-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об’єкті «Перенесення магістрального водогону «Гірне-Дрогобич» з метою запобігання виникнення надзвичайної ситуації у Дрогобицькому районі Львівської області». Коригування
Категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад
Завершена
261 174.42
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 305.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 305.87 UAH
Період оскарження:
14.07.2020 15:21 - 17.07.2020 19:00
Вимога
Відхилено
Вимога до Замовника щодо скасування неправомірного рішення
Номер:
4be87b38118146068aaf6d929616b649
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-14-003460-b.c2
Назва:
Вимога до Замовника щодо скасування неправомірного рішення
Вимога:
1. Відповідно до Листа Міністерства праці та соціальної політики України «Щодо штатного розпису» від 27.06.2007 року № 162/06/187-07 штатний розпис – це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати і посадові оклади працівників. Штатний розпис містить назви посад, чисельність персоналу та оклади за кожною посадою. Тобто документ «Штатний розпис» - це внутрішній документ підприємств, установ, організацій, а зважаючи, що я Фізична особа-підприємець, вважаю що ця вимога щодо мене є дискримінаційною. У довідці про наявність працівників вказано, що дані роботи будуть здійснюватись мною одноособово.
2. У відповідності до п. 19.2 статті 19 ЗУ від 22.05.2003 р. №889- IV «Про податок з доходів фізичних осіб» податковий рахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також сум утриманого з них податку (ф. 1ДФ) подають особи , які мають статус податкових агентів. Про це також зазначено у п. 2 Порядку заповнення та подання податковими агентами податного розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку , затвердженого наказом ДФСУ від 29.09.2003р. №451 . Я , Фізична особа-підприємець, Лішнянський Василь Ярославович, не є податковим агентом, тому що не маю найманих працівників, та не зобов’язаний подавати податковий розрахунок за ф. 1ДФ
3. Відповідно до встановленого в Україні порядку зберігання трудових книжок працівників трудові книжки є документами суворої звітності та повинні постійно зберігатися на підприємстві протягом всього часу роботи на ньому працівника. Видача оригіналу трудової книжки відбувається у день звільнення працівника з підприємства або у випадках звернення до підприємства уповноважених державних органів та їх посадових осіб із відповідним офіційним запитом. Наказом Міністерства юстиції України від 22.02.2012 № 296/5 "Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України" встановлені вимоги до документів, що подаються нотаріусам для вчинення нотаріальної дії. Відповідно до зазначеного Порядку, не приймаються порвані документи та документи, викладені на двох і більше окремих аркушах, якщо аркуші не з'єднані у спосіб, що унеможливлює їх роз'єднання без порушення цілісності, не пронумеровані і не скріплені підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи (у разі наявності), яка видала документ. Трудові книжки працівників, які продовжують працювати на підприємстві, не можуть бути прийняті нотаріусами, для вчинення відносно них будь-яких нотаріальних дій (в тому числі, для засвідчення вірності перекладу), оскільки, такі трудові книжки являють собою документи, які, по-перше, не містять необхідних реквізитів (печатки, підпису посадової особи) для вчинення нотаріальної дії, а, по-друге, прийняття нотаріусами таких документів буде порушенням законодавчо встановленого порядку їх зберігання на підприємстві, відповідні дії суперечили б чинному законодавству України. Замовник не вимагав нотаріально завірених копій трудових книжок. Вважаю, що така вимога щодо мене є дискримінаційною, оскільки мною надано скан-копії всіх сторінок трудової книжки, яка також містить записи на українській мові.
4. У складі пропозиції було подано скановані з оригіналу копії сторінок паспортів уповноважених осіб на підписання документів пропозиції, які містять інформацію, решта сторінок не надавалась по причині відсутності на них будь-якої інформації. Згідно переліку формальних помилок, дану підставу відхилення не можна вважати суттєвою.
5. Пункт 5 протоколу від 28.07.2020р. до мене як до учасника процедури закупівлі не відноситься, оскільки зазначено іншу особу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2020 08:04
Вирішення:
Щодо відсутніх документів
Відповідно до протоколу відхилення пропозиції учасника, у якому передбачено, що - відповідно розділу 2 додатку 2 оголошення про проведення закупівлі Учасник має надати скановану копію оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису, а також копію Звіту форми 1-ДФ за останній звітний період із відміткою податкової служби, або із копією квитанції про прийняття електронної звітності. Вищевказані документи відсутні у складі пропозиції Учасника. Керуючись ч.3.1 Розділу 3 оголошення про проведення закупівлі передбачено примітку, що у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів. У зв’язку з тим, що у складі пропозиції відсутній документ, що підтверджує вимогу або ж лист-пояснення щодо неподання документу, то замовник вважає таке зауваження підставою для відхилення пропозиції.
Щодо трудової книжки
Замовник звертає увагу, що п.1. ч.13 ст.14 Закону 13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Умовами оголошення визначено, що всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Водночас на підтвердження вимоги, щодо наявності працівників Учасник надає трудову книжку, яка сформована та містить записи іноземною мовою. Трудова книжка подана із записами в ній іноземною, а саме: російською мовою, що суперечить встановленим вимогам.
Щодо паспорта
Відповідно до Постанови Верховної ради України №2503-XII від 01.01.2019 року Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон; бланки паспортів виготовляються у вигляді паспортної книжечки або паспортної картки за єдиними зразками, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Усі сторінки книжечки пронумеровані і на кожній з них зображено Державний герб України і перфоровано серію та номер паспорта. Відповідно Учасник мав надати скан-копію ПОВНОЇ паспортної книжечки.
Щодо ЕЦП/КЕП
Замовником під час формування протоколу відхилення Учасника допущено механічну помилку, однак відсутність ЕЦП/КЕП є дійсним наявним фактом, що вкотре доводить правомірність відхилення пропозиції Учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінація учасника
Номер:
3fde19f72d0c4536bdf6a2ef81adb90f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-14-003460-b.c1
Назва:
Дискримінація учасника
Вимога:
Порушення ЗУ«Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Дрогобич Гірне 2020.PDF 29.07.2020 09:43
Дата подачі:
29.07.2020 09:43
Вирішення:
Замовник ознайомлений із вимогою, про що повідомляємо: період уточнень щодо
цієї спрощеної закупівлі тривав з 14.07.2020 року по 17.07.2020 року. У зв’язку з тим, що
надати технічно відповідь на питання після завершення уточнень технічно неможливо,
відповідно у Замовника була заблокована така можливість. Враховуючи те, що звернення надходили 15 та 16 липня, то Замовник мав протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі, а технічний функціонал майданчика 17.07 закрив можливість надати відповідь. Тобто, не надані відповіді тільки через те, що у Замовника була відсутня технічна можливість.
До того ж зміст вашої вимоги не стосується предмету закупівлі. Надання
відповідей це тільки прерогатива замовника. Питання, які були задані на майданчику не
стосуються відхилення вашої пропозиції. Уточнення з приводу оформлення на надання
листів-відгуків не надходило. Саме тому вважаємо це зауваження безпідставними. В
розділі 3 додатку 2 оголошення чітко прописано, що відгук повинен містити назву
замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який
виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Ваші листи-відгуки оформлені неналежно, тому це є підставою для відхилення пропозиції, у зв’язку з недотриманням умов, встановлених в оголошенні.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні