• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт лікувально-діагностичного корпусу з переходом-галереєю, м. Київ, Пуща-Водиця, 14 лінія

Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою

Завершена

6 517 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 585.00 UAH
Період оскарження: 15.07.2020 14:02 - 27.07.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 556a927859e0402abdd5e840b5b7abc3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-15-004556-c.b1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Пунктом 2 Розділу 5 до ТД встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає, зокрема, оригінал довідки виданий компетентним державним органом (ДПС) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), видану станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. Варто зазначити, що працівники органів ДПС України діють на підставі і у межах, що передбачені Конституцією та законами України та у своїй діяльності керуються нормами Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями. Відповідно до вимог підпункту 20.1.5. пункту 20.1. статті 20 розділу І та статті 69 глави 6 розділу ІІ ППУ, контролюючі органи отримуються інформацію про наявність рахунків платників податків – юридичних осіб чи самозайнятих фізичних осіб у банках та інших фінансових установах. Жодним нормативно-правовим актом, яким керується у своїй діяльності ДПС України, та зокрема, ПКУ не передбачено адміністративної послуги з надання довідки про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках). Отже, територіальні органи ДПС України не можуть гарантувати повноту та достовірність відомомстей про рахунки платників податків. Першоджерелом таких даних та документів є самі платники, банки та інші фінансові установи, у яких відкриті рахунки. Враховуючи зазначене, інформацію стосовно рахунків у банках та інших фінансових установах з першоджерел можна отримати від банків та інших фінансових установ. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того, відповідно до Закону України від 17.03.2020 р. №530-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)", з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних послуг та строків надання цих послуг, визначених Законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення. Підсумовуючи вищевикладене, можна дійти висновку, що встановлення вимоги про надання оригіналу довідки виданий компетентним державним органом (ДПС) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), видану станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі є дисркимінаційним та таким, що порушує принципи здійсненя публічних закупівель. Учасник, який виявить бажання прийняти участь в закупівлі, стикнеться з тим, що видача такої довідки не передбачена законодавством України та, більш того, зупинено перебіг строків звернення за отриманням адміністративних послуг, які і так нічим не передбачені. Прошу Замовника усунути дискримінаційні вимоги та привести ТД у відповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». В разі незадоволення даної вимоги, потеційний учасник буде змушений звернутися до АМКУ, що суттєво затягне процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено вимоги до змісту тендерної документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, керуючись вимогами чинного законодавства України, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником передбачено надання Учасниками оригіналу довідки виданої компетентним державним органом (ДПС) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), видану станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. Додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Дякуємо за запитання!
Статус вимоги: Задоволено