• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів з додатковою кришкою в круглій кришці, об'ємом 1100 літрів

Завершена

5 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 000.00 UAH
Період оскарження: 15.07.2020 15:17 - 13.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо усунення Замовником (Комунальним Підприємством «Комунальник») дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-07-15-005895-c

Номер: c98c91ebefe343cc9e4a04129d960e64
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-15-005895-c.c1
Назва: Щодо усунення Замовником (Комунальним Підприємством «Комунальник») дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-07-15-005895-c
Вимога:
На підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст. 5, 22, 23 Закону Вимагаємо: 1. Виключити з Додатку № 3 дискримінаційні вимоги, на підставі пунктів 1,2,3,4 даної вимоги. 2. Включити до Додатку № 3 умову, що пропонований контейнер повинен відповідати стандарту EN 840-3 чи Загальним технічним вимогам ДСТУ 8476:2015 на підставі пункту 5 поданої вимоги. 3. Виключити з Додатку № 3 умову, що «В результаті чого, характеристика запропонованого Постачальником еквівалента, повинна бути не гірше.» на підставі пункту 6 поданої вимоги. 4. Зазначити у Додатку № 3, що «гарантійний термін на товар не менше 12 місяців за умови належної експлуатації згідно інструкції виробника», на підставі пункту 7 поданої вимоги. 5. Визначити мінімальну та максимальну кількість контейнерів які входитимуть в одну партію, яку повинен поставити Постачальник, на підставі пункту 8 даної вимоги. 6. Привести умови договору Додаток № 4 до норм чинного законодавства, на підставі пункту 9 даної вимоги.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уважно вивчивши суть питання, Замовник вимушений відхилити вимогу учасника з наступних підстав: замовник у відповідності до потреби визначає технічні, якісні та кількісні характеристики товару з урахуванням принципів, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно «Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць», затверджених Наказом Міністерства охорони здоров'я України 17.03.2011 N 145, контейнер для зберігання побутових відходів (контейнер) – металева або пластикова ємність, призначена для збирання та зберігання побутових відходів. При визначенні характеристик предмету закупівлі замовник виходив із принципів уніфікації з уже існуючим контейнерним господарством та парком сміттєвозів, що дозволить максимально ефективно використовувати наявні матеріальні ресурси господарства. У вимозі зазначено, що «для того щоб встановити саме таку товщину Замовнику необхідно було ознайомитися із конструкцією контейнера певного типу, що є порушенням з точки зору ч.4 ст.22 Закону». Але звертаємо Вашу увагу, що Замовником вже декілька років закуповуються та експлуатуються контейнери з саме зазначеними характеристиками, тому жодних порушень в цьому випадку не вбачається. Перед оголошенням даної закупівлі, провівши відповідний аналіз товару, що є схожим до предмету даної закупівлі, дійшли висновку, що вказані в тендерній документації технічні, якісні та кількісні характеристики товару, такі як: товщина стінок корпусу контейнера, товщина стінок кришки контейнера, монолітні (тобто не з’ємні) ручки і, як наслідок, його вага є необхідною складовою предмета закупівлі та повинна бути не меншою, ніж зазначені в тендерній документації. Контейнери призначені для комунального підприємства, яке використовує їх для відходів протягом тривалого часу і, як наслідок, контейнери із зазначеними параметрами не так швидко деформуються, псуються та виходять з ладу, а ризик виникнення тріщин є мінімальним. Повідомляємо також, що предмет закупівлі із заявленими характеристиками планується використовувати як уніфікацію, при системі збору відходів, тобто збір усіх відходів у 1 контейнер, тому до контейнерів потрапляють відходи різної щільності та форми, в тому числі дрібні будівельні відходи. Відповідно до ДСТУ 8476:2015 такі відходи мають щільність від 400 до 800 кг/м3, що також підвищує вимоги до міцності, вантажопідйомності товару і, як наслідок, товщини його стінок. Слід звернути Вашу увагу на той факт, що у тендерному завданні відсутні вимоги щодо відповідності товару стандарту EN 840-3 чи вимогам ДСТУ 8476:2015 для більш широкого кола учасників. Встановлений гарантійний термін використання в 12 місяців – не найбільший термін використання даної категорії товару Аргументація щодо використання товару відповідно до інструкції є недоречною у даному випадку, адже контейнери також призначені для їх використання населенням, що допускає випадки вандалізму і порушення правил експлуатації товару, в свою чергу експлуатація контейнерів відповідальними працівниками комунальної служби міста буде відбуватись з дотриманням наданої постачальником інструкції виробника. Зазначене є додатковим стимулом ефективно використовувати бюджетні кошти та придбати товар з зазначеними технічними параметрами, що є додатковими гарантіями міцності та стійкості до пошкоджень і навантажень. Цей факт також змушує Замовника максимально приділити увагу показникам якості, зазначеним вище. Окрім цього, Замовником в п.п.6.3 п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції чітко вказано «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»», а також в п.1.9 Додатку 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ*». Закупівля відбувається за бюджетні кошти та може коригуватися залежно від потреб Замовника та виділених асигнувань що відображено в проекті договору (розділ 5 п.5.1 та розділ 1 п.1.3), тому кожна окрема партія постачання буде визначатись Замовником виходячи із потреби та планів фінансування. З урахуванням вказаного вище, тендерний комітет не вважає вимоги щодо товщини стінок контейнера, кришки контейнера, ваги контейнера дискримінаційними по відношенню до потенційних Учасників, оскільки збільшує можливість як найдовше використовувати придбані за бюджетні кошти контейнери. Відсутність вимог щодо стандартів відповідності – збільшує коло ймовірних потенційних учасників, а залежність Замовника від бюджетних асигнувань – унеможливлює на даному етапі скласти кількісний графік поставки, проте даний аспект повністю врегульований та відображений в проекті договору. Щодо вимоги до приведення у відповідність пунктів проекту договору, то Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та опубліковані будуть у встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку.
Статус вимоги: Відхилено