-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Світильники та освітлювальна арматура для закладів освіти Миколаївської сільської ради Сумського району (Код ДК 021:2015: 31520000-7 – Світильники та освітлювальна арматура)
Категорія Замовника - згідно п.3 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Тендерні пропозиції готуються українською мовою.
Завершена
260 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 303.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 303.00 UAH
Період оскарження:
13.07.2020 18:21 - 01.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Невідповідність умов Предмету закупівлі умовам постачання
Номер:
a85a5809487b4e2abf2f48d88711686e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-007703-c.c1
Назва:
Невідповідність умов Предмету закупівлі умовам постачання
Вимога:
Відповідно до Інформації про предмет закупівлі - Вид предмету закупівлі: Товари, а саме Світильники та освітлювальна арматура для закладів освіти Миколаївської сільської ради Сумського району (Код ДК 021:2015: 31520000-7 – Світильники та освітлювальна арматура). Розділ 1 пункт 1.1 проекту Договору звучить: "Постачальник зобов'язується передати (поставити) Покупцю товар – Світильники та освітлювальна арматура для закладів освіти Миколаївської сільської ради Сумського району (Код ДК 021:2015: 31520000-7 – Світильники та освітлювальна арматура) (далі - Товар)..." далі по тексту. Розділ V містить два однакових пункти 5.5. Розділ V пункт 5.5 "Товар повинен бути поставлений згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування та розвантаження. Мати оригінальну фабричну упаковку, яка не може бути ушкодженою або заміненою на іншу аналогічну.". Але Розділ V пункт 5.6 протирічить попередньому пункту "5.6. Постачальник зобов’язується здійснити монтаж, встановлення та налаштування Товару до 30 вересня 2020 року." До того ж зазначені роботи вже відносяться до постачання Послуг, а не Товару.
Розділ VI пункт 6.3 "6.3. Постачальник зобов’язаний:
6.3.1. Забезпечити поставку (передачу) товару у строки, встановлені Договором.
6.3.2. Забезпечити поставку (передачу) товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду.
6.3.3. Забезпечити поставку Товару, якість якого відповідає вимогам відповідних стандартів або технічних умов.
6.3.4. У разі поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати умовам цього Договору Постачальник зобов’язується за свій рахунок у термін 10 календарних днів з дати отримання повідомлення від Покупця, усунути недоліки або замінити неякісний Товар на Товар належної якості." не зобов'язує постачальника проподити будь-які роботи, окрім поставки Товару.
Пункт 2.8 "Орагнізаційних вимог" - "Учасник має поставити товар що є предметом закупівлі, а також здійснити монтаж світильників, частково замінити електропроводки за потребою, з наданням актів виконаних робіт та актів прихованих робіт" також містить додаткові послуги, які не є предметом закупівлі-Товаром, а саме - заміна проводки, надання актів прихованих робіт, що мають в собі невизначені витрати на демонтаж старого обладнання, додаткові витрати на кабельну продукцію, кріпильні матеріали тощо, а також роботу електротехнічної лабораторії.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, проект договору, якими чітко визначити:
- предмет закупівлі (Товари, Послуги тощо);
- кількість та об'єм додаткових послуг у вигляді демонтажу старого обладнання/світильників, кабелів, монтажу нового обладнання, кабілів, коробок тощо;
- нову очікувану вартість товарів та послуг з урахуванням уточнень.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.07.2020 16:20
Вирішення:
Шановні учасники! Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Звертаємо вашу увагу, що в визначенні терміну по Закону мова йе саме про постачання, а не просто поставку. Тому, ми як замовник, маємо право прописати вимогу щодо монтажу та встановлення товару. Щодо затратних матеріалів, то в тендерній документації вказно перелік товарів, які треба буде монтувати та встановити, отже, кожен учасник має змогу здійснити розрахунок необхідних матеріалів для монтажу, встановелння та налаштування вказаного обсягу товарів. Щодо питання до проекту договору, то повідомляємо, що в договорі не має суперечностей. Оскільки спочатку учасник який стане переможцем здійснює доставку товарів до адрес визначених замовнико, а потім, здійснює монтаж, встановлення і налаштування. У разі, якщо учасники бажають відвідати обєкти, для яких здійснюється закупівля, вони можеть це зробити за адресами вказаними в тендерній документації, звернувшись до замовника.
Статус вимоги:
Відхилено