• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху будівлі і підлоги глядацької зали клубного закладу «Вінницький міський клуб» по вул. Черняховського, 74 в м. Вінниця

Завершена

400 964.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 009.64 UAH
Період оскарження: 14.07.2020 15:47 - 20.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Діскрімінаційна вимога.

Номер: d62881e951194eb398e2a4212d877937
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-14-003748-b.c2
Назва: Діскрімінаційна вимога.
Вимога:
Вимогу "...дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної строщеної закупівлі" рахуємо діскрімінаційною і не обгрунтованою . Чим може відрізнятись відгук від замовника ,виданий раніше на два дні чи ще раніше ніж дата оголошення ? Просимо скасувату данну вимогу ,як таку ,що не выдповыдає нормам чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо надання відгуку не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної строщеної закупівлі. Дана вимога не є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників, оскільки для підготовки тендерних пропозицій та отримання відгуку від Замовників є достатньо часу. Тендерні пропозиції подаються у вигляді сканованих документів, тому потреби отримувати паперовий відгук не потрібно. Учасники які не можуть отримати позитивний відгук від Замовників згідно даної вимоги тендерної пропозиції виконували роботу неякісно і мають відгуки більш ранішою датою видачі та видані «своїми» Замовниками. Дана вимога не є дискримінаційною, та не обмежує коло потенційних учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 15.07.2020 16:12
Підтвердження вирішення: Дана вимога не є дискримінаційною, та не обмежує коло потенційних учасників, тому замовник залишає дану вимогу без змін.
Вимога
Вирішена

Незаконна вимога.

Номер: 24efad589cff450fa21b226ba2b8842c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-14-003748-b.c1
Назва: Незаконна вимога.
Вимога:
Вимога тенедерної закупівлі :На учасника-переможця процедури закупівлі покладається обов’язок щодо оплати послуг консультанта торгів, визначеного замовником (згідно укладеного між замовником та консультантом торгів договору) в розмірі: 5000 (П’ять тисяч) грн. без ПДВ за надані замовнику послуги щодо супроводу спрощеної закупівлі та на підставі договору на користь третьої особи, що укладається між переможцем процедури закупівлі, не законна, Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 20 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Так, цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Водночас відповідно до пункту 5 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Згідно з пунктом 17 частини першої статті 1 Закону послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Таким чином, у разі якщо замовником у розумінні Закону передбачено придбання послуг, така закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону, шляхом застосування однієї із процедур, передбачених статтею 12 Закону, керуючись вартісними межами, визначеними Законом. При цьому згідно частини третьої статті 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа (особи) зокрема забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону. Разом з тим, згідно з частиною першою статті 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону зокрема члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи) несуть відповідальність згідно із законами України. Крім того, відповідно частини другої статті 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Вимагаємо скасувати вказану вимогу як таку ,що суперечить Закону України " Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу вимогу розглянуто та буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 15.07.2020 16:18
Підтвердження вирішення: Вашу вимогу розглянуто та буде внесено відповідні зміни.