-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 (CPV): 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (перезарядка та ТО вогнегасників).
ДК 021-2015 (CPV): 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (перезарядка та ТО вогнегасників).
Завершена
5 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50.00 UAH
мін. крок: 1% або 50.00 UAH
Період оскарження:
14.07.2020 16:38 - 20.07.2020 16:29
Вимога
Вирішена
Невідповідність вимог тендерної документації до предмету закупівлі
Номер:
7155751a05684e3b93ea75a71488f438
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-14-007527-c.c1
Назва:
Невідповідність вимог тендерної документації до предмету закупівлі
Вимога:
Добрий день, у Вас в документації є деякі помилки, що необхідно виправити:
1. У Вас в Додаток № 1 Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі зазначено, що Технічне обслуговування вогнегасників повинно здійснюватися відповідно до правил експлуатації вогнегасників, затверджених наказом МНС від 02.04.2004 р. №152. Даний наказ вже давно скасований, а натомість прийнято інший: Наказ МВС №25 від 15.01.2018 р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0225-18#Text . Будь-ласка виправте Додаток № 1.
2. Ви оголосили тенедер на послуги (ДК 021-2015 (CPV): 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (перезарядка та ТО вогнегасників)), а в Умовах закупівлі Гарантійний лист (Додаток 4) та Договір, не мають відношення до надання послуг, тобто має бути договір про надання послуг (технічне обслуговування вогнегасників), а ви оприлюднили договір на закупку товарів. Будь-ласка поміняйте договір закупки на послуги або пропишіть щоб можна було запропонувати свій договір та змініть Гарантійний лист (Додаток 4), щоб все відповідло умовам закупівлі.
3. В ФОРМІ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (Додаток 3) в п.5 вказано "Умови розрахунків: протягом 10 (десяти) банківських днів з дати фактичного отримання товару Замовником за видатковою накладною.", даний пункт не коректно прописаний оскільки це тендер не на закупку товару. Правильніше було б виправити, наприклад "Умови розрахунків: протягом 10 (десяти) банківських днів з дати фактичного отримання послуг Замовником згідно акту виконаних робіт (акту наданих послуг)."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.07.2020 16:11
Вирішення:
1. В Додаток №1 внесено зміни, а саме Наказ МНС від 02.04.2004р. №152, замінено на Наказ МВС №25 від 15.01.2018р
2. Поміняний Договір закупки на послуги, а також внесені зміни в Додаток 4 з товарів на послуги.
3.В ФОРМІ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (Додаток 3) в п.5 "Умови розрахунків: протягом 10 (десяти) банківських днів з дати фактичного отримання товару Замовником за видатковою накладною." замінено на " Умови розрахунків: протягом 10 (десяти) банківських днів з дати фактичного надання послуг Замовником згідно акту виконаних робіт (акту наданих послуг).
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так