-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт санвузлів гімназії №3 (I-III поверхи) по вул. Московська, 6-А в м.Ніжині, Чернігівської області)
Завершена
388 226.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 882.26 UAH
мін. крок: 1% або 3 882.26 UAH
Період оскарження:
14.07.2020 12:09 - 21.07.2020 12:14
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження рішення Замовника
Номер:
3d5534fe20c84b07b72879a9d0396dfa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-14-001822-b.c7
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Надаємо пакет документів для оскарження рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Цінова пропозиція 29.07.2020 09:48
- Договірна ціна 29.07.2020 09:48
- Довідка про оподаткування 29.07.2020 09:48
- Витяг з ЄДР 29.07.2020 09:48
- Виписка з ЄДР 29.07.2020 09:48
- Скарга 29.07.2020 09:48
- Договори та додатки 29.07.2020 09:48
Дата подачі:
29.07.2020 09:49
Вирішення:
Висновки, які Ви зазначаєте в скарзі є необґрунтованим припущенням, яке не має жодних підстав для будь яких звинувачень Замовника.
Замовник ставиться до оцінки всіх пропозицій учасників однаково, чітко дотримуючись виконання учасниками умов (переліку документів, встановленої форми тощо) визначених Замовником в тендерної документації, відповідно до вимог чинного законодавства України щодо публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.08.2020 09:58
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження дискваліфікації
Номер:
a016e04a345e4a6ca5308dd4672048b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-14-001822-b.a6
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
запобігання упередженого ставлення до учасника просимо Вас, ще раз переглянути надані нами документи . Документи, які Ви вказали в протоколі рішення (про відмову) надані до початку аукціону. 1. Договірна ціна - (файл ДЦ локал кошториси - 160_ДЦ_ДЦ_2020_07.pdf) 2. Уповноважена особа вказана в файлі Цінова пропозиція 3. Підстава для роботи ФОП в документах (Виписка з ЄДР, Виписка, Витяг з ЄДР 30052020) та файл "Довідка про оподаткування", в якій вказано також підставу роботи ФОП. В разі ненадання вами обгурнтованого рішення, будемо звертатися за захистом своїх прав до вище стоящої інстанції та суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2020 20:00
Вирішення:
Шановний учаснику, на Ваші запитання неодноразово вже надавалася обгрунтована відповідь.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.08.2020 09:52
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження
Номер:
f03b8e640ba04cbabec2144917cbbf84
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-14-001822-b.b5
Назва:
Оскарження
Вимога:
Шановний, Замовнику, поясніть будь-ласка, а чи не є підставою для відмови Учаснику в підписанні Договору невідповідність обсягів робіт при розрахунку Договірної ціни відносно Технічного завдання на закупівлю (Дефектній акт)???
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2020 17:00
Вирішення:
Опишіть більш детально, де саме Ви бачите невідповідність обсягів робіт при розрахунку Договірної ціни відносно Технічного завдання на закупівлю (Дефектній акт) надану ФОП Бублик Ю.О.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.08.2020 10:58
Вимога
Вирішена
не обгрунтована кваліфікація
Номер:
bbe8d718e36c4ea2a2313fedbc63d436
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-14-001822-b.a4
Назва:
не обгрунтована кваліфікація
Вимога:
Замовник упереджено ставиться до обрання переможця по даній закупівлі. Пропозизія ФОП Горбач М.В. наймовірніше не розглядалась так, як Договірну ціну та повноваження на право підпису власних документів Підрядником в складі наданих документів Замовник не знайшов. Замовник завчасно надав перевагу учаснику ФОП Бублик Юрій Олександрович, якого і визначено переможчем, навіть не зважаючи на той факт, що тендерна пропозиція не відповідає технічному завданню (Додаток №4 -Локальний кошториси надані Підрядником не відповідають Дефектним актам, що вимагав Замовник). Довідка про наявність кваліфікованих працівників ФОП Бублик Ю.О. надана не повному обсязі, відсутні призвища, ім'я, по-батькові працівників, що говорить про відсутність таких працівників. З вище викладеного можливо зробити висновок, що Замовник та ФОП Бублик Ю.О. діють за попередньою змовою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2020 17:47
Вирішення:
Шановний Учаснику, Замовник розглядав пропозиції подані Учасниками починаючи з найбільш економічно вигідної пропозиції. За результатами розгляду 1 учасника ТОВ "ПРОЕКТ-СЕРВІС" , що надав найнижчу ціну, був відхилений за невідповідність вимогам в оголошенні Замовника та наданій пропозиції учасника. Перейшовши до розгляду слідуючої найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме до 2 учасника ФОП Горбач М.В. - також під час розгляду було виявлено, що учасник не виконав вимогу Замовника вказану в п. 6 та п.11 Додатку №3 (До оголошення) та в подальшому був також відхилений.
Звертаємо Вашу увагу, що Вам неодноразово надавали обґрунтовану відповідь щодо «Довідки про наявність кваліфікованих працівників» наданої ФОП Бублик Ю.О.
Замовник в оголошенні вимагає «Довідку в довільній формі про наявність кваліфікованих працівників », а тому вимагати копії договорів ЦПХ, копії трудових книжок – замовник не має права, так як така вимога відсутня в оголошенні про закупівлю. Отже, дана довідка надана учасником ФОП Бублик Ю.О. повністю відповідає вимогам Замовника.
Висновки, які Ви зазначаєте в скарзі є необґрунтованим припущенням, яке не має жодних підстав для будь яких звинувачень Замовника.
Замовник ставиться до оцінки всіх пропозицій учасників однаково, чітко дотримуючись виконання учасниками умов (переліку документів, встановленої форми тощо) визначених Замовником в тендерної документації, відповідно до вимог чинного законодавства України щодо публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження рішення
Номер:
73a23f3102e348959d254869e976e87f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-14-001822-b.a3
Назва:
Оскарження рішення
Вимога:
Для запобігання упередженого ставлення до учасника просимо Вас, ще раз переглянути надані нами документи . Документи, які Ви вказали в протоколі рішення (про відмову) надані до початку аукціону.
1. Договірна ціна - (файл ДЦ локал кошториси - 160_ДЦ_ДЦ_2020_07.pdf)
2. Уповноважена особа вказана в файлі Цінова пропозиція
3. Підстава для роботи ФОП в документах (Виписка з ЄДР, Виписка, Витяг з ЄДР 30052020) та файл "Довідка про оподаткування", в якій вказано також підставу роботи ФОП.
В разі ненадання вами обгурнтованого рішення, будемо звертатися за захистом своїх прав до вище стоящої інстанції та суду
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2020 16:48
Вирішення:
1. Шановний учаснику, замовником була встановлена вимога надати підписаний проект договору зі всіма його додатками, який в подальшому буде підписано між Замовником та Переможцем. Додатки до договору є невід’ємною частиною договору і тому вони обов’язково повинні бути оформлені належним чином, так як проект договору оприлюднюється та є обов’язковим для сторін. Надані Вами документи не відповідають переліку вказаному у тендерній документації, а саме: подані такі, що не вимагалися і документи подані не у тій формі, яка вимагалася, не оформлені як додатки до договору, а тому вважати вимогу виконаною вказану в п.11 Додатку №3 (до оголошення) - ми не можемо.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник НЕ розглядає документи подані учасником , які НЕ вимагалися в оголошенні закупівлі. А отже ці документи НЕ можуть бути причиною дискваліфікації учасника.
2. П.1 Додатку №3 (До оголошення) замовник вимагає : «Цінова пропозиція (відповідно до форми, наведеної в Додатку 1)» - вимога вами виконана.
П.6 Додатку №3 (До оголошення) замовник вимагає : «Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом, наказ чи інше на вибір учасника)» - вимога вами не виконана.
Прошу звернути вашу увагу на те, що це повинні бути 2 (два) різні документи, які підтверджують учасника кваліфікаційним та іншим вимогам встановленими замовником.
3. Учасник повинен надати Замовнику всі документи , які вимагає Учасник (якщо це не можливо, то обґрунтувати в межах Закону). Замовник не вимагає обґрунтувати підставу для роботи ФОП, натомість вимагає окремий «Документ який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом, наказ чи інше на вибір учасника)» (взято з п.6 Додатку №3 ).
Замовник ставиться до оцінки всіх пропозицій учасників однаково, чітко дотримуючись виконання учасниками умов (переліку документів, встановленої форми тощо) визначених Замовником в тендерної документації, відповідно до вимог чинного законодавства України щодо публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.07.2020 16:37
Вимога
Вирішена
Оскарження переможця
Номер:
c90fde66634b4b47a1aa65073ef5fb4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-14-001822-b.c2
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
1. ФОП Бублик Ю.А. не надав підтверджуючих документів про наявність кваліфікованих працівників (договори ЦПХ, трудові угоди) та наявність матеріально технічної бази (обладнання) необхідного для виконання договору (а саме: інвентарні картки та/або договори оренди майна).
2. Довідка про наявність кваліфікованих працівників надана не повному обсязі, відсутні призвища, ім'я, по-батькові працівників, що говорить про відсутність таких працівників.
3. Обсяги робіт надані Учаником ФОП Бублик Ю.А. не відповідають технічному завданню Додатку №2 "Дефектний акт" Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2020 14:46
Вирішення:
Шановний учаснику , надаємо відповідь по кожному питанню окремо.
1. Згідно Додатку №3 (До оголошення) п.9 Замовник вимагає : «Довідка в довільній формі про наявність кваліфікованих працівників».
ФОП Бублик Ю.А. надав довідку вих.№28 від 20.07.2020 року про працівників відповідної кваліфікації, де зазначено ПІБ, посад, стаж роботи та форма трудових відносин. Звертаємо Вашу увагу на те що, Замовник НЕ вимагає від учасника підтверджуючих документів (договори ЦПХ, трудові угоди тощо) а отже ФОП Бублик Ю.А. повністю виконав вимогу Замовника.
2. Згідно Додатку №3 (До оголошення) п.10 Замовник вимагає : «Довідка в довільній формі про наявність матеріально технічної бази (обладнання) необхідного для виконання договору».
ФОП Бублик Ю.А. надав довідку вих..№29 від 20.07.2020 року про обладнання та матеріально – технічну базу. Звертаємо Вашу увагу на те що, Замовник НЕ вимагає від учасника підтверджуючих документів (а саме: інвентарні картки та/або договори оренди майна тощо) а отже і вимагати не маємо права. Виходячи з цього , ФОП Бублик Ю.А. повністю виконав вимогу Замовника.
3. Обсяги робіт надані Учаником ФОП Бублик Ю.А. не відповідають технічному завданню Додатку №2 "Дефектний акт" Замовника – обґрунтуйте ваше запитання.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Оскарження рішення Замовника
Номер:
840faff4fbcd46c09078791717db02d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-14-001822-b.b1
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Всі документи по яких Замовник написав зауваження були подані в тендерній пропозиціЇ:
1. Повноваження Фізичної-особи підприємця підтверджуються Випискою з ЄДР та Витягом, а також відомості про уповноважену особу надано в Ціновій пропозиції.
2. Логовірна ціна була подана в тендерній пропозиції в файлі ДЦ та кошториси . 7zip
Пов'язані документи:
Учасник
- Цінова_пропозиція_Ніжин.PDF 27.07.2020 10:46
Дата подачі:
27.07.2020 11:14
Вирішення:
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Горбач М.В. було виявлена невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких вимагалося в оголошенні замовника, а саме:
В Додатку №3 (до оголошення) «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» в п.11 замовник вимагає Підписаний проект договору із додатками до цього Договору а саме:
- додаток №1 «Договірна ціна»
- додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» (складається Учасником самостійно у довільному вигляді, згідно робіт зазначених у «Дефектному акті») в електронному (сканованому) вигляді у форматі .pdf .
- додаток №3 «План фінансування».
- додаток №4 «Локальний кошторис» (надається учасників в форматі .word).
- додаток №5 «Відомість ресурсів» (надається учасників в форматі .word).
Пропозиція ФОП Горбач М.В. містить pdf. Файл «Проект_договору_додаток4» який містить сам проект договору , додаток №3 «План фінансування» та «Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт».
Посилаючись на Постанову Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668, зі змінами (надалі – Постанова) затверджені загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, які є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників).
Відповідно до пункту 5 Постанови Договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами Договору підряду є:
- найменування та реквізити сторін;
- місце і дата укладення договору підряду;
- предмет договору підряду;
- договірна ціна;
- строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта);
- права та обов'язки сторін;
- порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором
підряду;
- умови страхування ризиків випадкового знищення або
пошкодження об'єкта будівництва;
- порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами
та послугами;
- порядок залучення субпідрядників;
- вимоги до організації робіт;
- порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів;
- умови здійснення авторського та технічного нагляду за
виконанням робіт;
- джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта);
- порядок розрахунків за виконані роботи;
- порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта
будівництва);
- гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації
об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків;
- відповідальність сторін за порушення умов договору підряду;
- порядок врегулювання спорів;
- порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання.
Відповідно до п.17 Постанови, Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку
та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний
графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та
закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених
договором підряду.
Враховуючи вищевикладене, а також Розділ 16 Договору
«ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» 16.1. Невід’ємною частиною договору є:
- додаток №1 «Договірна ціна»
- додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» .
- додаток №3 «План фінансування».
- додаток №4 «Локальний кошторис».
- додаток №5 «Відомість ресурсів» Отже, дану вимогу замовника учасник не виконав.
Разом з тим, Учасник не виконав вимогу Замовника згідно Додатку №3 (до оголошення) «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» в п. 6 Замовник вимагає «Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом, наказ чи інше на вибір учасника). Учасник проігнорував вимогу замовника та не надав жодного документа , який би міг підтвердити дану вимогу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні