• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Інформаційні стенди на протипожежну та лісоохоронну тематику

Стенди пластикові товщиною 3 мм, розміром 120*75 Постери на бігборди розміром 200*600 Білборд розміром 200*600

Торги не відбулися

70 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 700.00 UAH
Період оскарження: 13.07.2020 17:31 - 17.07.2020 13:00
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне визначення переможця

Номер: fd43a763796840c5ae6c434ffded5d2d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-13-007502-c.a7
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Ознайомившись з рішенням уповноваженої особи Замовника щодо визначення переможця Протокол №34 та відповідями на скарги інших учасників Тендерної закупівлі, не можемо погодитись із таким рішенням з наступних підстав: У своїй відповіді від 11.08.2020 на Скаргу ФОП Мазур М.А., Замовник посилається на не відповідність Тендерної пропозиції Мазур М.А. Додаткам до Тендерної документації. Але, дивним чином, у Протоколі №34 у своєму рішенні щодо визначення переможця Замовник не помічає відсутності ряду документів у ФОП Мельник В.С., що в свою чергу є прямим порушенням ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також відсутність ряду документів зі сторони ФОП Мельник В.С. – це не відповідність Додатку 2 до Тендерної документації. Тобто своїми діями Замовник порушую принципи публічних закупівель щодо рівності учасників і прозорості процедури закупівлі, вибірково застосовуючи критерії відповідності тендерних пропозицій. Факт відсутності будь-яких завантажених документів до моменту розгляду пропозицій і визначення переможця з боку ФЛП Мельник В.С. засвідчується датами завантаження документів, що зберігаються в системі SMARTTENDER. Керуючись п. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо визначення переможця тендеру та вказати, яким чином розглядалась пропозиція ФОП Мельник В.С. без доданих документів до Тендерної пропозиції? Яким чином здійснювалось оцінювання критеріїв відповідності пропозиції та документів до тендерної пропозиції кваліфікаційним вимогам без документів ФОП Мельник В.С.? Також просимо, на підставі вище викладеного, скасувати своє рішення щодо визначення переможця. Зі свого боку хочемо нагадати уповноваженій особі Замовника, що Законом України «Про публічні закупівлі», а саме статтею 44 передбачена персональна відповідальність за порушення цього Закону, адміністративна відповідальність передбачена статтею 164-14 Кодексу про адміністративні порушення. Крім того, з огляду на упередженість в діях Замовника та вибірковість застосування критеріїв оцінювання і процедури відбору тендерних пропозицій на користь одного учасника, ми вбачаємо в таких діях корупційну складову, дискримінацію інших учасників та порушення законодавства України. Розглядаємо можливість звернення з скаргами до Антимонопольного комітету України і відповідних правоохоронних органів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу ФОП Мазур М.А. від 13.08.2020 р. Ознайомившись з Вашою вимогою від 13.08.2020 року щодо неправомірного визначення переможця ФОП Мельник Валерія Степановича повідомляємо, що процедура була відмінена 17.08.2020 року.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 17.08.2020 15:18
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне визначення переможця

Номер: 69cfc27a996344cea46858205ceeefe3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-13-007502-c.b6
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику. Пропозиція ФОП МЕЛЬНИК В.С. неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі. У документації про проведення спрощеної закупівлі Замовником чітко визначені документи, які завантажує учасник через електронну систему закупівель для підтвердження відповідності вимогам, визначеним замовником у складі своєї пропозиції. І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані у період подання пропозицій по 23 липня 2020, 13:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону). По жодному пункту ФОП МЕЛЬНИК В.С. не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано. Вимога не виконана. Ненадання ФОП МЕЛЬНИК В.С. цих документів не підпадає під визначення "формальних (несуттєвих) помилок" (частина друга статті 22 Закону). Бо "технічні помилки та описки" - це пропущена механічно/технічно цифра, неправильно написане слово (наприклад: ПВХ чи ПХВ) та й навіть по іншому сформоване речення. І аж ніяк не невідповідність документації пропозиції тим пунктам, які вимагались. Подання Замовнику документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на майданчику торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти. Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника із-за невиконання вимог цієї закупівлі та згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII. Відповідно до вимог законодавства України у сфері державних закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель", "недискримінація учасників та рівне ставлення до них", "об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі". На підставі вищенаведеного вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ФОП МЕЛЬНИК В.С. як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 11.08.2020 15:37
Вимога
Відкликано скаржником

Неправдиві дані у Резолюції від 05.08.2020 15:42

Номер: 912d3ba33e8c438588606e70b3d53ab5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-13-007502-c.b5
Назва: Неправдиві дані у Резолюції від 05.08.2020 15:42
Вимога:
Шановний Замовнику. У своїй Резолюції від 05.08.2020 15:42 Ви подали неправдиві дані, які не передбачені даною закупівлею. Пропозиція ПП "Компанія "ПРІМАВЕРА" повністю відповідає вимогам закупівлі і неправомірно відхилена Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 11.08.2020 15:37
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 85a6463e57ab46a8bd6c5887235cfa87
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-13-007502-c.c4
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Ознайомившись з Протоколом рішення кваліфікаційної комісії №33, хочемо зазначити, що не можемо погодитись з твердженнями Замовника та вважаємо рішення Замовника упередженим та вимагаємо перегляду стосовно переможця. Не можемо погодитись з рішенням Замовника з наступних підстав: Замовником у тендерному замовлені не зазначені вимоги щодо умов визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Крім того не зрозуміла аргументація Замовника стосовно некоректності ціни за одиницю товару. Відповідно до п. 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Керуючись вищевказаним пунктом Закону вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин не відповідності нашої пропозиції умовам тендеру
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу ФОП Мазур М.А. від 11.08.2020 р. Ознайомившись з Вашою вимогою від 11.08.2020 року щодо перегляду Переможця та Вашої незгодою з рішенням уповноваженої особи ДП «Олешківське ЛМГ» надаємо роз’яснення щодо рішення Протоколу № 33 від 03 серпня 2020 року. Повідомляємо, що згідно з Додатком № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», загальні вимоги до предмета закупівлі зазначено обсяг надання послуг: Виготовлення макету, розроблення дизайну згідно тематичної інформації для погодження та ухвалення до друку. На дизайні обов’язково повинен бути логотип Держлісагенства. Виготовлення стенда розміром 120 см*75см з пластику товщиною 3 мм, на якому друкується погоджене зображення на плівці ORACAL (80 мкр) екосульвентними чорнилами та додатково ламінується плівкою. Виготовлення постерів на білборди, з погодженими макетами, розміром 300 см*600 см на папері Blue back premium 115 Orli. Виготовлення білборду розміром 300 см*600 см, які друкуються на банері Frontlit premium 510r Solex, фарба Solvent ink HS-128. Надана Вами форма «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», в загальних вимогах зазначено обсяг надання послуг згідно нашим вимогам, але в поданій Вами тендерній пропозиції в найменування послуги не зазначено перелік та ціни по виготовленню стендів, постерів та білбордів потрібних нам розмірів та специфікації. В тендерній документації Додаток 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх такими критеріям». Таблиця 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» - аналогічним договором є договори на виготовлення стендів з лісоохоронної та протипожежної тематики. Вами не наданий аналогічний договір з іншими Держлісагенствами на виготовлення стендів, постерів та біл-бордів на лісоохорону та протипожежну тематику. В тендерній пропозиції поданою ФОП Мазур М.А. в п. 2 не прописана кількість днів в які погоджуються ФОП Мазур М.А. дотримуватись умов цієї тендерної пропозиції, з дня її розкриття. Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник: • не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; • не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція: • не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 11.08.2020 15:37
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення норм Закону України “Про публічні закупівлі”

Номер: ea1e5dc9ac9f435bbb0240b7fb1d9ab8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-13-007502-c.c3
Назва: Порушення норм Закону України “Про публічні закупівлі”
Вимога:
Шановний Замовнику. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до Частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, за порушення, а саме, і Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII передбачені штрафи. На кого накладається штраф? На службових (посадових), уповноважених осіб замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) Розмір штрафу: Від 25 500 до 51 000 гривень штрафу Від 51 000 до 85 000 гривень — якщо таке порушення уже мало місце цього року. Підстави для накладання штрафу: ▪️ безпідставне відхилення тендерних пропозицій; В які строки може бути накладений штраф Адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, передбаченого частинами третьою - шостою статті 164-14 КУпАП, може бути накладено протягом шести місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення. Хто накладає штраф? Районні, районні у місті, міські чи міськрайонні суди Інформуємо, що чекаємо від Замовника повернення у законну площину проведення торгів: відміни відхилення нашої пропозиції та визначення переможцем торгів пропозиції ПП "Компанія "ПРІМАВЕРА" як такої, що повністю відповідає вимогам закупівлі. У іншому випадку, ми залишаємо за собою право реагувати на дії відповідальних осіб Замовника відповідно до законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу від 03.08.2020 року щодо порушення норм відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо, що відповідно до Частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення та Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII На службових (посадових), уповноважених осіб замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) у разі порушення та безпідставного відхилення тендерної пропозиції передбачені штрафи. Зважаючи на те, що кваліфікаційні вимоги закупівлі не в повній мірі відповідають кваліфікаційним критеріям, нашим підприємством ДП "Олешківське ЛМГ" було відхилено пропозицію ПП "Компанія" ПРІМАВЕРА". Замовник може відхилити тендерну пропозицію, якщо учасник: Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник: • не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; • не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам. Тут мова йде про інші документи (не згідно статті 16 та 17 Закону), які вимагались замовником, але не були надані Учасником. • зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 цього Закону; Згідно ч. 15 ст. 29 Закону Замовник може звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Якщо за результатами такого звернення виявиться, що учасник надав в недостовірну інформацію в складі своєї пропозиції, то Замовник має відхилити таку пропозицію. • не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; • не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. • не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону. Якщо Учасник запропонував аномально низьку ціну і не надав або надав недостатнє обгрунтування, то Замовник відхилить таку пропозицію. • визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція: • не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. • викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; Згідно статей 21 та 22 Закону Замовник має зазначити в оголошенні про закупівлю та в тендерній документації мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Якщо ж тендерна пропозиція складена іншою мовою, аніж та, яку вимагав Замовник - це підстава для відхилення. • строк дії якої закінчився. Згідно зі статтею 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також Замовник, згідно зі статтею 26 Закону має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Якщо ж строк дії пропозиції завершився, то Замовник відхиляє таку пропозицію.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.08.2020 16:37
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 1e6fbdd002a3445a80facadbda22c6b6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-13-007502-c.c2
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику. Пропозиція ПП "Компанія "ПРІМАВЕРА" повністю відповідає кваліфікаційним вимогам закупівлі, а, отже, неправомірно відхилена. Відповідно до вимог цієї закупівлі "виготовлення макета з дизайном" і "виготовлення інформаційної поліграфічної продукції (постери, плакати, стенди)" - це уже самі роботи по виконанню підписаного договору. У жодному пункті документації торгів не зазначено, що Учасник "перед заключенням договору" має надіслати зразки на "протипожежну та лісоохоронну тематику" (як прописано у Протоколі про відхилення). Цю вимогу Замовник придумав уже після торгів, що суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII і кваліфікується як незаконні дії зі сторони уповноваженої особи Замовника. На підставі вищенаведеного чекаємо відміни відхилення нашої пропозицій, переведення її знову у кваліфікацію і визначення ПП "Компанія "ПРІМАВЕРА" переможцем торгів згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В відповідь на Вашу вимогу від 03.08.2020 року щодо неправомірного відхилення пропозиції повідомляємо, що кваліфікаційні вимоги закупівлі не в повній мірі відповідають критеріям ,а саме : - Додаток № 1 до тендорної документації,Загальні вимоги,п.6 "Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію,складену у довільній формі про те,що технічні,якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля."- Вами не надана. - Додаток № 2 до тендорної документації,Кваліфікаційні критерії та перелік документів,що підтверджують інформацію учасників,Таблиця 1 ,Вимога 1" Наявність обладнання та матеріально- техніної бази" - ВІДСУТНЯ ! - Додаток № 2 до тендорної документації,Кваліфікаційні критерії та перелік документів,що підтверджують інформацію учасників,Таблиця 1 ,Вимога 3 "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору"- В поданому Вами аналогічному договорі НЕ ЗАЗНАЧЕНО стенди з лісоохоронної та протипожежної тематики. - Додаток № 2 до тендорної документації,Кваліфікаційні критерії та перелік документів,що підтверджують інформацію учасників Таблиця 2,п.1 "Загальна відомості про учасника" Додаток 2.4 до тендорної документації. - Вами не надана. - В тендорній пропозиції подоною ПП "Компанія" ПРІМАВЕРА " в п.2 не прописано кількість днів , в які погоджуються ПП "Компанія" ПРІМАВЕРА" дотримуватися умов цієї тендорної пропозиції,з дня ії розкриття.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Де тендерна документація

Номер: 791d3188640447988de18c5ad7c2eb10
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-13-007502-c.b1
Назва: Де тендерна документація
Вимога:
Вимагаємо надати тендерну документацію, де чітко прописано кількість стендів і всього іншого та кваліфікаційні вимоги до учасників.
Вирішення: Доброго дня,у прикріплених файлах "інформація про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики";"Кваліфікаційні критерії та перелік документів,що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям";"Форма для пропозиції";"Проект Договору". У зв'язку із проведенням спрощеної закупівлі,тендерна документація не обов'язкова для завантаження. Сподіваюсь на те, що задовольнила ващі вимоги. Але на жаль не можу чітко сформолювати потрібну кількість стендів,це залежить від ціни стендів та постерів.У річному плані залишилось 90 штук для закупівлі.Можу відповісти у відцотковому співвідношенні, це має такий вигляд: 90%-стенди на протипожежну та лісоохоронну тематику,10%постерина протипожежну та лісоохоронну тематику.
Статус вимоги: Задоволено