-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кам’яне вугілля марки ДГ 13-100
Торги не відбулися
1 748 776.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 743.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 743.88 UAH
Період оскарження:
13.07.2020 16:01 - 06.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА що стосується тендерної документації
Номер:
265d44a89d6e4361b931698522402054
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-003310-b.c5
Назва:
СКАРГА що стосується тендерної документації
Скарга:
Комунальним некомерційним підприємствомМаріупольскої міської ради «Маріупольтепломережа»(далі - Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі кам’яного вугілля марки ДГ 13-100 (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу - UA-2020-07-13-003310-b).
Вважаємо, що Замовник у тендерній документації на вищевказану закупівлю встановив цілу низку вимог, якіє незаконними, дискримінаційними та такими, що значно обмежують коло потенційних учасників тендеру.
Згідно з ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, - припинення дії, яка порушує право. Тому, ПП «Ліга Групп» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» звертається до Органу оскарження.
Пов'язані документи:
Учасник
- жалоба.pdf 24.07.2020 10:02
- Рішення від 06.06.2018 № 5420.pdf 24.07.2020 10:02
- ДСТУ 3472-2015.pdf 24.07.2020 10:02
- dsty_7146-2010.pdf 24.07.2020 10:02
- рішення від 28.07.2020№14496+лист замовнику.pdf 29.07.2020 11:41
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 05.08.2020№11867.pdf 06.08.2020 12:24
- Інформація про перенесення розгяду скарги від 07.08.2020№12046.pdf 10.08.2020 11:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.08.2020№15816.pdf 20.08.2020 16:23
- рішення від 19.08.2020№15816.pdf 25.08.2020 18:57
- Пояснення по суті скарги.PDF 31.07.2020 13:30
- Пояснення по суті скарги.docx 31.07.2020 13:30
- витяг з ЕДР.pdf 31.07.2020 13:31
- гарантійний лист виробника.pdf 31.07.2020 13:31
- інформація.PDF 31.07.2020 13:31
- гарантійний лист від виробника.pdf 31.07.2020 13:31
- копія витягу з реєстру платників ПДВ.PDF 31.07.2020 13:31
- копія сертификата генетика.pdf 31.07.2020 13:31
- копія акта на землю .PDF 31.07.2020 13:31
- договір з виробником.pdf 31.07.2020 13:31
- Рішення від 31.03.2020 №6143 (1).pdf 31.07.2020 13:32
- Рішення від 21.02.2020 № 3405 (1).pdf 31.07.2020 13:32
- Рішення від 27.12.2019 № 19422 (1).pdf 31.07.2020 13:32
- протокол випробувань.pdf 31.07.2020 13:32
- Сертифікат відповідності .pdf 31.07.2020 13:32
- рішення від 06.02.2020 № 2309 (1).pdf 31.07.2020 13:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.07.2020 10:23
Дата розгляду скарги:
05.08.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.07.2020 11:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.08.2020 18:57
Дата виконання рішення Замовником:
01.09.2020 17:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокол змін № 376/01 від 01.09.2020
Вимога
Відхилено
Недоцільні вимоги.
Номер:
325110cae74b407da854a6c25da2281c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-003310-b.c4
Назва:
Недоцільні вимоги.
Вимога:
Учасник повинен надати:
якщо учасник закуповує вугілля у виробника –
- спеціальний дозвіл на користування надрами та дозвіл на виконання підземних гірничих робіт, виданий виробникові вугілля (у вигляді кольорової скан-копії, зробленої з оригіналу документа, що містить мокру печатку уповноваженого органу). Дозволи повинні зберігати свою чинність протягом строку дії договору, укладеного за результатом закупівлі. Учасник повинен надати лист від виробника, адресований учаснику та замовнику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів.
якщо учасник закуповує вугілля у збагачувальної фабрики, то він повинен окрім зазначеного вище дозволу від виробника, надати дозвіл на збагачення корисних копалин. Також учасник повинен надати договір із зазначеним обсягом та ціною на видобуту марку вугілля, яка підлягала збагачуванню і документ, що підтверджує ситофракційний аналіз виходу марки ДГ 13-100 на об’єм не менший ніж потребує замовник з іншої фракції вугілля (дгр 0-200, дгр 0-100 тощо). Також учасник надає посвідчення якості та протокол випробувань (по можливості) видані на партію вугілля, що закуповувалася власником сертифікату генетичних технологічних та якісних характеристик (переробником). Учасник повинен надати лист від виробника, адресований учаснику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів (або лист від виробника, адресований збагачувальній фабриці із зазначенням у листі можливості передачі права користування дозволами третім особам та лист від такої збагачувальної фабрики, адресований учаснику та замовнику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів).
якщо учасник закуповує вугілля у переробника (власника сертифікату), то він повинен надати договір між переробником та шахтою, що видобуває вугілля, яке переробник збагачує (сортує чи переробляє), шляхом сортування, грохотання, або сухого розсіву за допомогою установки. Також учасник повинен надати дозволи від шахти, так як вона є офіційним видобувальником вугілля. Дані дозволи підтверджують те, що видобувальник вугілля є дійсним його видобувачем. Також учасник повинен надати дозвіл або інший документ, виданий відповідною службою на збагачення (сортування, грохотання, сухого розсіву), в якому вказано місце переробки даного вугілля. Також учасник повинен надати паспорт або інший документ на дану установку. Також якщо переробник орендує дану установку, то учасник повинен надати договір оренди (договір користування) між переробником та власником даної установки, в якому зазначено місце знаходження даної установки. Учасник повинен надати лист від виробника, адресований учаснику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів (або лист від виробника, адресований переробнику із зазначенням у листі можливості передачі права користування дозволами третім особам та лист від такого переробника, адресований учаснику та замовнику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів).
Також учасник повинен надати документ, що підтверджує ситофракцiйний аналiз виходу марки ДГ 13-100 на об’єм не менший нiж потребує Замовник з iншої фракцiї вугiлля (дгр 0-200, дг 0-100 тощо) також учасник повинен надати посвідчення якості та протокол випробувань (по можливості) на перероблену партію вугілля вiд переробника. Даний пункт застосовується, якщо учасник не закуповує вугілля безпосередньо у виробника. Якщо ж вугілля закуповується безпосередньо у виробника, то пункт викладений у даному абзаці не застосовується, а відповідні документи від учасника не вимагаються.
Спеціальний дозвіл на користування надрами повинен бути наданий разом із копією невід’ємної його частини – угодою про умови користування ділянкою надр. На даній угоді повинно бути позначення, що вона надана учаснику.
Також Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію Акту про надання гірничого відводу. Даний документ повинен засвідчувати надання гірничного відводу виробнику вугілля (вугілля якого учасник пропонує у даній закупівлі). Учасник повинен надати лист від виробника, адресований учаснику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі такого акту (або лист від виробника, адресований збагачувальній фабриці (переробнику) із зазначенням у листі можливості передачі права користування актом третім особам та лист від такої збагачувальної фабрики (переробника), адресований учаснику та замовнику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі такого акту).
Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати лист від виробника, у якому останній зазначає місце видобування вугілля та басейн видобування. У листі повинно бути посилання на номер даної закупівлі (ідентифікатор закупівлі).
По перше, якими нормативо-правовими актами ви керувались при встановлені даних вимог? а по друге: предметом закупівлі є товар, а не послуги з добування/збагачення/розсіву.... до чого ці вимоги? як вони впливають на ціну та на суть тендерної пропозициї? а якщо вугілля імпортоване, де учасник повинен узяти ці документи?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2020 11:21
Вирішення:
Шановний Учаснику! Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Даний документ як раз можна віднести до даного пункту. В даній ситуації замовник хоче відслідкувати походження даного вугілля, де даний сорт був виготовлений, і де дана марка була добута.
Видача дозволів передбачена Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, що затверджений постановою КМУ від 30.05.2011 р. № 615 та Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що затверджений постановою КМУ від 26.10.2011 р. № 1107.
У кожного легального виробника є дозвіл на користування надрами та дозвіл на виконання підземних гірничих робіт. Саме ці документи підтверджують реальність походження вугілля. У зв’язку з цим, а також з метою того, щоб переконатися у легальності походження вугілля і була встановлена відповідна вимога. Так як ці документи є у кожного виробника вугілля, тож жодних дискримінаційних проявів не вбачається. Те ж саме і стосується тих документів, що учасник повинен надати від збагачувальної фабрики (від переробника чи власника сертифікату).
Якщо вугілля є імпортованим, то учасник повинен надати дозволи, що видаються відповідною службою в тій країні, в якій закуповується вугілля. Ці дозволи повинні бути чинні до закінчення строку договору. Крім того дозволи повинні супроводжуватися листом від виробника з номером даної закупівлі, в якому виробник дозволяє використовувати ці дозволи в даній закупівлі. Таким чином замовник не дискримінує учасників-імпортерів і хоче впевнитися в реальності походження вугілля, так як вугілля закуповується за бюджетні кошти і замовник не може закупити нелегально видубуте (перероблене ) вугілля.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
незрозуміли вимоги
Номер:
dc7dcf16354e440f8748cbaa2a03c9db
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-003310-b.c3
Назва:
незрозуміли вимоги
Вимога:
- Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданий виробникові та завірений його мокрою печаткою (надається у вигляді кольорової скан-копії, зробленої з оригіналу документа, що містить мокру печатку особи, що видає сертифікат).
А якщо не має кольорового принтера то що?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2020 11:17
Вирішення:
Шановний Учаснику! По-перше, для виконання даної вимоги тендерної документації, наявність кольорового принтера в учасника не є обов’язковою, оскільки мова йде про сканований документ, а, по-друге, замовник, при встановленні певної вимоги, не зобов’язаний при цьому розмірковувати про те, чи є в учасника можливість відсканувати, роздрукувати документ, чи немає. Оскільки виходячи з логіки вашої вимоги, у вас може і не бути пристрою для сканування, чи ручки для підписання документу і так далі.
Дана вимога не є такою, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», крім того жодної дискримінації не містить.
Враховуючи вищенаведене, а також те, що вами не зазначено які саме ваші права, як учасника, порушує вказане положення тендерної документації, ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
ab124e35bbfa4319bf9992e4f5c72807
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-003310-b.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надає копію посвідчення якості товару, видану виробником разом із копією залізничної накладної із зазначенням номеру вагону (або товарно-транспортної накладної), видаткової накладної та/або акту прийому-передачі, що підтверджують реальність отримання товару від виробника (постачальника), який у подальшому і було поставлено учасником іншим особам в рамках виконання аналогічного договору. Якщо в рамках виконання аналогічного договору учасник придбавав вугілля не у виробника, а у постачальника, то він повинен надати два пакети документів, сторонами за якими є виробник-постачальник та постачальник-учасник
а якшо такі документи не були передбачені договором? то що?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2020 11:15
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дані документи вимагаються від учасника саме для підтвердження виконання аналогічного договору. Видаткова накладна, або акт приймання-передачі, транспортні документи є у кожного постачальника, який виконав аналогічний договір. В цьому жодної дискримінації не вбачається.
Враховуючи вищенаведене ваша вимога є такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Незаконі вимоги
Номер:
de661264442249ea836c3aba9efd01a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-003310-b.a1
Назва:
Незаконі вимоги
Вимога:
Всі гарантійні листи та довідки, які учасники надають у складі тендерної пропозиції, повинні бути датовані не раніше дати оголошення торгів та мати посилання на індетифікатор закупівлі.
яким норативно-правовим актом ви керувались при встановлені даної вимоги!?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2020 11:14
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дана вимога встановлена з метою того, щоб Замовник міг переконатися, що кожен сформований учасником документ та інформація, що у ньому міститься має відношення до даного тендеру.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Крім того, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зазначене, Замовник у тендерній документації може зазначати не тільки ту інформацію, що безпосередньо міститься у чинних нормативно-правових актах, а й ту, яка за його переконанням повинна бути зазначена у тендерній документації та яка стосується особливостей подання тендерної пропозиції (її складання, оформлення).
Таким чином, дана вимога не є такою, що суперечить нормам чинного законодавства чи створює перешкоди для участі учасникам у закупівлі. Жодних дискримінаційних проявів дана вимога також не містить.
Враховуючи вищенаведене, а також те, що вами не зазначено які саме ваші права, як учасника, порушує вказане положення тендерної документації, ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено