-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Клавіатури та маніпулятори типу "миша"
Торги не відбулися
2 450.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 73.50 UAH
мін. крок: 3% або 73.50 UAH
Період оскарження:
14.07.2020 14:24 - 20.07.2020 12:00
Вимога
Відхилено
Дискримінація учасників та порушення умов вільної конкуренції
Номер:
e3deff12ebb542ca9710fce85ca07938
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-14-005002-c.c1
Назва:
Дискримінація учасників та порушення умов вільної конкуренції
Вимога:
Шановний замовник!
Згідно технічної документації оголошення кількість кнопок на клавіатурі оголошена 104+, з логіки це 104 клавіши або більше, також звертаю вашу увагу, що в моделях клавіатур Genius по стандарту 104 клавіші, 1,5 м довжина кабелю (наприклад Genius Smart KB-101 (31300006410) Ukr Black USB 104 клавіші, Genius SlimStar 126 Black USB (31310017407) - 104 клавіші, Genius Scorpion K210 Ukr (31310005406) Black USB - 104 клавіші, довжина кабелю 1,5м). Також в оголошенні ви оголосили, що посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в даному Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі застосовується із виразом «або еквівалент». Наша пропозиція повністю відповідає замовленим технічним характеристикам замовлення.
Просимо Вас дотримуватися Закону України про публічні закупівлі та повернути нас на кваліфікацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2020 16:41
Вирішення:
Шановна пані Ольго!
Додатком 1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затвердженого рішенням Уповноваженої особи (протокол № 95 від 14.07.2020)), замовником визначені, у тому числі, технічні характеристики клавіатури.
Одна серед технічних характеристик це - вимога про наявність клавіш у кількості 104+. Визначення «104+» це наявність в клавіатурі, крім стандартного набору клавіш у кількості 104 одиниці, додаткових клавіш. З інформації, взятій на сайтах інтернет-магазинів, вбачається, що позначка «104+» в технічних характеристиках на клавіатури означає саме наявність, крім стандартного набору клавіш, додаткових клавіш.
Додаткові мультимедійні та офісні клавіші присутні практично в кожній клавіатурі Genius.
Наприклад:
- клавіатура Genius Smart KB-100 USB Black UKR, кількість клавіш 105 (додаткових клавіш: 1);
- клавіатура Genius KB-125 USB Black CB, кількість клавіш: 107 (додаткових клавіш: 3);
- клавіатура Genius KB M200, кількість клавіш 112 (додаткових клавіш: 8);
- клавіатура Genius KB-M225C USB, кількість клавіш: 113 (додаткових клавіш: 9).
Наявність додаткових клавіш також значно впливає і на вартість клавіатури. Тому, очікувана вартість даної закупівлі була визначена замовником виходячи з цінової політики сегменту саме даного товару.
Запропонована Вами клавіатура Sven KB-S300 Black USB містить стандартну кількість клавіш у кількості 104 (що не відповідає технічним характеристикам замовника), виходячи з цього і ринкова вартість на данні клавіатури є нижчою.
Закуповуючи товар за цінами вище середньоринкових замовником порушується один із принципів здійснення публічних закупівель - максимальна економія.
Тому, протоколом (рішенням уповноваженої особи) № 103 від 31.07.2020 Вашу пропозицію було відхилено на підставі пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Принципи здійснення публічних закупівель визначені частиною першою статті 5 Закону.
Підсумовуючи вищезазначене, Замовником спрощена закупівля по предмету закупівлі «Клавіатури та маніпулятори типу "миша"» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 (CPV): «Єдиний закупівельний словник» – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-14-005002-c) здійснена з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Відхилено