Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (телекомунікаційні послуги (SIP-телефонія)
Категорія замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Шолуденка, 1, м. Київ, 04116.
Код ЄДРПОУ - 40121452.
Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами (крім російської), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Торги відмінено
850 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Період оскарження:14.07.2020 18:24 - 26.07.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Номер:a7375c859cdf4b61a65497831a9d0a46
Пов'язана кваліфікація:Товариство з обмеженою відповідальністю "О-2", UA-EDR 36376733
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-14-008329-c.a1
Назва:Скарга щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Скарга:
Підстави подання скарги.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БІНОТЕЛ” приймало участь у відкритих торгах (надалі - Процедура закупівлі), що проводилося ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ “НАФТОГАЗ УКРАЇНИ”, надалі - Замовник (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-14-008329-c).
У процесі кваліфікації учасників та визначення переможця Процедури закупівлі Замовником були допущені порушення Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) в частині недотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників і недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та запобігання зловживанням, визначених статті 5 Закону.
Вказані порушення були виявлені 11 серпня 2020 року після оприлюднення Протоколу №16/ТК/ВТ від 10 серпня 2020 року засідання тендерного комітету ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ “НАФТОГАЗ УКРАЇНИ” і відповідно до вимог абзацу другого частини 8 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав.
Згідно з інформацією розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-14-008329-c) кінцевим строком оскарження результатів закупівлі є 22.08.20, 00:00.
Обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження.
2.1. Обгрунтування щодо розгляду та оцінки пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “О-2” та порушення прав замовником з приводу рішення, дії чи бездіяльності, що суперечать законодавству
Згідно Протоколу № 16/ТК/ВТ від 10 серпня 2020 року засідання тендерного комітету ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ “НАФТОГАЗ УКРАЇНИ” було розглянуто пропозицію від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “О-2” (код ЄДРПОУ - 36376733) та затверджено рішення про визнання його переможцем Процедури закупівлі послуг телефонного зв’язку та передачі даних (телекомунікаційні послуги (SIP-телефонія) шляхом застосування процедури відкритих торгів.
Проте, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ “НАФТОГАЗ УКРАЇНИ” було висунуто вимогу до ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “О-2” про усунення невідповідностей в інформації, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону поданих у складі тендерної пропозиції, яка була оприлюднена в електронній системі закупівель 07.08.2020 року о 12:51 годині.
На виконання вимоги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ “НАФТОГАЗ УКРАЇНИ” у встановлений строк ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “О-2” були виправлені у гарантійному листі про відповідність кваліфікаційним критеріям термін дії договорів та завантажено в електронну систему уточнений гарантійний лист, згідно якого тендерним комітетом ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ “НАФТОГАЗ УКРАЇНИ” було визначено, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “О-2” повністю відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації.
Рішення тендерного комітету ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ “НАФТОГАЗ УКРАЇНИ” суперечить вимогам Додатку 1.1. до тендерної документації, де встановлені вимоги щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасника, а саме: (На підтвердження, надати скановану/ні копію/ї з оригіналу/ів аналогічного/их договору/ів та листа/ів-відгуку/ів від замовника/ів та/або копії інших документів, які свідчать про успішне виконання наданого/их аналогічного/их договору/ів. Лист/и-відгуку/ів повинен/ні мати посилання на номер договору та бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.), що також зазначено у вимозі про усунення невідповідностей в інформації, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону поданих у складі тендерної пропозиції.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “О-2” надало у складі своєї тендерної пропозиції згідно Додатку 1.1. - гарантійний лист з підтвердженням виконання аналогічних договорів, зокрема з ТОВ “СТРУМОК-97” та ТОВ “СУШИ ТАК”, а також листи-відгуки від вищевказаних замовників, які не мають належного оформлення, не містять вихідного номеру та дату видачі такого документу, що суперечить вимогам Додатку 1.1. до тендерної документації та суперечить оприлюдненій 7 серпня 2020 року вимозі про усунення невідповідностей.
Такі дії є порушенням частини 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки порушують принцип рівного ставлення до учасників та принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури, і в зв'язку з невиконанням вимоги про усунення невідповідностей рішення тендерного комітету ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ “НАФТОГАЗ УКРАЇНИ” було прийнято без дотримання всіх норм законодавства та умов Тендерної документації з подальшим оприлюдненням повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
В момент оцінки пропозиції від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БІНОТЕЛ”, відповідно до Протоколу №14/ТК/ВТ засідання тендерного комітету ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ “НАФТОГАЗ УКРАЇНИ” від 5 серпня 2020 року було відхилено пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БІНОТЕЛ” на закупівлю послуг телефонного зв'язку та передачі даних (телекомунікаційні послуги (SIP-телефонія) з порушенням норм Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерної документації по процедурі відкритих торгів (затвердженої рішенням тендерного комітету протокол №9/ТК/ВТ від 14 липня 2020 року), а саме:
2.2. В частині третій Протоколу №14/ТК/ВТ зазначено, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БІНОТЕЛ” не підтвердило відповідність одному з кваліфікаційних критеріїв.
Відповідно до вимог частини 16 статті. 29 Закону - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям.
Повідомлення про вимогу усунення невідповідностей кваліфікаційним критеріям не було розміщене для ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БІНОТЕЛ”, що є порушенням вимог частини 16 статті 29 Закону.
При розгляді наступної пропозиції від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “О-2” відповідно до Протоколу №16/ТК/ВТ від 10 серпня 2020 року, засідання тендерного комітету ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ “НАФТОГАЗ УКРАЇНИ” було затверджено вимогу про усунення невідповідностей в інформації, що підтверджує відповідність ТОВ “О-2” кваліфікаційним критеріям.
Оскільки для ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БІНОТЕЛ” вимога про усунення невідповідностей розміщена не була, а для ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “О-2” вимога була розміщена , то таке вибіркове застосування обов’язкових до виконання норм частини 16 статті 29 Закону має ознаки порушення вимог частини 1 статті 5 Закону, зокрема, принципів добросовісної конкуренції серед учасників і недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та запобігання зловживанням.
2.3. В частині першій Протоколу №14/ТК/ВТ зазначено, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БІНОТЕЛ” не надало довідку про не залучення субпідрядника/співвиконавця.
Пунктом 18 частини 2 статті 22 Закону, визначена необхідність вказувати в тендерній документації лише суб’єкти господарювання, яких учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, і у випадку не залучення субпідрядників надання додаткових довідок Закону не передбачає.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством, проте в тендерній документації по процедурі відкритих торгів (затвердженої рішенням тендерного комітету протокол №9/ТК/ВТ від 14 липня 2020 року) відсутні посилання на норми законодавства, які передбачають вимогу надання довідки про не залучення субпідрядника/співвиконавця. Через відсутність таких посилань відповідно до частини 11 статті 26 Закону та частини 1 Розділу 3 тендерної документації визначено, що відсутність документів, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних осіб, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, в частині 1 Розділу 1 тендерної документації окремо зазначено, що у випадку невідповідності положень цієї документації законодавству України з питань публічних закупівель застосовуються положення чинного законодавства України з питань публічних закупівель, а отже вимога надання довідки про не залучення субпідрядника/співвиконавця без посилання на норми законодавства, які передбачають таку довідку, не відповідає положенням Закону і не може бути підставою для відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БІНОТЕЛ”.
2.4. В частині другій Протоколу №14/ТК/ВТ зазначено, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БІНОТЕЛ” надало довідку про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених частинами 1 та 2 статті 17 Закону з зазначенням лише двох підстав.
Проте, надана довідка ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БІНОТЕЛ” про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених частинами 1 та 2 статті 17 Закону містить посилання на чотири підстави частини 2 Додатку 1 до тендерної документації, де наведений зміст довідки, відповідно до статті 17 Закону, зокрема:
Інформація із п.1 ч.II Додатку 1 до тендерної документації викладена в частині четвертій довідки ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БІНОТЕЛ”;
Інформація із п.2 ч.II Додатку 1 до тендерної документації викладена в частині п’ятій довідки ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БІНОТЕЛ”;
Інформація із п.5 ч.II Додатку 1 до тендерної документації викладена в частині восьмій довідки ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БІНОТЕЛ”;
Інформація із п.7 ч.II Додатку 1 до тендерної документації викладена в першому абзаці довідки ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БІНОТЕЛ”;
Виходячи з цього, Тендерний комітет приймав рішення на основі неповної інформації стосовно кількості вказаних підстав у довідці ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БІНОТЕЛ”, що суперечить частині першій пункту 3 статті 5 Закону, щодо принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
2.5. Стосовно зазначеного у частині другій Протоколу №14/ТК/ВТ неповного переліку підстав у довідці, визначених статтею 17 Закону, порушена вимога частини дев’ятої статті 26 Закону, оскільки не була надана можливість для ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БІНОТЕЛ” виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимоги суб’єкта оскарження.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 5, 11, 16, 17, 18, 22, 26, 29, 32 Закону України “Про публічні закупівлі”
ПРОСИМО:
Прийняти скаргу до розгляду.
Призупинити відкриті торги, що проводяться ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ “НАФТОГАЗ УКРАЇНИ” (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-14-008329-c), на строк до винесення рішення за скаргою.
Встановити факт порушення ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ “НАФТОГАЗ УКРАЇНИ” процедури закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-14-008329-c).
Зобов’язати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ “НАФТОГАЗ УКРАЇНИ” скасувати Процедуру закупівлі з метою усунення порушень, зазначених у цій скарзі.
Додатки:
Копія тендерної документації Процедури закупівлі.
Копія Додатку 1 до тендерної документації Процедури закупівлі.
Довідка від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БІНОТЕЛ” про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі.
Копія Протоколу № 14/ТК/ВТ засідання тендерного комітету ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ “НАФТОГАЗ УКРАЇНИ” від 5 серпня 2020 року.
Копія Протоколу № 16/ТК/ВТ засідання тендерного комітету ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ “НАФТОГАЗ УКРАЇНИ” від 10 серпня 2020 року.
Копія Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “О-2”.
Копія Листа-відгука від ТОВ “СТРУМОК-97” для ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “О-2”.
Копія Рекомендаційного листа від ТОВ “СУШИ ТАК” для ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “О-2”.
Копія гарантійного листа про відповідність кваліфікаційним критеріям ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “О-2”.
Копія уточненого гарантійного листа про відповідність кваліфікаційним критеріям ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “О-2”.