- Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність товару технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
- Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія оформлюється в обслуговуючому учасника банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
Завершена
1 030 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 150.00 UAH
Період оскарження:15.07.2020 12:25 - 27.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога 2
Номер:5253ca9f41d143f188faad566c0ab6b3
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-003334-c.b22
Назва:Вимога 2
Вимога:
Як вбачається з вашої відповіді від 21.07.20, 10:32 щодо надання «Технічних умов на пропоновану марку вугілля та листа від суб’єкта господарювання, який євласником технічних умов …..» вами буде допущено лише тих учасників, які планують постачати вугілля, якість якого регламентується виключно ТЕХНІЧНИМИ УМОВАМИ ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:21.07.2020 11:00
Вирішення:Виходячи з норм статті 268 Господарського кодексу України, так.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Відповідно до вимог Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7 до Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107, здійснюються роботодавцем на підставі ДЕКЛАРАЦІЇ відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Учасник повинен надати декларацію на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені учасником в наданій ним довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази і будуть ним експлуатуватися.
Номер:12beab7f836848dcac33c17a1aac31df
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-003334-c.c21
Назва:Відповідно до вимог Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7 до Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107, здійснюються роботодавцем на підставі ДЕКЛАРАЦІЇ відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Учасник повинен надати декларацію на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені учасником в наданій ним довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази і будуть ним експлуатуватися.
Вимога:
Шановний Замовнику, а як те що ви написали відноситься до транпортних засобів чи навантажувача або ескалатора?
Надайте нормативно-правове обгрунтування, тількі не таку відписку, а змістовану відповідь, де читко вказано, що МТБ учасника відноситься до вашої вимоги... щоб і ми і контролюючи органи бачили чому ви встановлюете таки вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.07.2020 16:11
Вирішення:Відповідно до вимог Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7 до Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107, зокрема «Технологічні транспортні засоби», здійснюються роботодавцем на підставі ДЕКЛАРАЦІЇ відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Технологічним транспортним засобом є гусеничні і колісні трактори, у тому числі з навісним обладнанням та навантажувачі всіх типів.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Незаконні дії Замовника та вимоги ТД - вимога щодо надання ТУ
Номер:f1a1696d3125412aa9031e8b2018291b
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-003334-c.a20
Назва:Незаконні дії Замовника та вимоги ТД - вимога щодо надання ТУ
Вимога:
По-перше, вимагаючи надання копій технічних умов виробника, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні Учасники торгів (у тому числі наше підприємство), які не є виробниками вугілля або ті, які не співпрацюють безпосередньо з виробниками вугілля, а можуть купувати вугілля у інших організацій-посередників, які нерідко пропонують кращі умови, ніж виробники.
Технічні умови (далі – ТУ) на виробництво і переробку вугілля є тільки у виробника і є його власністю. Статтею 25 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що право власності на національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги належить державі. Згідно статті 16 цього Закону право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям. Забороняється повністю чи частково відтворювати, тиражувати і розповсюджувати як офіційні видання будь-які стандарти, кодекси усталеної практики, класифікатори або їх частини без дозволу їх власника чи уповноваженої ним особи, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до пункту 3.10 ДСТУ 1.3:2004 "Правила побудови, викладання, оформлення, погодження, прийняття та позначення технічних умов" право власності на ТУ належить тим суб'єктам господарювання, на кошти яких їх створено або яким це право передано порядком, установленим законодавством. За згодою власника ТУ дозволено використовувати іншим суб'єктам господарювання.
Таким чином, вимога щодо надання копій технічних умов виробника товару, який вимагається до постачання, позбавляє участі у торгах потенційних Учасників торгів (у тому числі наше підприємство), які не співпрацюють безпосередньо з виробниками і не мають можливості взяти копії ТУ у виробника.
Тобто ця вимога значно обмежує кількість потенційних Учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про державні закупівлі.
ЖОДНИМ Нормативно-правовим актом НЕ зобовязано ВИРОБНИКА МАТИ ТУ!
ті нормативно-правові акти ікі ви використали у відповді на попреднб вимогу, також це підтверджують. Перед тим як писати "відписки" проаналізуйте законодавство, бо у ваших діях та вважаючи на ваши відповді вбачається корупційна складова..
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.07.2020 15:59
Вирішення:Ця вимога запропонована з метою відстеження кінцевого виробника та законного походження вугілля. Якщо учасником торгів являється посередник, дилер, дистрибьютер або взагалі громадянин України, то він все рівно закуповує вугілля у виробника, або у іншого посередника, який в свою чергу закуповує вугілля у виробника. Учасник, який вирішив прийняти участь у зазначених торгах на момент подання тендерної пропозиції повинен для формування вартості своєї пропозиції укласти договір на постачання вугілля необхідної марки з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику. В свою чергу, уклавши договір на постачання вугілля, учасник має змогу отримати всі необхідні документи, в тому числі Технічні умови за якими виготовляється пропоноване ним вугілля.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Шановний учасник, якщо Ви уважніше переглянете вказану вимогу, то знайдете там примітку, що вимога стосовно наявності автомобільних ваги на території Олександрійського району Кіровоградської області не стосується учасників, які мають в наявності власні або залучені* мобільні (або пересувні) автомобільні ваги (або вагове обладнання) для осьового зважування транспортних засобів, та зможуть забезпечувати контроль зважування обсягу вугілля під час та за місцем його відвантаження замовнику. Наявність вагової на території нашого району впливає на можливість нашому представнику бути присутнім під час завантаження та зважування вугільної продукції на складі постачальника перед відправкою партії на адресу замовника та на можливість пересвідчитись у правдивості інформації щодо ваги вугілля в товаро-супровідних документах.
Номер:542a5ae9cdf048f18aec57b14474d5a5
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-003334-c.c19
Назва:Шановний учасник, якщо Ви уважніше переглянете вказану вимогу, то знайдете там примітку, що вимога стосовно наявності автомобільних ваги на території Олександрійського району Кіровоградської області не стосується учасників, які мають в наявності власні або залучені* мобільні (або пересувні) автомобільні ваги (або вагове обладнання) для осьового зважування транспортних засобів, та зможуть забезпечувати контроль зважування обсягу вугілля під час та за місцем його відвантаження замовнику. Наявність вагової на території нашого району впливає на можливість нашому представнику бути присутнім під час завантаження та зважування вугільної продукції на складі постачальника перед відправкою партії на адресу замовника та на можливість пересвідчитись у правдивості інформації щодо ваги вугілля в товаро-супровідних документах.
Вимога:
Шановний учасник, якщо Ви уважніше переглянете вказану вимогу, то знайдете там примітку, що вимога стосовно наявності автомобільних ваги на території Олександрійського району Кіровоградської області не стосується учасників, які мають в наявності власні або залучені* мобільні (або пересувні) автомобільні ваги (або вагове обладнання) для осьового зважування транспортних засобів, та зможуть забезпечувати контроль зважування обсягу вугілля під час та за місцем його відвантаження замовнику. Наявність вагової на території нашого району впливає на можливість нашому представнику бути присутнім під час завантаження та зважування вугільної продукції на складі постачальника перед відправкою партії на адресу замовника та на можливість пересвідчитись у правдивості інформації щодо ваги вугілля в товаро-супровідних документах.
Шановний Замовнику, ми УВАЖНО вивчили тендерну документацію, але у нас не має пересувних вагів.
Але ми УВАЖНО вивчили і вашу відповідь.... із якої ви "проговорились" що ваша тендерна документація прописана під учасників, які мають склад у вашому раойні... Ваша відповідь: " Наявність вагової на території нашого району впливає на можливість нашому представнику бути присутнім під час завантаження та зважування вугільної продукції на складі постачальника перед відправкою партії на адресу замовника та на можливість пересвідчитись у правдивості інформації щодо ваги вугілля в товаро-супровідних документах."
А хто Вам сказав що усі мають склади у ВАШОМУ районі? та чому зобовязані мати ?
під кого прописано тенерну документацію?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.07.2020 15:53
Вирішення:Зазначена в Вашому питанні вимога тендерної документації неодноразово оскаржувалася в АМКУ і за результатами розгляду скарг була визнана недискримінаційною. Замовник встановлює вимоги із дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Відповідно до норм пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Номер:c93d358146784e30a3ae3309dc56a4fc
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-003334-c.a18
Назва:Відповідно до норм пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Вимога:
Шановний Замовнику, у відповді Ви цитуєте чинний ЗУ "Про публічні закупівлі", де сказано що вимоги ДО УЧАСНИКА.
У якому нормативно-правому акті встановлено вимогу, що ви маєте право витребувати документи/інформацію від контрагентів учасника???? надайте нормативно-праове обгрунтування!
Чи відома вам практика АМКУ за даним питанням? із ваших відповідей бачимо, що ні, але повідомляємо Вас, що така вимога визначається дискримінаційною...
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.07.2020 15:48
Вирішення:Замовник знайомий з практикою АМКУ і діє в правовому полі.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Відповідно до Державного стандарту України ДСТУ 3993-2000 "Товарознавство. Термін та визначення", партія товару - це визначена кількість товарів одного або кількох найменувань, закуплених, відвантажених або отриманих одночасно за одним товаросупровідним документом. Згідно ст.268 Господарського кодексу України, постачальник повинен засвідчити якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом, який надсилається разом з товаром.
Номер:370567b9119b4658bacdb1d224eec862
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-003334-c.a17
Назва:Відповідно до Державного стандарту України ДСТУ 3993-2000 "Товарознавство. Термін та визначення", партія товару - це визначена кількість товарів одного або кількох найменувань, закуплених, відвантажених або отриманих одночасно за одним товаросупровідним документом. Згідно ст.268 Господарського кодексу України, постачальник повинен засвідчити якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом, який надсилається разом з товаром.
Вимога:
А крім посвідчення якості є ще сертифікат якості, протокол випробування. які містять інформацію щодо якості.
То яка різниця що було надано на виконання аналогічног договору? якщо перелічені документи також містять інформацію щодо якісни показників?
Чи ви намагаєтесь встановлювати вимоги до документів (аналогічних договорів та документів що надавались в підтвердження якості товару) які зовсім не мать відношення до вас, так як в не є стороною даного договору і не є законотворчим органом????? то яким нормативноправовим актом вам надані такі повноваження?
І партія товару за аналогічним договором може бути 5т, 10, та будь-яка кулькість. а ми як постачальник закуповуєм у вирбника вагонами, а на Замовнка ми не маємо право виписувати посвідчення якості від себе. так як ми не є виробниками....
То що ж вам надавати та на підставі чого?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.07.2020 15:42
Вирішення:Наявність та обов’язковість посвідчення якості на відвантажену партію передбачена п. 7.3 ДСТУ 7146:2010. Якщо Ви купляли для виконання аналогічного договору партію вугілля, то повинні були отримати від постачальника згідно положень п. 7.3 ДСТУ 7146:2010 посвідчення якості. Якщо Ви купляєте вугілля вагонами і з нього потім відвантажуєте покупцям інші партії вугілля, то надайте посвідчення якості на вагон вугілля з якого здійснювалась поставка за аналогічним договором.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:21caf0aa132649b4a51146142f6ebff8
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-003334-c.b16
Назва:Вимога
Вимога:
складі тендерної пропозиції надається нотаріально завірена згода на обробку персональних даних з урахуванням норм Закону України "Про захист персональних даних" від уповноваженої особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції; працівників учасника, інформація про яких надається в довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Так від кого надаєються такі згоди? надайте вичерпаний перелік та нормативно-правове обгрунтування чому ви вважаете що саме ці особи повинні скласти згоду. Нагадуємо, що ПІБ не надає можливість кнкретно ідентифікувати особу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.07.2020 15:35
Вирішення:Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу на вимогу тендерної документації в якій чітко вказано, що згода на обробку персональних даних надається від уповноваженої особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції, та від кожного працівника учасника, інформація про яких надається в довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Оскільки норми Закону України "Про захист персональних даних" не містять конкретного переліку даних, які є персональними, то замовником і було передбачено подання згоди на обробку персональних даних від уповноваженої особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції, та від кожного працівника учасника. Зауважимо, що в складі тендерної пропозиції учасники будуть надавати документи, підтверджуючі трудові відносини працівника з учасником, а в них можуть міститися персональні дані, які надають можливість конкретно ідентифікувати особу.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником було встановлено вимогу стосовно надання позитивного лист-відгука не більше тридцятиденної давнини відносно дати закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій з метою отримання актуальної інформації про виконання аналогічного договору оскільки до договору могли укладатися додаткові угоди про його подовження і закупівлю додаткових обсягів вугілля крім обсягів, визначених умовами аналогічного договору.
Номер:96026f3ab5a34a25bb12afa77fd2f2a6
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-003334-c.a15
Назва:Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником було встановлено вимогу стосовно надання позитивного лист-відгука не більше тридцятиденної давнини відносно дати закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій з метою отримання актуальної інформації про виконання аналогічного договору оскільки до договору могли укладатися додаткові угоди про його подовження і закупівлю додаткових обсягів вугілля крім обсягів, визначених умовами аналогічного договору.
Вимога:
Шановний Замовнику, то яким нормативно-правовим актом передбачено строк дії відгука? Надайте інформацію про такий нормативно-правовий акт, статтю, пункт, частину.
Крім того, надайте нормативно-правове обгрунтування понятю "відгук" що це а документ яким нормативно-правовим актом передбачен, який строк його дії та вимоги до його форми. змісту.
У випадку ненадання чіткої відповіді- яким ж актом ви керувались- будемо змушені звернутись до органу оскарження та до контролюючих огранів з метою проведення перевірки даної закупівлі. встановлення порушень прведення даних торгів та притягнення членів тенерного комітету до відповідальності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.07.2020 15:32
Вирішення:Відповідно до норм пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. В свою чергу нормами частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений такий кваліфікаційний критерій, як, зокрема, «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вимог яким чином учасники повинні підтверджувати свою відповідність зазначеному критерію. Такі вимоги встановлює Замовник на власний розсуд з дотриманням всіх принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником було встановлено вимоги щодо підтвердження учасниками наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів саме у такий спосіб виходячи з наступного.
Довідка довільної форми надає лише інформацію про наявність аналогічних договорів. Сканкопії з аналогічних договорів свідчать лише про факт їх нього укладання, але в жодному разі не дають інформації про його виконання і постачання продукції за ним. Сканкопії документу (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) отримання вугілля контрагентом дають змогу встановити факт відвантаження вугілля за аналогічним договором. Разом з цим позитивний лист-відгук дає змогу отримати інформацію від контрагентів про результати співпраці з постачальником та про виконання з його боку всіх договірних зобов’язань.
Тому замовником, керуючись нормами пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та нормами частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» і було встановлено вказаний в тендерній документації перелік документів, які необхідно надати для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Також зауважимо наступне, що замовником не встановлюються вимоги щодо форми відгуку, в тендерній документації наведено лише перелік інформації, яку він повинен містити. А стосовно строку давності відгуку, то повторно наголошуємо, що Замовником було встановлено вимогу стосовно надання позитивного лист-відгука не більше тридцятиденної давнини відносно дати закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій з метою отримання актуальної інформації про виконання аналогічного договору оскільки до договору могли укладатися додаткові угоди про його подовження і закупівлю додаткових обсягів вугілля крім обсягів, визначених умовами аналогічного договору.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу
Номер:adfbbc7dabfc4cb696251b7235fe1149
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-003334-c.c14
Назва:Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу
Вимога:
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання «Технічних умов на пропоновану марку вугілля та листа від суб’єкта господарювання, який євласником технічних умов …..» по відношенню до учасників, які планують постачати вугілля, якість якого регламентується національними стандартами України: ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» та ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», право власності на які належить ДЕРЖАВІ УКРАЇНА.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:17.07.2020 00:04
Вирішення:Статтею 268 Господарського кодексу України визначено, що якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, ТЕХНІЧНИМ УМОВАМ, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам). Отже наявність технічних умов передбачена статтею 268 Господарського кодексу України. В свою чергу, згідно Закону України «Про стандартизацію» технічні умови це нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. Такими документами є ТЕХНІЧНІ УМОВИ підприємств на видобуток та/або переробку та/або збагачення вугілля
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Незаконна вимога
Номер:9173e7977cf2431fa0bfa54ee72f3b22
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-15-003334-c.a13
Назва:Незаконна вимога
Вимога:
Згідно Додатку 4 до тендерної документації, учасник повинен надати оригінал або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (учасника) вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці) на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені учасником в наданій ним довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази і будуть ним експлуатуватися, та експлуатація яких вимагає наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до вимог Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107.
Дана вимога Замовника є незаконною, оскільки матеріально-технічна база учасника (транпортний засіб, яким буде постачатися товар, технічний засіб для навантаження вугілля) не підпадає під вимоги законодавства з питань озорони праці.
Постановою КМУ від 07.02.2018 р. № 48 "Про внесення змін до Постанови КМУ від 25.08.2010 р. № 725 і від 26.10.2011 р. № 1107 чітко визначено перелік видів робіт підвищеної небезпеки та перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Звертаємо Вашу увагу, що в цьому переліку відсутні машини, механізми та устаткування, що входить до матеріально- технічної бази учасника, а саме: вантажний транспортний засіб, навантажувач або екскаватор.
Виходячи з цього, вимагаємо виключити з тендерної документації незаконну вимогу!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:16.07.2020 23:51
Вирішення:Відповідно до вимог Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7 до Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107, зокрема «Технологічні транспортні засоби», здійснюються роботодавцем на підставі ДЕКЛАРАЦІЇ відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Технологічним транспортним засобом є гусеничні і колісні трактори, у тому числі з навісним обладнанням та навантажувачі всіх типів.