• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт окремих приміщень з улаштуванням КТ та операційного блоку КНП ""Центральна міська клінічна лікарня " Дружківської міської ради, розташованої по вул. Короленко, 12 м. Дружківка Донецької області

Завершена

7 325 313.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
Період оскарження: 14.07.2020 11:04 - 26.07.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога на умови закупівлі

Номер: 735eac90adc44caaae1b7b0a7876ccca
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-14-001201-b.c1
Назва: Вимога на умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Вивчивши тендерну документацію Вашої установи щодо закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт окремих приміщень з улаштуванням КТ та операційного блоку КНП ""Центральна міська клінічна лікарня " Дружківської міської ради, розташованої по вул. Короленко, 12 м. Дружківка Донецької області», нами було виявлено ряд невідповідностей діючому законодавству у сфері здійснення публічних закупівель, що звужують коло потенційних учасників та містять дискримінаційні умови, а саме: по-перше, це помилки: 1) в екранній формі оголошення Вами в умовах оплати зазначено «аванс 30% період 10 календарних днів», в той час, як в п 11.1. проекту договору зазначено «…аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів у розмірі до 30 % від вартості робіт протягом 15 робочих днів.» Просимо внести зміни у визначенні строку надання авансового платежу та типу днів. 2) в реквізитах замовника для оформлення тендерного забезпечення вказаний код МФО 820171, в той час, як цей код міститься в рахунку IBAN UA458201720344301023100041132 і має бути 820172, що викликає питання у банку при оформленні банківської гарантії. Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом уточнення банківських реквізитів. По-друге, це вимоги тендерної документації: 1) Ви вимагаєте «Інформаційна довідка учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, номеру РНОКПП та періоду існування трудових відносин з учасником, з долученням: 1.1. копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів); 1.2. копій податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1ДФ), поданих учасником за останній звітній період (з квитанцією про прийняття); 1.3. копія документу, що підтверджує кваліфікацію працівника, який відповідає за охорону праці, чинного на дату оголошення про закупівлю. 1.4. копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису.» Виходячи з даної вимоги, підприємство-потенційний учасник не має право залучати до виконання робіт працівників за цивільно-правовими договорами, що порушує законні права учасника на найм працівників відповідної кваліфікації для виконання окремих видів робіт, та учасник має мати в штаті фахівців всіх професійних будівельних напрямків в необмеженій кількості. Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині. 2) Ви вимагаєте «Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічних* договорів (не менше 2 (двох)) за період 2019-2020 років, *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір підряду на капітальний ремонт приміщень на суму еквівалентну 30% від очікуваної вартості даної закупівлі або більшу та договір повинен бути в системі публічних закупівель «PROZORRO». В Законі «Про публічні закупівлі» не встановлена кількість договорів, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору та період їх укладання-виконання. До того ж, в тендерній документації не встановлена вимога, що договір, який надається на підтвердження досвіду, повинен бути з бюджетною організацією, тому, у випадку наявності договорів з організаціями, що не є бюджетними, неможливо підтвердити його наявність в системі публічних закупівель «PROZORRO», бо це в такому випадку не є обов’язковим. Просимо привести у відповідність до діючого законодавства цей пункт тендерної документації шляхом внесення відповідних змін. 3) Ви вимагаєте «Відгуки від замовників за договорами, копії яких надано у складі пропозиції, щодо якості виконаних робіт, видані не раніше 2020 року.». Не зрозуміло, чому листи-відгуки повинні бути отримані саме в 2020 році, а не раніше, відразу після факту виконання договору. Яким чином це впливає на оцінку учасника. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, або надати ґрунтовні пояснення. 4) Ви вимагаєте «1.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та 2017,2018,2019 рр. у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та 2017,2018,2019 рр. 1.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та 2017,2018,2019 рр. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та 2017,2018,2019 рр. Для Учасників торгів – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за звітний період та 2017,2018, 2019 рр. (форма № 1);або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за звітний період та 2017,2018,2019 рр., якщо Учасник платник єдиного податку. 1.3. Копія звіту про рух грошових коштів за звітний період та 2017,2018,2019 рр. (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.» Тобто, досвіду достатньо за 2019-2020 роки, а фінансова спроможність за останні ТРИ повних роки! В той час, як згідно Вашої вимоги «Фінансова спроможність учасника повинна бути у розмірі до 10% від очікуваної вартості предмета закупівлі обсягу річного доходу (виручки)». Акцентуємо Вашу увагу, що Фінансова спроможність ДО 10% очікуваної вартості – це від 0 до 10. Тоді навіщо Вам купа документів за три роки? До того ж, якщо підприємство учасника створене в 2019 році і має успішних досвід та достатній фінансовий оборот, але не може прийняти участь в даній закупівлі, бо не має фінансової звітності за три роки?! Просимо визначитися та внести відповідні зміни до тендерної документації в цьому розділі у відповідності до діючого законодавства. 5) Ви вимагаєте «1. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.» Наявна невідповідність. Так, Ви вимагаєте підтвердження відсутності вищезазначених підстав під час ПОДАННЯ тендерної пропозиції, але в наступному реченні визначаєте надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Просимо внести відповідні зміни до цього пункту тендерної документації. 6) В проекті договору Ви встановили умову «2.1. Підрядник розпочинає виконання робіт по капітальному ремонту протягом 10 днів з моменту підписання Договору і зобов’язується завершити виконання даних робіт до 31.12.2020 року згідно погодженого календарного графіку виконання робіт (додаток №1 до Договору), який є невід’ємною частиною договору.» Для виконання робіт з капітального ремонту необхідно укласти ще й договори на здійснення технічного, авторського наглядів, та отримати дозвіл на виконання робіт або іншого документу дозвільного характеру в ДАБІ. До того ж, договором передбачений аванс. Але в договорі не передбачений обов’язок замовника оформити в зазначений 10 денний термін всі необхідні документи, необхідні для законного початку робіт. Просимо внести в договір зміни шляхом доповнення та/або уточнення. 7) В проекті договору зазначено «11.2. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу впродовж 3 місяців з дня його отримання. По закінченні трьохмісячного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та постанови КМУ від 27 грудня 2001 року № 1764 "Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва". 11.3. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом 3-х місяців з дня перерахування коштів.» Справа в тому, що для отримання авансового платежу від бюджетної установи, виконавцю робіт необхідно відкриті в казначейській службі відповідний рахунок. З одного тільки посилання на відповідні Постанови, умови надання та звітування за отриманий аванс в договорі викладенні узагальнено. До того ж, джерело фінансування не зазначено зовсім. Просимо надати пояснення з даного питання та, у разі необхідності, внести відповідні зміни саме зараз, а не під час укладання договору. Дякуємо за розуміння та сподіваємось на перемогу та подальшу плідну співпрацю.
Вирішення: Вимога задоволена частково.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 20.07.2020 11:41
Підтвердження вирішення: Протокол розгляду вимоги додається.
Задовільнена: Так