• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Морква столова 1 сорту, буряк столовий 1 сорту, капуста білоголова (середньостиглих та пізньостиглих сортів) 1 сорту, цибуля ріпчаста 1 сорту

Морква столова 1 сорту, буряк столовий 1 сорту, капуста білоголова (середньостиглих та пізньостиглих сортів) 1 сорту, цибуля ріпчаста 1 сорту

Завершена

29 275 269.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.7% або 500 000.00 UAH
Період оскарження: 15.07.2020 13:15 - 17.08.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення Замовника

Номер: 66938ff0df414c989f27985de25fef54
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-15-003867-c.a5
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
вих. № 222-ю Від 11.09.2020 До Антимонопольного комітету України Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції код ЄДРПОУ 41220556; адреса: 03115, Україна, м. Київ, Київ, вул. Святошинська, 27; тел.: +380442073630; E-mail yzdr@ukr.net Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУД ПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 41505858) Адреса: 53070, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Широке, вул. Зоотехнічна, 2; електронна пошта: 41505858@ukr.net; телефон 0685885555 Інформація про закупівлю ID: cddc1a8d030244c79c83d2c1162cadba Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-15-003867-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 07.09.2020 року Реквізити рахунка, на який буде повернута плата за скаргу у випадках, визначених Законом – р/р UA483057500000026008053521918 ПАТ КБ «ПриватБанк», МФО 305750 СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-15-003867-c) 15.07.2020 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – Морква столова 1 сорту, буряк столовий 1 сорту, капуста білоголова (середньостиглих та пізньостиглих сортів) 1 сорту, цибуля ріпчаста 1 сорту (Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи) відкриті торги з публікацією англійською мовою. Учасниками закупівлі є: ТОВ "АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС" ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП ТОВ «Р-Продакт» ТОВ ФУД ПОСТАЧ 07.09.2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій UA-2020-07-15-003867-c, відповідно до якого, - - ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП - допущено до аукціону; - ТОВ «Р-Продакт» - допущено до аукціону; - ТОВ "АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС" - відхилено; - ТОВ ФУД ПОСТАЧ – відхилено. В протоколі розгляду пропозицій Замовником зазначається, що підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» згідно зі статтею 31 Закону України “Про публічні закупівлі” – «Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (не відповідає підпункту 2 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 17.1 та 17.2 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації)» 07.09.2020 року суб’єктом оскарження було направлено на Замовника вимогу щодо надання додаткової розгорнутої інформації про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації з посиланням на конкретні пункти невідповідності умовам тендерної документації та конкретні допущені невідповідності. Відповідь просили надати в найкоротший термін. Станом на сьогоднішній день роз’яснень щодо нашого відхилення ми не отримали. У зв’язку із відсутністю роз’яснень Замовника щодо відхилення Субєкта оскарження ми не маємо можливості надати свої доводи щодо необґрунтованості та/або незаконності, та/або безпідставності відхилення нашої пропозиції. Натомість, всі документи, що вимагались умовами Тендерної документації наявні в складі нашої пропозиції. Таким чином можливо лише передбачати дійсні підстави відхилення. І ЧАСТИНА Тож, розглянемо питання більш докладніше. По-перше, Замовником зазначається, що «Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» Тут мова може йти лише про інші документи (не згідно статті 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі»), які вимагались замовником, але не були надані Учасником. Наприклад, копія установчого документу, документ, що підтверджує статус платника ПДВ тощо. Слід зазначити, що в складі нашої пропозиції наявні всі документи, які вимагались Замовником за Тендерною документацією, таким чином відхилення нашої пропозиції в цій частинні незаконне та таке, що порушує наші законні права та інтереси як Учасника закупівлі. По-друге, Замовником у протоколі розгляді пропозицій зазначається, що пропозиція ТОВ «ФУД ПОСТАЧ «не відповідає пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації» Відповідно до п.2 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник вимагав від Учасників надати в складі своїх пропозицій Забезпечення тендерних пропозицій, а саме: «Тендерна пропозиція супроводжується документом що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (електронна страхова гарантія/електронна банківська гарантія під час розміщення документів в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису установи, що видала гарантію) . Сума забезпечення становить 585 505 (п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч п’ятсот п’ять) гривень 00 копійок. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – 140 із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» В складі нашої пропозиції була надана електронна банківська гарантія №203551/74-35 від 11 серпня 2020 року, а також зміни до банківської гарантії від 18 серпня 2020 року Відповідно до вимог Тендерної документації вимагалось, - Електронна банківська гарантія: Учасник надає замовнику забезпечення у вигляді гарантії, виданої банком, яка повинна супроводжуватися копією дозвільного документу на здійснення операцій з надання банківських гарантій, який видано установі, що видала гарантію – в складі пропозиції наявна копія банківської ліцензії №260 від12 листопада 2011 року Гарантія має бути безумовною (повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії – наді вимоги зазначені у банківській гарантії. Гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах ” за №639 від 15.12.2004 – гарантія відповідає даним вимогам. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником – тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, а тому відсутня підстава для нашого відхилення. Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа – дана вимога передбачена банківською гарантією. 1. При поданні тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції надається у електронному вигляді у форматі PDF з накладанням ЕП гаранта – дані вимоги були виконані. 2. Банківська гарантія повинна містити наступні суттєві умови: • Назву документа – “Гарантія”; • Номер, дату та місце складання; • Термін дії повинен бути не менше 140 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; • Повну або скорочену назву банка-гаранта; • ЕП Банка Гаранта; • Номер тендеру у ЦБД; • Повну або скорочену назву учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; • Повну або скорочену назву бенефіціара: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» • Платіжні реквізити беніфіціара: код ЄДРПОУ 41220556, рахунок UA888201720355179002000099332, код банку 820172 банк – Державна казначейська служба України (ДКСУ м. Києва). • Посилання на тендерну документацію про проведення відкритих торгів, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії; • Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; • Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом (за згодою бенефіціара): лише за письмовою згодою із бенефіціаром; • Гарантія має бути безвідкличною; • Обов’язок банка-гаранта сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою бенефіціара, в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. • Термін сплати грошових коштів протягом 10 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; • Інші умови, які не обмежують та не скасовують вимоги, які зазначені вище. Вся ця інформація була зазначена у банківській гарантії. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги) – банківська гарантія не містить даних умов. На підтвердження гарантії учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані копії документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа установи, що підтверджує правомірність підписання гарантії підписантом (особою, яка підписала гарантію). – в складі нашої пропозиції наявна Довіреність № 33/2020 на Давидчука К.С., довіреність №32/2020 на Савченко І.М. та витяги з наказів на зазначених уповноважених осіб, дані документи підтверджують повноваження щодо підпису банківської гарантії та змін до неї. Таким чином скаржник вважає, що електронна банківська гарантія в повній мірі відповідає пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації, а тому відхилення нашої пропозиції в цій частинні не законне та таке, що порушує наші законні права та інтереси як Учасника процедури закупівлі. По-третє, в протоколі розгляду тендерних пропозицій Замовник зазначає, що пропозиція ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає «підпункту 17.1 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Замовником вимагалось від Учасників надати в складі своїх пропозицій документ на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та ін-шим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника. Зокрема, підпунктом 17.1 пункту 17 зазначеного Додатку 2 Тендерної документації вимагалось надати «Лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації.. До листа додати протокол випробувань або експертний висновок виданий акредитованою в встановленому порядку лабораторією за результатами проведення випробувань зразків відібраних від партій продукції (предмету .закупівлі, що пропонується Учасником) за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством» В складі нашої пропозиції наявний лист за вихідним номером 121-О від 14.08.2020 року що підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Інформація, зазначена у даному листі повністю відповідає технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 Тендерної документації. Будь-які інші вимоги до зазначеного листа в Тендерній документації відсутні. Таким чином вважаємо вимогу Тендерної документації в частині надання листа, що підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам – виконану в повному обсязі, а тому, в даному випадку, відсутні підстави для відхилення нашої пропозиції. До нашого листа №121-О від 14.08.2020 додано експертний висновок №000382 п/20 від 03 серпня 2020 року, що був видані акредитованою в встановленому порядку лабораторією за результатами проведення випробувань зразків овочів, які пропонувалися суб’єктом оскарження Замовнику за всіма показниками норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством. Перевірка здійснювалась за органолептичними показниками, фізико-хімічними показниками, за вмістом мітотоксинів, пестицидів, радіонуклідів, токсичних елементів відповідно діючих ДСТУ. За результатами висновку перевірка показала, що надісланий зразок відповідає вимогам діючих ДСТУ. Також надано протоколи випробувань №3661, №3662-Х, №3663, №3664 від 31.07.2020 року, відповідно до яких зразки не містять генетично модефіковану дезоксирибонуклеїнової кислоти. Відповідно до абзацу 2 частини 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Таким чином вважаємо, що пропозиція ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» відповідає «підпункту 17.1 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації та рішення Замовника щодо відхилення нашої пропозиції є незаконним та таким, що порушує наші законні права та інтереси як Учасника закупівлі. По-четверте, в протоколі розгляду тендерних пропозицій Замовник зазначає, що пропозиція ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає «підпункту 17.2 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 17.2 пункту 17 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагав від Учасників надати в складі своїх пропозицій «Зразок етикетки (ярлика) тощо, з інформацією яка передбачена вимогами нормативної документації та чинним законодавством до маркування предмету закупівлі» В складі пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» наявні зразки етикеток на капусту згідно ДСТУ 7037:2009. Відповідно до п. 7 ДСТУ на етикетсі мають бути зазначені: - Назва продукції та товарного сорту – на нашому зразку етикетки наявна дана інформація; - Назва та повна адреса виробника чи постачальника, телефон - на нашому зразку етикетки наявна дана інформація; - Кількість продукції в установлених одиницях вимірювання маси чи обєму – на нашому зразку етикетки наявна дана інформація; - Калорійності та харчової цінності 100 г продукту - на нашому зразку етикетки наявна дана інформація; Такаж сама сітуація по іншим етикеткам У зв’язку із вище викладеним вважаємо, що своїм рішенням щодо нашого відхилення (протокол розгляду пропозицій Учасників від 07.09.2020 року)Замовник порушив наші права та охоронювані законом інтереси, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і як наслідок таке рішення замовника має бути скасоване. ІІ Частина Як зазначалось вище, 07.09.2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якого, ТОВ «Р-Продакт» допущено до аукціону. Але, після огляду завантажених документів учасника даної процедури закупівлі нашим Товариством було виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції ТОВ «Р-Продакт», на які Замовник взагалі не звернув увагу. 1. Відповідно до п.2 Розділу ІІІ Додатку Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати - «На підтвердження гарантії учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані копії документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа установи, що підтверджує правомірність підписання гарантії підписантом (особою, яка підписала гарантію)». В складі своєї пропозиції Учасник разом із банківською гарантією надає на підтвердження повноважень особи, яка підписала гарантію довіреність. Натомість, слід звернути увагу, що Замовником не враховано, що у разі підписання гарантії особою, яка не має повноважень для підпису, не підписана, або підписана особою, яка не має права її підписувати, або особою, посадове становище якої не зазначено, така гарантія не може бути прийнята до розгляду, адже Учасником не надано наказ про призначення на посаду особи, яка підписала гарантію, що є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дана вимога взагалі була проігнорована Замовником. 2. Відповідно до підпункту 17.1 пункту 17 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає надати зокрема – «протокол випробувань або експертний висновок виданий акредитованою лабораторією за результатами проведення випробувань зразків відібраних від партії продукції (предмету закупівлі, що пропонується Учасником) за показниками, норм для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством». У складі своєї пропозиції Учасником надано Експертний висновок №002726 п/20 від 11 серпня 2020 року. Перевірка зразка картоплі продовольчої здійснювалась за нормами ДСТУ 4993:2008. Вище зазначений висновок експертизи не містить всіх показників за ДСТУ 4993:2008 , а саме відсутні показники наявності в бульбах радукованих цукрів (п.4.2.10 ДСТУ 4993:2008), відсутні показники наявності сухих речовин та крохмалів (п.4.2.11 ДСТУ 4993:2008), відсутні показники наявності крахмальних зерен (п. 4.2.13 ДСТУ 4993:2008), відсутність показників частки вільного крохмалю (п. 4.2.14 ДСТУ 4993:2008) Виходячи з вище викладеного слід зробити висновок що пропозиція Учасника не відповідає вимогам підпункту 17.1 пункту 17 Додатку 2 Тендерної документації, що підтверджує невідповідність вказаної тендерної пропозиції та є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Відповідно до підпункту 17.2 пункту 17 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагав надати – «Зразок етикетки (ярлика) тощо, з інформацією яка передбачена вимогами нормативної документації та чинним законодавством до маркування предмету закупівлі». В складі своєї пропозиції Учасник надає зразок етикетки, яка не відповідає вимогам до маркування відповідно до підпункту 7.3 пункту 7 ДСТУ 4993:2008, а саме не етикетці не зазначено відповідність картоплі зазначеному ДСТУ, кількість одиниць в партії, назва ботанічного сорту, строк придатності. Виходячи з вище викладеного слід зробити висновок що пропозиція Учасника не відповідає вимогам підпункту 17.2 пункту 17 Додатку 2 Тендерної документації, що підтверджує невідповідність вказаної тендерної пропозиції та є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст..18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Державну установу «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції скасувати протокол розгляду пропозицій UA-2020-07-14-003992-b, а саме рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» , як наслідок, прийняти пропозицію ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» та скасувати рішення щодо допущення до аукціону ТОВ «Р-Продакт» і, як наслідок, відхилити їх пропозицію.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.09.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.09.2020 19:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.09.2020 21:07
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Ільїн Владислав Олександрович +380675588677 41505858@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога замовнику

Номер: 53c1e070acf94b08b67175ba15e529ba
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-15-003867-c.b2
Назва: Вимога замовнику
Вимога:
Не повідомлено про об'єктивні причини відхилення учасника
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. За результатами опрацювання пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС», встановлено: а) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема: Пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання оригіналу довідки (-ок) виданої банківською(-ми) установою(-ми), в якому (-яких) відкрито рахунок (-ки) Учасника, - датована (-ні) не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками. Пунктом 1 розділу ІV тендерної документації передбачено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21.08.2020 У складі товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» надано довідку АТ «Райффайзен Банк Аваль» від 04.08.2020 №ДЗ-В35/30-0048, яка датована раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції. Як наслідок, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» не відповідає вимозі пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації. Підпунктом 7.2. пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання зокрема, довідку в довільній формі, яка містить інформацію про вартість чистих активів учасника (юридичної особи) відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, документ, що підтверджує повноваження керівника учасника або уповноваженої особи на вчинення правочину на укладання договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» надано довідку про вартість чистих активів № 1308-13 від 13.08.2020р., вартість чистих активів склала 1551,0 тис.грн., про те вона має розбіжності та не відповідає інформації наданої у фінансовій звітності малого підприємства станом на 31.12.2019, чисті активи підприємства склали 12309,30 тис.грн. Як наслідок, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» не відповідає вимозі підпункту 7.2. пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 8 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання листа з інформацією про ознайомлення з проектом договору про закупівлю і погодженням його укласти, якщо тендерна пропозиція за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» відсутній лист з інформацією про ознайомлення з проектом договору про закупівлю і погодженням його укласти, якщо тендерна пропозиція за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Таким чином, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» не відповідає вимозі пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації. Підпунктом 16.5 пункту 16 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі у разі впровадження у Учасника постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках Учасник надає акт складений за результатами проведення компетентним органом заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» відсутній акт складений за результатами проведення компетентним органом заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Таким чином, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» не відповідає вимозі підпункту 16.5 пункту 16 Додатку 2 до тендерної документації. Підпунктом 17.1 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі протокол випробувань або експертний висновок виданий акредитованою в встановленому порядку лабораторією за результатами проведення випробувань зразків відібраних від партій продукції (предмету .закупівлі, що пропонується Учасником) за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» не надано протоколу випробувань або експертного висновку виданого акредитованою в встановленому порядку лабораторією за результатами проведення випробувань зразків відібраних від партій продукції (предмету .закупівлі, що пропонується Учасником) за деякими показниками, норми для яких встановлено вимогами нормативної документації на продукцію та діючого законодавства, в т.ч. за органолептичними показниками, вмістом токсичних елементів, радіонуклідів, пестицидів та ін.. Отже, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» не відповідає вимозі підпункту 17.1 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації. Підпунктом 17.2 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі зразку етикетки (ярлика) тощо, з інформацією яка передбачена вимогами нормативної документації та чинним законодавством до маркування предмету закупівлі. У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» надано зразки етикеток про те, в них відсутня інформація кількості харчового продукту (маси). Таким чином, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» не відповідає вимозі підпункту 17.2 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації. Підпунктом 17.3 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі нотаріально засвідчену копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пакування предмету закупівлі, що пропонується. У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» надано нотаріально завірену копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мішки пакувальні текстильні. Як наслідок, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» не відповідає підпункту 17.3 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації. Підпунктом 18.2 пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми, який містить запис, про ознайомлення уповноваженої цим наказом особи з його змістом, у разі якщо вартість пропозиції дорівнює чи перевищує 20 млн. грн. У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» надано наказ від 02.01.2020 № 0201-01 «Про затвердження Антикорупційної програми ТОВ «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» та призначення відповідальної особи за реалізацію Антикорупційної програми». Відповідно до вказаного наказу відповідальною особою за реалізацію Антикорупційної програми є Хом’яков Р.С. про те запис про ознайомлення уповноваженої цим наказом особи з його змістом відсутній. Як наслідок, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» не відповідає вимозі підпункту 18.2 пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 2 розділу VIІ тендерної документації передбачено, що витрати, пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції учасник несе самостійно. На підтвердження не включення вказаних витрат в ціну тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист. У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» відсутній гарантійний лист, що підтверджує не включення вказаних витрат в ціну тендерної пропозиції. Отже, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» не відповідає вимозі підпункту 2 розділу VIІ тендерної документації. б) учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, зокрема: Пунктом 12 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Підпунктом 12.1 пункту 12 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі довідка в довільній формі в якій зазначається інформація, про складські, торгові та інші приміщення, які учасник використовує для ведення господарської діяльності: Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати документи, зокрема: -оригінал або нотаріально завірені копії експлуатаційного дозволу (дозволів) Учасника якщо це передбачено вимогами ст.23 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та відомості про реєстрацію потужностей згідно вимог ст. 25 цього Закону. - копію акта складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин. У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» надано: - лист з інформацією про потужності де буде здійснюватися обіг предмету закупівлі. В цьому листі зазначено що потужності які використовує Учасник розташовані за адресою Харківська область, Чугуївський район, с. Стара Гнилиця, вул.. Шевченко, 39та надано договір оренди цих складських приміщень. Також, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Агрозернопромресурс» надано рішення про державну реєстрацію потужності №3 від 22.01.2019 р., яка розташована за адресою вул. Соіча, 5 А, приміщення 94, смт. Малинівка, Чугуївський р-н, Харківська обл.. та присвоєння їй реєстраційного номеру r-UA-20-26-462 (ця інформація міститься в офіційному реєстрі Держпродспоживслужби) та рішення про державну реєстрацію потужності №3 від 22.01.2019 р., яка розташована за адресою Харківська область, Чугуївський район, с. Стара Гнилиця, вул.. Шевченко, 39. Але, відповідно до вимог п. 1.6 Розділу .І та п. 3.5 Розділу ІІІ Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 р. №39 державній реєстрації підлягає кожна окрема потужність оператора ринку, одночасно з прийняттям рішення про державну реєстрацію потужності територіальний орган компетентного органу присвоює потужності особистий реєстраційний номер, що складається з таких елементів, які розділяються дефісом: літери "r"; двозначного літерного коду України (UA); коду області, в якій розташована потужність; коду району (міста), в якому розташована потужність; порядкового номера потужності, що присвоюється автоматично за арифметичним порядком, який починається з одиниці. Крім того в реєстрі потужностей операторів ринку який розміщено на офіційному сайті Держпродспоживсужби України міститься інформація що особистий реєстраційний номер r-UA-20-26-462 присвоєно лише потужності яка розташована за адресою вул. Соіча, 5 А, приміщення 94, смт. Малинівка, Чугуївський р-н, Харківська обл.. Таким чином, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Агрозернопромресурс» надано недостовірну інформацію в наслідок чого випливає, що ТОВ «Агрозернопромресурс» не надано відомостей про реєстрацію потужностей Учасника документи щодо наявності яких він надав в складі тендерної пропозиції. Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «Агрозернопромресурс» надана копія акта, в якому зазначено що захід державного контролю стосовно додержання вимог законодавства про харчові продукти проводиться на потужності з реєстраційним номером r-UA-20-26-462. За цим номером зареєстровано потужність яка розташована за адресою вул. Соіча, 5 А, приміщення 94, смт. Малинівка, Чугуївський р-н, Харківська обл.. Але в складі тендерної пропозиції ТОВ «Агрозернопромресурс» на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази надано лист з інформацією про потужності де буде здійснюватися обіг предмету закупівлі. В цьому листі зазначено що потужності які використовує Учасник розташовані за адресою Харківська область, Чугуївський район, с. Стара Гнилиця, вул. Шевченко, 39. Акта складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на цій потужності в складі тендерної пропозиції не надано. Як наслідок, товариство з обмеженою відповідальністю «АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС» не підтвердило відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» у спосіб передбачений підпунктом 12.1 пункту 12 Додатку 2 до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Скасована

скарга

Номер: 5f61b4c6fc5b470ebf864d236474b7c4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-15-003867-c.b4
Назва: скарга
Скарга:
скарга
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 11.09.2020 15:47
Автор: ТОВ "АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС", Віталій Куриленко +380984452930 d.invest2018@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Оскарження

Номер: 4ae42174723240aa92f91196a8fc70fd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-15-003867-c.a1
Назва: Оскарження
Вимога:
вих.№2092 від 07.09.2020 Державній установі «Генеральної дирекції Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції ВИМОГА ЗАМОВНИКУ 07 вересня 2020 року на електронному майданчику закупівель відповідно до протоколу прекваліфікації, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-15-003867-c Державною установою «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції» було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» як такої, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (не відповідає підпункту 2 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 17.1 та 17.2 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації) На виконання вимог Закону України « Про публічні закупівлі» метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, прошу Вас надати додаткову розгорнуту інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації з посиланням на конкретні пункти невідповідості умовам тендерної документації та конкретні допущені невідповідності Відповідь просимо надати в найкоротший термін з дотриманням вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня! З приводу Вашого звернення надаємо додаткову інформацію. За результатами опрацювання пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ», встановлено: а) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема: Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання учасником процедури закупівлі зокрема документу, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (електронна страхова гарантія/електронна банківська гарантія під час розміщення документів в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису установи, що видала гарантію). Відповідно до умов тендерної документації документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції повинен мати зокрема, посилання на тендерну документацію про проведення відкритих торгів, в яких передбачена вимога щодо надання га-рантії. У складі товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» надано: - гарантію від 11.08.2020 № 203551/74-35, яка видана товариству АТ «БАНК СІЧ»; - зміни № 1 до умов банківської гарантії від 18.08.2020 № 203551/74-35 яка видана товариству АТ «БАНК СІЧ»; - банківську ліцензію від 22.11.2011 № 260, яку видано ПАТ «БАНК СІЧ»; - довідку про зміну найменування банку; - довіреність № 33/2020 від АТ «БАНК СІЧ»; - довіреність № 32/2020 від АТ «БАНК СІЧ»; - витяги з наказів з кадрових питань від 12.12.2018 № 187-к про прийняття на роботу Давидчука К.С. та Савченка І.М. Про те, в ході опрацювання змін № 1 до умов банківської гарантії від 18.08.2020 № 203551/74-34 яка видана товариству АТ «БАНК СІЧ» встановлено, в ній відсутнє повне посилання на тендерну документацію (вказаний лише протокол від 11.08.2020 № 2-11/08/2020 – нова редакція). Як наслідок, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає вимозі підпункту 2 розділу ІІІ тендерної документації. Підпунктом 17.2 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі зразку етикетки (ярлика) тощо, з інформацією яка передбачена вимогами нормативної документації та чинним законодавством до маркування предмету закупівлі. Надані в складі тендерної пропозиції ТОВ «Фуд Постач» зразки етикеток не містять всієї інформації яка передбачена вимогами нормативної документації та чинним законодавством до маркування предмету закупівлі, в т.ч. не містять інформації щодо харчової (поживної) цінності продукції. Підпунктом 17.1 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі, зокрема протокол випробувань або експертний висновок виданий акредитованою в встановленому порядку лабораторією за результатами проведення випробувань зразків відібраних від партій продукції (предмету закупівлі, що пропонується Учасником) за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством. У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» не надано протоколу випробувань або експертного висновку виданого акредитованою в встановленому порядку лабораторією за результатами проведення випробувань зразків відібраних від партій продукції (предмету .закупівлі, що пропонується Учасником) за деякими показниками, норми для яких встановлено вимогами нормативної документації на продукцію, в т.ч. за показниками за якими продукція розділяється за сортами. Як наслідок, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає вимозі підпункту 17.1 та 17.2 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Скасована

ттттт

Номер: 3a3435e8023747ec8e6459b90af017f7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-15-003867-c.b3
Назва: ттттт
Скарга:
ььььь
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 11.09.2020 15:39
Автор: ТОВ "АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС", Віталій Куриленко +380984452930 d.invest2018@gmail.com