-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт вулиці Від станції до дороги Львів-Краковець в с.Домажир Яворівського району Львівської області" (Коригування)
Категорія Замовника:відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції : українська. Під місце виконання робіт слід розуміти адресу: вулиці від станції до дороги Львів-Краковець в с.Домажир Яворівського району Львівської області
Торги не відбулися
5 218 423.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 092.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 092.12 UAH
Період оскарження:
13.07.2020 19:37 - 24.07.2020 00:00
Скарга
Скасована
Скарга на рішення Замовника
Номер:
89aeeab470194e88b9ac468813575559
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-002407-a.a1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Домажирською сільською радою (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-13-002407-a. ТОВ «БК «ВІАКОМ» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «БК «ВІАКОМ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно відхилення пропозиції ТОВ «БК «ВІАКОМ».
ТОВ «БК «ВІАКОМ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
За результатами електронного аукціону тендерна пропозиція ТОВ «БК «ВІАКОМ» визначена найбільш економічно вигідною. Однак, Кваліфікацією тендерної пропозиції учасника ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" щодо закупівлі "Капітальний ремонт вулиці Від станції до дороги Львів-Краковець в с. Домажир Яворівського району Львівської області" (Коригування) (ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) від 05.08.2020 року встановлено, що пропозиція ТОВ «БК «ВІАКОМ» не відповідає вимогам тендерної документації, згідно ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо відхилення пропозиції ТОВ «БК ВІАКОМ»:
обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
1. Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції, Пропозиція ТЗОВ "БК "ВІАКОМ" не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до ч. І ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Аргументовані підстави відхилення пропозиції: У складі тендерної пропозиції Учасник відповідно до Розділу №3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку№ 2 тендерної документації Учасник має підтвердити наявність аналогічного досвіду. У складу тендерної пропозиції Учасник надає аналогічний договір №42-08/19 від 05.08.2019 року, де він виступає субпідрядником у Товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ’,БIЛДEPПOIHT,’. Замовник скористався правом перевірити ці відомості, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним та перевірив вказану інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Prozorro з ідентифікатором UA-2017-08-04-000289-b.
Перевіривши завантажені документи генеральний підрядник ТОВ БК «Білдерпоінт» у складі тендерної пропозиції надає довідку з Вих № 18.08.2017 року у якій чітко зазначає, що він не залучає жодних субпідрядників чи співвиконавців для виконання робіт, тобто самостійно бере на себе зобов’язання виконати роботи. До того ж, укладений договір підряду між ТОВ БК «Білдерпоінт» та Департаментом міського господарства Дрогобицької міської ради щодо виконання робіт на Капітальний ремонт дороги на вуя. Будівельній в м. Дрогобичі Львівської області (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) № 04/09-229/166 від 19.09.2017 року не містить жодних відомостей щодо права залучення субпідрядної організації до виконання робіт. Додаткових угод, які б передбачали таке право Замовник Департаментом міського господарства Дрогобицької міської ради теж не було завантажено.
В той же час, поданий у складі тендерної пропозиції договір №42-08/19 від 05.08.2019 року, який укладений між ТОВ БК «Білдерпоінт» та ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" підписаний на суму 1 298 524.98 грн, що у відсотковому еквіваленті від договору генерального підряду № 04/09-229/166 від 19.09.2017 року, який укладений на суму 4 750 000.00 грн становить 27.34%. Керуючись ч.І ст.838 Цивільного кодексу України підрядник має право, якщо інше не встановлено договором (а договором генерального підряду № 04/09-229/166 від 19.09.2017 року такого права не передбачено), залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи.
До того ж під час аналізу договору №42-08/19 від 05.08.2019 року було встановлено, що він укладений 05 серпня 2019 року, а у Договірній ціні, що є невід’ємною частиною договору зазначено, що капітальний ремонт здійснюється в 2020 році, а складена вона в поточних цінах на 18 серпня 2017 року, що суперечить умовам договору (скрін додасться).
Замовник керуючись вищевказаним вважає, що Учасник надає відомості, які суперечать інформації встановлений у відкритих даних та не підтверджує досвід виконання аналогічного договору.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше одного), які виконанні повністю, інформацію щодо яких вказані у довідці про виконання аналогічних договорів з усіма додатками/додатковими угодами/змінами.
В складі тендерної пропозиції ТОВ “БК “ВІАКОМ” міститься аналогічний договір №42-08/19 від 05.08.2019 року, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “БIЛДEPПOIHT”, який виконано повністю, з усіма додатками, що є невід'ємними частинами договору.
Враховуючи викладене, учасником виконано п. 1 Розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації в повній мірі.
Щодо посилання Замовника в протоколі відхилення на процедуру закупівлі UA-2017-08-04-000289-b.
Документи, подані в складі тендерних пропозицій інших процедур закупівель, не можуть бути предметом розгляду даної скарги по суті. Крім того, надання довідки про не залучення субпідрядників в складі тендерної пропозиції не позбавлять підрядника можливості залучати субпідрядників відповідно до Цивільного та Господарського кодексу України.
Звертаємо увагу, що посилання Замовника на договір підряду між ТОВ БК «Білдерпоінт» та Департаментом міського господарства Дрогобицької міської ради щодо виконання робіт на Капітальний ремонт дороги на вуя. Будівельній в м. Дрогобичі Львівської області (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) № 04/09-229/166 від 19.09.2017 року також не може бути предметом розгляду даної скарги по суті.
Зокрема, акцентуємо увагу на тому, шо тендерна документація не містила додаткових окремих вимог щодо надання договору між генпідрядником та замовником, в разі надання учасником в складі тендерної пропозиції аналогічного договору, де учасник виступав субпідрядником.
Додатково повідомляємо, що згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції, учасник не підтвердив досвід виконання аналогічного договору, що не відповідає дійсності.
Учасник в складі тендерної пропозиції надав чинний аналогічний договір з усіма невід'ємними частинами.
Зокрема, акцентуємо увагу на тому, що технічні помилки, які могли бути наявні в договірній ціні, яка є додатком до аналогічного договору, жодним чином не впливають на зміст пропозиції, не суперечать інформації, встановлених у відкритих даних та в жодному випадку не свідчать про недійсність зазначеного додатку.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Звертаємо увагу, що Замовник не наділений правом, згідно із Законом, встановлювати факти дійсності чи недійсності господарських договорів, які укладаються учасниками, зокрема додатків до такого договору, в тому числі укладених з іншими юридичними особами.
Замовником не надано жодного документу чи доказу (рішення суду тощо), який підтверджував би недійсність наданого в складі тендерної пропозиції договору.
З огляду на наведене, виконано вимоги тендерної документації в повній мірі, тендерна пропозиція ТОВ «БК «ВІАКОМ» відповідає вимогам кваліфікаційних критеріїв, а рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника в цій частині є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Водночас, додатково звертаємо увагу, що наявність досвіду виконання аналогічного договору відноситься до інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до ч. 8 ст. 26 Закону, Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які зазначені в протоколі розгляду тендерних пропозицій.
З огляду на викладене, не розмістивши у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши Скаржнику можливість виправити невідповідності, Замовник порушив вимоги ч. 16 ст. 29 Закону, а також право Скаржника на виправлення невідповідностей в тендерній пропозиції відповідно до ч. 8, 9 ст. 26 Закону.
Додатково зазначаємо, що відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції, тендерну пропозицію скаржника було відхилено з підстав згідно ст. 30 Закону, а саме: не відповідає умовам тендерної документації.
Звертаємо увагу на те, що ст. 30 Закону не містить підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників, зокрема такої, як невідповідність вимогам тендерної документації.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція скаржника була неправомірно відхилена з підстав, наведених у протоколі.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1597136910113658.docx 14.08.2020 17:24
- Квитанція.PDF 14.08.2020 17:24
- Квитанція.PDF 14.08.2020 17:27
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
14.08.2020 17:32