• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Антисептичні та дезінфекційні засоби, код за ДК 021:2015 33630000-5 – Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату

Торги не відбулися

36 756.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 367.56 UAH
Період оскарження: 15.07.2020 13:49 - 20.07.2020 15:00
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді хабарника

Номер: 15b1b31f3d8c4d9cb2eaa697be35617c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-15-001152-a.c2
Назва: Щодо відповіді хабарника
Вимога:
Враховуючи перекручене трактування прав Замовників цим хабарником, небажання економити бюджетні кошти, наявність у нас фактів того, що посадові особи цього замовника вимагають 40% хабаря у Учасників за "співпрацю", ми надсилаємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення містить елементи незавуальованого тиску на Замовника з метою отримання сприятливого для Вас результату закупівель та задоволення власних комерційних зисків.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 361617f0f75049839711a793a21210ea
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-15-001152-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
100% корупційна закупівля. Ви б ще написали, що не тільки не розглядаєте еквівленти, але й забороняєте участь в торгах всім Учасникам, окрім "свого" улюбленого! На якій такій Законній підставі, хабарнику, не розглядаєте еквіваленти? Так бажаєте отримати хабар? В Законі про публічні закупівлі, який теж регулює допорогові закупівлі жодного слова не сказано, що замовники можуть не розгялдати еквіваленти, адже це значно звужує коло Учасників і є дискримінаційним підходом до них. Ми запропонували повний еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засіб в РАЗИ економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику - ТОВ "Фартунат"! Повідомляємо, що відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Варто наголосити, що це виключно право, а не обов’язок Замовника. Жодним нормативним документом не встановлено будь-яких імперативних норм щодо розгляду аналогів і еквівалентів. Тому замовник на свій розсуд приймає рішення щодо розгляду аналогів/еквівалентів при проведенні спрощеної закупівлі. Дякуємо за увагу!
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні