-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт огорожі біля нежитлової будівлі за адресою: вул. Канарських, б.19 в с. Туровець Житомирського району Житомирської області (код ДК 021:2015 45340000-2 «Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів»)
ідентифікаційний код замовника - 04348444, категорія замовника - орган місцевого самоврядування, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - додаток №2 до оголошення, місце надання послуг - нежитлова будівля за адресою: вул. Канарських, б.19 в с. Туровець Житомирського району Житомирської області, перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - 100% ціна
Завершена
73 138.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 366.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 366.00 UAH
Період оскарження:
15.07.2020 09:14 - 21.07.2020 11:00
Вимога
Відхилено
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
a54b17678e7640668982bf91e3dfbf6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-15-000475-c.c1
Назва:
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Вимога:
Шановний замовник.
наші пропозиції пропозиції Вами були дискваліфіковані з наступних причин:
1. Серед наданого нами пакету проектно-кошторисної документації (далі ПКД) не надано дефектний акт. З цього приводу повідомляємо наступне, що слід врахувати:
- нами надано пакет документів ПКД, який повністю містить всі відомості про види, обсяги та вартості робіт
- дефектний акт містить ідентичні дані по видам і обсягам робіт, що викладені у технічному завданні, з яким ми письмово погодились і долучали його до складу пропозиції
- подана учасниками документація є лише попередньою так як зроблена на початкову ціну пропозиції. Остаточну ПКД учасник-переможець розроблятиме згідно остаточної ціни за результатами електронного аукціону
2. у поданому нами на виконання вимог оголошення листі-згоді на обробку персональних даних немає даних про ідентифікаційних номер і адресу уповноваженої особи. З цього приводу повідомляємо наступне, що слід врахувати:
- учасником даної процедури є юридична особа, а особою, що надала згоду на обробку персональних даних є її керівник
- вимога надати ідентифікаційних код стосувалась учасників фізичних осіб-підприємців, для яких довідка про присвоєння ІПН є одним із основних документів для здійснення господарської діяльності. Оголошення не містило вимоги надати ідентифікаційний код уповноваженої особи. І, так як ми його не надавали, ідентифікаційний код директора учасника не був оприлюднений. Отже і відповідна згода не є обов‘язковою
- текст листа згоди містить інформацію про те, що учасник надає згоду на оприлюднення «іншої необхідної інформації передбаченої ЗАКОНОДАВСТВОМ для участі ТОВ «УК «РІВНЕ ДІМ СЕРВІС» у дані процедурі закупівлі» тобто він надав згоду на обробку персональних даних які він надав для участі у цій процедурі.
Отже причини відхилення нашої пропозиції є формальними та такими, що суттєво не впливають на зміст і вартість пропозиції.
У зв‘язку із вказаним вище просимо переглянути ваше рішення щодо дискваліфікації нашої пропозиції
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.08.2020 10:25
Вирішення:
На виконання вимог ч.14 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Ваша вимога розглянута та прийнята до уваги.
Поряд із тим, роз’яснюю, що порядок застосування спрощених закупівель складається з послідовних етапів, визначених частиною другою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Частиною 3 ст. 14 Закону встановлено перелік інформації, яка обов’язково зазначається в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Також вказано, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі – це документація щодо умов проведення спрощеної закупівлі, яку розробляє та затверджує замовник і яка оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу й авторизованих електронних майданчиках.
Саме в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогах до предмета закупівлі замовник описує товар (послуги, роботи), у якому має потребу, і вимоги до учасника, з яким бажає укласти договір про закупівлю.
Щоб взяти участь у спрощеній закупівлі учасники мають надати замовникові пакет документів, перелік яких установлюється в умовах, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та у вимогах до предмета закупівлі.
Невідповідність пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та у вимогах до предмета закупівлі– це підстава для відхилення його пропозиції (пункт 1 частини 13 статті 14 Закону).
На сьогодні, невідповідність одній із умов, визначеній в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі є підставою для відхилення пропозиції.
Так, відповідно до пункту 7 «Інструкція з підготовки пропозиції» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а саме:
- договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок; локальні кошториси і дефектні акти до них; підсумкова відомість ресурсів (вказані документи розробляються відповідно до своєї початкової ціни та згідно вимог Додатку № 2 (у форматі pdf). Для розрахунку вартості договірної ціни учасниками застосовуються ціни на матеріали, що склалися в регіоні на відповідну продукцію на момент подання своєї пропозиції. При необхідності, на додаткову вимогу замовника (запит), учасники зобов’язані надати документальне підтвердження походження та вартості відповідних матеріалів, обладнання, вартість яких визначена ним під час подання пропозиції);
- на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Як зазначалось попередньо у протоколі № 14 від 03.08.2020р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою, поданий Вами лист згода на обробку персональних даних (вихідний № 07/166 від 24.07.2020р.) не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, оскільки в даному листі відсутня інформація стосовно зазначення місця проживання та ідентифікаційного коду особи, яка надає згоду на обробку її персональних даних, а дефектний акт до локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 взагалі Вами не було подано, що також свідчить про невідповідність Вашої пропозиції вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Аргументи наведені у змісті вимоги від 05.08.2020 року не спростовують висновки уповноваженої особи.
Вимоги, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі учасниками не оскаржувались, а тому пропозиція учасників повинна повністю відповідати визначеним вимогам.
В разі незгоди ви маєте право оскаржити дане рішення в установленому Законом порядку.
Статус вимоги:
Відхилено