановив цю вимогу, прописавши її під конкретного учасника.
Вимагаємо виключити дану дискримаційну вимогу з тендерної документації!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:16.07.2020 23:27
Вирішення:Замовник не має можливості здійснити перевірку на території закладу власними силами чи коштами наявної кількості вугілля під час його приймання. Тому, з метою здійснення перевірки кількості вугілля і було встановлено вимогу щодо наявності або вагової на території нашого району або наявності мобільних (або пересувних) автомобільних вагів (або вагового обладнання) для осьового зважування транспортних засобів. Наявність в учасника вагів за одним з вказаних варіантів дає змогу замовнику суттєво зменшити додаткові витрати, пов’язані з перевіркою кількості вугільної продукції, що відвантажується на адресу замовника.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Номер:ba7710c8d868467b848b097c9af3a406
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-005993-c.c8
Назва:дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Замовником вимагається сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданого ТК-92 "Вугілля та продукти його перероблення" або ДП "УкрНДІвуглезбагачення" або ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «Вуглеінновація» або Українським науково-дослідним і проектно-конструкторським інститутом по збагаченню та брикетуванню вугілля або ДП «НТЦ «Вуглеінновація» на пропоновану марку вугілля кам’яного та дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій.
Вимагаємо на підставі вимог ДСТУ 7146:2010 доповнити даний пункт документації конкурсних торгів фразою наступного змісту: виданого на виробника вугілля.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:16.07.2020 15:47
Вирішення:Оскільки сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик може бути виданий не лише виробнику, а і іншому суб’єкту господарювання, який не є виробником вугілля та в подальшому надає право користуватися своїм сертифікатом генетичних, технологічних та якісних характеристик будь-якому виробнику, то пропонована Вами зміна призведе до дискримінації інших учасників.
Статус вимоги:Відхилено
Задовільнена:Ні
declined
0
declined
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Номер:e673b4ee2a3f4e98a57bfa1ef1efcaf8
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-005993-c.c7
Назва:дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Учасник повинен мати обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 1 700 000,00 грн. Вимагаємо надати грунтовне пояснення даної вимоги
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:16.07.2020 14:45
Вирішення:Дана вимога передбачена нормами Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до норм частини 1 статті 16 Закону України « Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Переліком кваліфікаційних критеріїв, який встановлений нормами частини 2 статті 16 Закону України « Про публічні закупівлі», передбачено такий критерій як «4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Разом з цим нормами частини 3 статті 16 Закону України « Про публічні закупівлі» встановлено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Тому, виходячи із зазначеної вище норми, Замовником і було встановлено обсяг річного доходу (виручки) у розмірі меншому ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Статус вимоги:Відхилено
Задовільнена:Так
declined
1
declined
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Номер:09c9a5f0833b493ab4378204226be144
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-005993-c.c6
Назва:дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
У складі тендерної пропозиції надається нотаріально завірена згода на обробку персональних даних з урахуванням норм Закону України "Про захист персональних даних" від уповноваженої особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції; працівників учасника, інформація про яких надається в довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вимагаємо надати пояснення чому саме нотаріально завірена згода, чим це регламентовано.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:16.07.2020 14:39
Вирішення:Замовник з метою мінімізації ризику надання в тендерних пропозиціях недостовірної (недійсної/підробленої) згоди на обробку персональних даних встановив вимогу щодо подання нотаріально завіреної згоди на обробку персональних даних посвідчення копій відповідних документів, оскільки відповідно до пункту 11 статті 34 Закону України «Про нотаріат» від 02.09.1993 № 3425-XII нотаріуси вчиняють такі нотаріальні дії, як: засвідчують справжність підпису на документах.
Отже саме нотаріус має змогу пересвідчитися, що згоду на обробку персональних даних надає саме та особа, підпис якої міститься на документі, що в свою чергу дасть змогу уникнути фальсифікації документів, які подаються учасниками, а в подальшому уникнути необхідності здійснення додаткових перевірок справжності відповідних підписів.
Згідно зі статтею 2 Закону України "Про захист персональних даних" персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Тому, на нашу думку, переліком персональних даних які "необхідно" зазначити у листі – згоді на обробку персональних даних є дані уповноваженої особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції; працівників учасника, інформація про яких надається в довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за якими їх можливо конкретно ідентифікувати.
Статус вимоги:Відхилено
Задовільнена:Ні
declined
0
declined
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Номер:f5f385529d70457a88f430103ba82bec
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-005993-c.c5
Назва:дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Додатково учасник повинен надати в складі пропозиції на водія транспортного засобу, яким буде постачатися товар, та водія технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля, оригінал або копію медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом, чинної станом на дату розкриття тендерних пропозицій, за відповідною категорією транспортного засобу або типом технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини.
З метою підготовки скарги до антимонопольного комітету України вимагаємо надати грунтовні пояснення з цього питання
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:16.07.2020 14:37
Вирішення:Відповідно до норм пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. В свою чергу нормами частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений такий кваліфікаційний критерій, як, зокрема, «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вимог яким чином учасники повинні підтверджувати свою відповідність зазначеному критерію. Такі вимоги встановлює Замовник на власний розсуд з дотриманням всіх принципів здійснення публічних закупівель. В свою чергу нормами пунктів 1.1. та 1.3. Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів передбачено, що медичний огляд водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами, а також водії, які виконують роботи з перевезення вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік. Тому, на підставі зазначених вище норм Замовником і було встановлено зазначену в питанні вимогу.
Слід зауважити, що під час підготовки та подання своєї тендерної пропозиції учасник повинен визначити вартість, за яку він згоден виконати замовлення щодо постачання вугілля. Для формування вартості пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції, яку він планує постачати, а також витрати на всі супутні послуги: навантаження, розвантаження, зважування, перевезення, тощо. Не маючи договірних відносин з суб’єктом (-ами) господарювання, що будуть здійснювати перевезення або навантаження вугілля учаснику, на нашу думку учасник не може сформувати вартість пропозиції для участі у торгах, оскільки в нього відсутня точна інформація щодо вартості супутніх послуг стосовно постачання продукції. Отже для підготовки своєї пропозиції учасник повинен знати вартість супутніх послуг: навантаження, розвантаження, зважування, перевезення, тощо.
Таким чином, учасник, який вирішив прийняти участь у зазначених торгах на момент подання тендерної пропозиції повинен для формування вартості своєї пропозиції укласти договір на перевезення вугілля та/або договір на навантаження вугілля з суб’єктом господарювання, що буде надавати учаснику відповідні послуги. В свою чергу, уклавши необхідні договори учасник, має змогу отримати у відповідного суб’єкта господарювання всю необхідну інформацію і документи, зокрема інформацію про працівників, що будуть задіяні підчас виконання умов договору та їхні медичні довідки.
Статус вимоги:Відхилено
Задовільнена:Ні
declined
0
declined
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Номер:704c32963d9a4022993198a7ab3ce993
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-005993-c.c4
Назва:дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Учасники повинні також надати у вигляді оригіналу листа у довільній формі з обґрунтуванням відповідності складу (або майданчика, або площадки, або приміщення, або площі, тощо) вимогам чинного законодавства в тому числі в частині пожежної безпеки (з посиланням на норми чинного законодавства України);
Вимагаємо надати яким вимогам чинного законодавства в тому числі в частині пожежної безпеки повинен відповідати склад або майданчик
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:16.07.2020 14:35
Вирішення:Вимогам Кодексу цивільного захисту України та іншим чинними нормативними актами, якими встановлюються вимоги до особливостей місця розташування складів по відношенню до інших будівель, наявність необхідного обладнання для гасіння пожеж, тощо
Статус вимоги:Відхилено
Задовільнена:Ні
declined
0
declined
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Номер:cc7019974b724e2aa2efcb30c57661f7
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-005993-c.c3
Назва:дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Шановний замовнику В додатку 4 документації ви вимагаєте надати оригінал або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (учасника) вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці) на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені учасником в наданій ним довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази і будуть ним експлуатуватися, та експлуатація яких вимагає наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до вимог Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107
Згідно вимог Постанови кабінету міністрів № 48 від 07.02.2018 року ПЕРЕЛІК
видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці
1. Радіологічний (дозиметричний) і піротехнічний контроль.
2. Виготовлення та випробування вантажозахоплюючих пристроїв (стропів, траверсів, грейферів, захватів).
3. Експлуатація і ремонт водозбірних споруд.
4. Продавлювання тунельних конструкцій під будинками, спорудами, магістралями і водоймищами, крім земляних робіт, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою.
5. Роботи із застосуванням піротехнічних виробів.
6. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
7. Навчання з питань охорони праці працівників інших суб'єктів господарювання.
8. Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах).
9. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою.
10. Водолазні роботи.
11. Маркшейдерські роботи
12. Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів.
13. Звалювання та розпилювання блоків природного каменю.
14. Роботи верхолазні та скелелазні.
15. Роботи із збереження та переробки зерна.
16. Роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти.
17. Експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єктів господарювання, які виконують роботи та/або експлуатують обладнання підвищеної небезпеки.
18. Зберігання балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом.
19. Зварювальні роботи.
Постачання вугілля камяного до даного переліку не входить.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з Додатку № 4 як таку, яка не відповідає вимогам чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:16.07.2020 14:30
Вирішення:Шановний учасник, звертаємо Вашу увагу на те, що вимогами тендерної документації передбачено наявність декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці НА ЕКСПЛУАТАЦІЮ (ЗАСТОСУВАННЯ) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а НЕ НА РОБОТИ підвищеної небезпеки. Дана вимога встановлена виходячи з норм пункту 21 Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107, згідно якого «…експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7 до Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Статус вимоги:Відхилено
Задовільнена:Ні
declined
0
declined
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:b4f105308208462e85aa66bf71ec381a
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-005993-c.c2
Назва:Дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні надати оригінал або копію Технічних умов на пропоновану марку вугілля. Надати оригінал листа від суб’єкта господарювання, який є власником технічних умов (та договір з яким надано у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 3 Додатку 2 до цієї тендерної документації), за підписом його керівника та адресованого замовнику цих торгів (із зазначенням номеру ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель) згідно змісту якого підтверджується право учасника використовувати Технічні умови під час участі у торгах та подавати їх у складі тендерної пропозиції (лист надається якщо учасник не є виробником пропонованої марки вугілля). Якщо учасник торгів не має договірних відносин безпосередньо з суб’єктом господарювання, який є власником технічних умов, то такий учасник повинен надати аналогічний за змістом гарантійний лист від виробника пропонованої марки вугілля (або будь-якого іншого суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження вугілля учаснику торгів), з яким учасник торгів має договірні відносини і договір з яким надано у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 3 Додатку 2 до цієї тендерної документації, а також надати аналогічний за змістом гарантійний лист від суб’єкта господарювання, який є власником технічних умов, який адресований на ім'я виробника пропонованої марки вугілля (або будь-якого іншого суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження вугілля учаснику торгів), з яким учасник торгів має договірні відносини та договір з яким надано у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 3 Додатку 2 до цієї тендерної документації, згідно змісту якого підтверджується право такого виробника пропонованої марки вугілля (або будь-якого іншого суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження вугілля учаснику торгів) використовувати Технічні умови, в тому числі для цілей надання його іншим суб’єктам господарювання для участі у торгах.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною! Виробник не зобов’язаний мати технічні умови. Виробництво вугілля кам’яного може здійснюватися відповідно до ДСТУ 7146:2010.
Цією вимогою Замовник свідомо звужує коло потенційних учасників, які закуповують вугілля у виробника або іншого суб’єкта господарювання, які не мають технічних умов! Тому, учасник не може надати у складі тендерної пропозиції технічні умови на пропоновану марку вугілля.
Ще раз наголошуємо, що виробник не зобов’язаний мати технічні умови!
Вимагаємо виключити з тендерної документації незаконну та дискримінаційну вимогу!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:16.07.2020 11:46
Вирішення:Вугільна продукція, яка виробляється в Україні повинна відповідати стандартам, які діють на цей час. Так, статтею 268 Господарського кодексу України визначено, що якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, ТЕХНІЧНИМ УМОВАМ, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам). Отже наявність технічних умов передбачена статтею 268 Господарського кодексу України. В свою чергу, згідно Закону України «Про стандартизацію» технічні умови це нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. Такими документами є ТЕХНІЧНІ УМОВИ підприємств на видобуток та/або переробку та/або збагачення вугілля
Якщо учасником торгів являється посередник, дилер, дистрибьютер або взагалі громадянин України, то він все рівно закуповує вугілля у виробника, або у іншого посередника, який в свою чергу закуповує вугілля у виробника. З метою відстеження кінцевого виробника та законного походження вугілля і запропонована ця вимога. Передача права використання технічних умов від власника до учасника не вимагається.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:3e1f43b67849405fb270b57697d9fda2
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-005993-c.b1
Назва:Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено, що учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати оригінал посвідчення про якість на минулу партію вугілля пропонованої марки (яке повинне бути видане не раніше 2020 року).
Шановний Замовнику! Дана вимога є дискримінаційною, оскільки приймати участь в даній процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які отримували вугілля пропонованої марки в 2020 році!
Наше підприємство не отримувало в 2020 році вугілля, що є предметом закупівлі, натомість, дане вугілля придбавалось нами в 2019 році та попередніх роках.
Вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації та внести зміни щодо можливості надання учасником в складі тендерної пропозиції оригіналу посвідчення про якість на минулу партію вугілля пропонованої марки, видане в роках, що передують 2020 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:16.07.2020 11:44
Вирішення:Зауважимо, що умовами тендерної документації учасникам надано можливість надати в складі своєї тендерної пропозиції посвідчення про якість видане не раніше 2020року на минулу партію вугілля пропонованої марки споживачем в якому МОЖЕ БУТИ ВКАЗАНИЙ як учасник так і ВИРОБНИК ПРОПОНОВАНОЇ МАРКИ ВУГІЛЛЯ АБО БУДЬ-ЯКИЙ ІНШИЙ СУБ’ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ РЕАЛІЗАЦІЮ ТА/АБО ВІДВАНТАЖЕННЯ ВУГІЛЛЯ НА АДРЕСУ УЧАСНИКА ТОРГІВ. При цьому таким виробником або іншим суб’єктом господарювання може бути суб’єкт господарювання договір (купівлі-продажу або поставки або тощо) з яким учасник надає на виконання вимог тендерної документації.
Разом з цим, зазначена вище вимога щодо надання посвідчення про якість на минулу партію вугілля пропонованої марки встановлена з метою недопущення погіршення якості вугілля шляхом додавання домішок, в тому числі ґрунту, каміння, сміття, а також інших речовин, що негативно впливають на технічні і якісні характеристики вугілля. Зазначимо, що посвідчення про якість передбачене положеннями пункту 7.3. розділу 7 ДСТУ 7146:2010.
Водночас, виходячи з умов тендерної документації, учасник не зобов’язаний закуповувати вугілля з метою прийняття участі у торгах. Умови тендерної документації надають можливість учасникам надавати відповідне посвідчення про якість на партію вугілля, виданого на виробника або іншого суб’єкта господарювання, що буде здійснювати йому постачання та відвантаження вугілля для подальшого постачання учасником цього вугілля на адресу замовника, з якими планується співпрацювати.
Зауважимо, що під час підготовки та подання своєї тендерної пропозиції учасник повинен визначити вартість, за яку він згоден виконати замовлення щодо постачання вугілля. Для формування вартості пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції, яку він планує постачати. Не маючи договірних відносин з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику, на нашу думку учасник не може сформувати вартість пропозиції для участі у торгах та включити до неї всі необхідні витрати, оскільки в нього відсутня точна інформація щодо собівартості продукції. Отже для підготовки своєї пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції за якою він буде закуповувати вугілля для подальшої його реалізації.
Тому учасник, який вирішив прийняти участь у зазначених торгах на момент подання тендерної пропозиції повинен для формування вартості своєї пропозиції укласти договір на постачання вугілля необхідної марки з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику. В свою чергу, уклавши договір на постачання вугілля учасник, згідно ДСТУ 7146:2010, повинен отримати копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик і має змогу отримати у виробника чи іншого суб’єкта господарювання, з яким укладено договір на постачання та відвантаження вугілля учаснику, посвідчення про якість на вироблену партію вугілля.
Водночас сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля видається один раз на чотири роки, а тому зазначені в ньому на дату його видачі (наприклад серпень 2017 року) дані щодо основних параметрів вугілля (зокрема зольність на сухий стан палива та загальна волога на робочий стан палива) відрізняються від тих, що отримуються шляхом дослідження відібраної об’єднаної проби від прийнятої до відправлення партії вугілля. Тому саме посвідчення про якість видане не раніше 2020року слугуватиме актуальним та об’єктивним обґрунтуванням якості товару, що буде постачатися, та гарантією для Замовника щодо отримання вугілля належної якості.
Отже, вимога тендерної документації щодо надання в складі тендерних пропозицій «посвідчення про якість на минулу партію вугілля пропонованої марки видане не раніше 2020 року», не є дискримінаційною.