-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 39830000-9 – Продукція для чищення (засоби для прання, миття та чищення)
Завершена
145 760.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 728.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 728.80 UAH
Період оскарження:
15.07.2020 11:21 - 21.07.2020 11:11
Вимога
Відхилено
щодо незаконного відхилення
Номер:
25f39cf739844d58baa8f84713b55dd7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-15-002348-c.a4
Назва:
щодо незаконного відхилення
Вимога:
детально у скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 06.08.2020 10:52
Дата подачі:
06.08.2020 10:52
Вирішення:
Згідно з частиною 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Керуючись приписами вище вказаної норми на вимогу номер UA-2020-07-15-002348-c.c2 замовник надав додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника ТОВ "ДІКСЕЛ ТРЕЙД" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Повторно звертаємо увагу, що в цілях запобігання дискримінації учасників ч. 7 ст. 14 Закону передбачено відповідний період уточнення інформації, в який учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо незаконного відхилення пропозиції
Номер:
78699faf06b3425f83aee90b2b176394
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-15-002348-c.a3
Назва:
Щодо незаконного відхилення пропозиції
Вимога:
Детально у скарзі №06/08-1 від 06.08.2020 року
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.08.2020 10:32
Опис причини скасування:
не підкріпився файл скарги
Дата скасування:
06.08.2020 10:53
Вимога
Вирішена
Щодо незаконного відхилення пропозиції учасника
Номер:
d26a27723fd94f479572d3a028067a95
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-15-002348-c.c2
Назва:
Щодо незаконного відхилення пропозиції учасника
Вимога:
ТОВ «ДІКСЕЛ ТРЕЙД» є учасником спрощеної процедури закупівлі за номером UA-2020-07-15-002348-c, в рамках якої надало всі необхідні документи, які вимагалися тендерною документацією (Оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних торгів).
Враховуючи той факт, що єдиним критерієм вибору переможця процедури закупівлі за номером UA-2020-07-15-002348-c була ціна, а тендерна пропозиція ТОВ «ДІКСЕЛ ТРЕЙД» була найбільш економічно вигідною з усіх учасників, допущених до закупівлі, то саме ТОВ «ДІКСЕЛ ТРЕЙД» мав бути визнаний переможцем.
На жаль, Протоколом уповноваженої особи № 28 від 04.08.2020 року тендерну пропозицію ТОВ «ДІКСЕЛ ТРЕЙД» було незаконно відхилено, чим було порушено наші права та законні інтереси.
Незаконність відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІКСЕЛ ТРЕЙД» полягає у тому, що єдиною підставою для відхилення стало невірне твердження, що ТОВ «ДІКСЕЛ ТРЕЙД» начебто надало довідку, яка не містить інформації саме про наявність працівників (водіїв), які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі.
Таке помилкове твердження Замовника прямо суперечить вимогам тендерної документації (Оголошенню про проведення закупівлі через систему електронних торгів), а саме пункту 2.2. Додатку 2 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, в якому чітко зазначено, що у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, ним подаються:
- документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі:
- для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи.
Як бачимо, ніяких додаткових вимог чи обмежень щодо назви посади працівника учасника, який буде залучений до постачання предмету закупівлі не існує.
Більше того, навіть якщо би тендерна документація містила би вимогу щодо назви посади працівника учасника, який буде залучений до постачання предмету закупівлі, то така вимога була би явно дискримінаційна та суперечила би вимогам ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На виконання вимог пункту 2.2. Додатку 2 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, ТОВ «ДІКСЕЛ ТРЕЙД» подало крім інших документів, надання яких було передбачено тендерною документацією, також і наступні документи:
1) Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл з назвою «довидка працивники.pdf», дата та час надання 28 липня 2020 09:48), в якій біло чітко зазначено, що працівником, який має необхідні знання та досвід та буде залучений для постачання предмету закупівлі є директор ТОВ «ДІКСЕЛ ТРЕЙД» Котляров Володимир Володимирович.
2) Трудова книжка директора ТОВ «ДІКСЕЛ ТРЕЙД» Котлярова Володимир Володимирович (файл з назвою «трудова.pdf», дата та час надання 28 липня 2020 09:48), були надані перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи.
3) Наказ № 1-К від 01.02.2018 року про призначення на посаду директора ТОВ «ДІКСЕЛ ТРЕЙД» Котлярова Володимир Володимирович (файл «наказ.pdf», дата та час надання 28 липня 2020 09:48), який є документом, що підтверджує трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі.
Таким чином, ТОВ «ДІКСЕЛ ТРЕЙД» подало всю інформацію та документи, які вимагалися від учасників, а згідно із вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може вимагати від учасника надання документів та інформації, які не передбачені тендерною документацією.
Окремо звертаємо увагу на той факт, що слово «водіїв», яке застосовується у скобках у фразі «Довідка про наявність працівників (водіїв) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі» не може визначати посаду таких працівників, а застосовано лише для зручності учасників закупівлі, для того, щоб було зрозуміло, яких саме працівників треба зазначити у цій довідці.
Тобто слово «водій» було застосовано лише як функцію, яку буде виконувати той чи інший працівник учасника, але ж ніяк не назву посади (професійної назви роботи) такого учасника.
Це підтверджується тим, що згідно з Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 р. №58 (із змінами), записи до трудової книжки про назву роботи, професії (посади), на яку прийнято працівника, із зазначенням розряду (класу, категорії) вносяться відповідно до професійних назв робіт, зазначених у Класифікаторі професій.
А в свою чергу, Національний класифікатор України Ш. 003:2005 "Класифікатор професій" затверджений наказом Держспоживстандарту від 26.12.2005 р. №375 (далі - Класифікатор професій) взагалі не містить назву посади (професійної назви роботи) «водій», а містить посаду (професійну назву роботи) «водій автотранспортних засобів».
Таким чином, надати довідку з назвою посади (професійної назви роботи) «водій» взагалі неможливо, а це беззаперечно підтверджує той факт, що слово «водій» є лише уточненням та не покладає на учасників обов’язків вводити цю посаду у свій штатний розклад.
Зважаючи на вищенаведене, Протокол уповноваженої особи № 28 від 04.08.2020 року є очевидно незаконним в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІКСЕЛ ТРЕЙД» і підлягає скасуванню у цій частині, а ТОВ «ДІКСЕЛ ТРЕЙД» має бути визнано переможцем процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, просимо:
1. Скасувати Протокол уповноваженої особи № 28 від 04.08.2020 року як незаконний
2. Визнати ТОВ «ДІКСЕЛ ТРЕЙД» переможцем спрощеної процедури закупівлі за номером UA-2020-07-15-002348-c.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.08.2020 17:24
Вирішення:
Згідно з частиною 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Керуючись приписами вище вказаної норми замовник надає додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Частиною третьою та четвертою статті 14 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Так Додаток 2 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів містив чітку вимогу щодо наявності в учасника працівників (водіїв) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно в формі інформаційної довідки в графах: «Посада» повинна була зазначатися посада водія; «Освіта» повинна була зазначатися освіта водія; «Загальний досвід роботи (роки)» повинен був зазначатися загальний досвід роботи (роки) водія; «Досвід роботи на посаді що обіймає (роки)» повинен був зазначатися досвід роботи на посаді що обіймає (роки) водій. Дана вимога кореспондується з вимогою зазначеною в п. 2.2. Додатку 2 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів: «У разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі він надає документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі:
- для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи».
Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Звертаємо увагу, що згідно ч. 2 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним з етапів спрощеної закупівлі є етап уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Саме на цьому етапі законодавцем впроваджено механізм захисту учасників від можливих дискримінаційних вимог.
Частиною 7 вказаної вище статті передбачено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі
Таким чином Замовник дотримався усіх передбачених Законом вимог та принців здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Невідповідний протокол відхилення
Номер:
1f84e71391f844b38e4de47fea933ed3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-15-002348-c.c1
Назва:
Невідповідний протокол відхилення
Вимога:
ТОВ "Український папір", як учасник електронної процедури закупівлі №UA-2020-07-15-002348-c, звертається до Замовника з проханням надати детальне роз'яснення щодо причини нашого відхилення. Завантажений Замовником протокол №24 від 31.07 є невідповідним та не стосується даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 25 від 31.07.pdf 03.08.2020 11:30
Дата подачі:
03.08.2020 11:05
Вирішення:
Шановний учаснику, просимо вибачення. В наслідок технічної помилки було прикріплено інший файл протоколу рішення. Наразі публікуємо протокольне рішення №25 від 31.07.2020 р. Дякуємо за Ваше звернення.
Статус вимоги:
Задоволено