• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщення комунального закладу культури «БАХМУТСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ІМЕНІ ЄВГЕНА МАРТИНОВА» на площі Свободи,1 м. Бахмут Донецької області (ДК 021:2015 - 45430000-0 - Покривання підлоги та стін).

Завершена

290 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 450.00 UAH
Період оскарження: 13.07.2020 15:42 - 25.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення Замовника

Номер: 5410236095f94c8280bec8785558b6c5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-13-005921-c.a3
Назва: Скасування рішення Замовника
Вимога:
Шановний, Замовнику! Ознайомившись з вашою відповіддю на нашу вимогу від 10.08.2020 року ми надаємо детальне роз’яснення щодо виявлених вами невідповідностей: В п.12 Локального кошторису застосована ресурсна норма РН20-18-7 «Готування важких опоряджувальних цементно-вапняних розчинiв, склад 1:1:6», якою передбачено використання шлакопортландцемента загальнобудівельного М300 - цей матеріальний ресурс і був застосован , що підтверджено наданою ІМДЦ №146 . В відомості ресурсів застосован механічно помилково шлакопортландцемент загальнобудівельний М400. Таким чином , нами не були самовільно внесені зміни до Ресурсної норми РН20-18-7 «Готування важких опоряджувальних цементно-вапняних розчинів, склад 1:1:6». В п. 14 Локального кошторису Учасника – застосована ресурсна норма ЕН15-182-5 «Шпаклювання стель шпаклівкою "Ветонiт"» , якою передбачено використання матеріалу «Ґрунтовка глибокого проникнення» в кількості 49,385л /на 246,925 м2 стелі . Ресурсною нормою ЕН15-182-5 «Шпаклювання стель шпаклiвкою "Ветонiт"» передбачено витрата цього матеріалу в кількості 61,73кг / на 246,925 м2 стелі . Ціна грунтовки прийнята за 1л . Об'ємна маса 1л грунтовки становить 1,25кг , тобто 61,73кг=49,385л . Таким чином , при складанні кошториса ресурсна норма ЕН15-182-5 прийнята без порушень . Урахувавши все вище викладене, просимо Вас скасувати протокол засідання тендерного комітету від 06 серпня 2020 р. і повернути ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП» на етап кваліфікації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу № б\н від 12.08.2020 Предмет закупівлі: Поточний ремонт приміщення комунального закладу культури «БАХМУТСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ІМЕНІ ЄВГЕНА МАРТИНОВА» на площі Свободи,1 м. Бахмут Донецької області (ДК 021:2015 - 45430000-0 - Покривання підлоги та стін). Тендер ID: UA-2020-07-13-005921-c Замовник:Комунальний заклад культури «БАХМУТСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ІМЕНІ ЄВГЕНА МАРТИНОВА» ЄДРПОУ: 24820222 Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП», код ЄДРПОУ 42581374. Вимога Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП» (далі – Учасник) № б\н від 12.08.2020 уважно розглянута. З порушених у ній питань повідомляємо наступне: у відповіді на вимогу №761 від 10.08.2020 року було зазначенещо, у Додатку 3 до Тендерної документації «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» у Технічній специфікації чітко надані види і обсяги робіт. Також у п. 6.5. Тендерної документації зазначено, що «Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації» Слід повторно зазначити що, учасники повинні в своїх розрахунках, які надаються в складі тендерної пропозиції, врахувати лише надані замовником види і обсяги робіт (при цьому нічого не змінюючи у видах і обсягах робіт). Також, згідно з п.1.2 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ (чинний від 2014-01-01) «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи є обов’язковими при визначенні вартості ремонту, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів під державні гарантії».В п. 3.1ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 зазначено, що «РЕКНр застосовуються: б) на стадії визначення виконавця робіт – в ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні)». Також, враховуючи вимоги ДСТУ-Н Б Д.2.2-48:2012 НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ, п. 1.1 Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи розроблено на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 22.03.99 № 24132/31 щодо впровадження положень концепції ціноутворення за однорівневою системою визначення вартості будівництва в поточних цінах на матеріально-технічні та трудові ресурси п.1.2 РЕКН на будівельні роботи призначено для: - визначення складу і кількості ресурсів при здійсненні як нового будівництва, так і реконструкції, розширення і технічного переоснащення діючих підприємств, будівель і споруд п.2.2 Усі показники ресурсів, наведені в таблицях норм Збірників РЕКН, приймаються без змін. Також, враховуючи вимоги ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ, а саме: п.3.10 Норми РЕКНр містять такі показники: – витрати труда робітників -будівельників, люд.год; – середній розряд робіт; – витрати труда машиністів, люд.год; – перелік будівельних машин, механізмів, механізованого виробничого знаряддя (механізованого інструменту) та час їх експлуатації, маш.год; – норми витрати матеріалів, виробів і конструкцій у фізичних одиницях виміру. п.3.16 Норми витрат матеріальних ресурсів визначено на підставі загальних виробничих норм витрати матеріалів, технологій будівельного виробництва та іншої технологічної документації, а також з урахуванням мінімальних норм втрат і відходів матеріалів, що потребують обробляння або припасовування при їх укладанні в проектне положення. п.4.2 Усі показники ресурсів, наведені в нормах РЕКНр, приймаються без змін. Тому причинами дискваліфікації стала невідповідність Технічним вимогам наданої Тендерної пропозиції Учасника, що підписана кваліфікованим інженером-проектувальником та директором ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП» та прийнята Замовником до розгляду, а саме: 1. Локальний кошторис не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3), а саме: в п.12 Локального кошторису Учасника застосована ресурсна норма РН20-18-7 «Готування важких опоряджувальних цементно-вапняних розчинiв, склад 1:1:6», але за ресурсною нормою РН20-18-7 замість шлакопортландцемента загальнобудівельного М300 застосовується шлакопортландцемент загальнобудівельний М400. Тобто Учасником самовільно внесені зміни до Ресурсної нормиРН20-18-7 «Готування важких опоряджувальних цементно-вапняних розчинів, склад 1:1:6». 2. В п. 14 Локального кошторису Учасника – застосована ресурсна норма ЕН15-182-5«Шпаклювання стель шпаклівкою "Ветонiт"». Учасником порушено норму витрати матеріалу «Ґрунтовка глибокого проникнення», а саме:на 246,925 м2 стелі прийнято 49,385 л (п.15 Локального кошторису Учасника) замість 61,73 кгна 246,925 м2 за Ресурсною нормою ЕН15-182-5 «Шпаклювання стель шпаклівкою "Ветонiт"». Тобто Учасником порушено норму витрати матеріалів та самовільно внесені зміни до Ресурсної норми ЕН15-182-5 «Шпаклювання стель шпаклівкою "Ветонiт"» в частині одиниці виміру матеріалу «Ґрунтовка глибокого проникнення» та перерахуванні (зміни) витрати матеріалу на 100 м2 опоряджувальної площі стелі. Згідно п.2 ст.31 Розділу ІУ Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації. Отже Замовником, Комунальним закладом культури «БАХМУТСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ІМЕНІ ЄВГЕНА МАРТИНОВА», в жодному разі не було порушено Закон України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет Комунального закладу культури «БАХМУТСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ІМЕНІ ЄВГЕНА МАРТИНОВА» вважає Вашу вимогу безпідставною та задоволенню не підлягає. ГОЛОВА ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ____________БІТЮКОВА НАТАЛЯ ПАВЛІВНА м.п.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення Замовника

Номер: dd2862fa15374aeeb756b23e125cef17
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-13-005921-c.a2
Назва: Скасування рішення Замовника
Вимога:
Вимога Кому: Комунальному закладу культури «БАХМУТСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТРА КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ІМЕНІ МАРТИНОВА» Код за ЄДРПОУ: 24820222 Місцезнаходження: 84500, Донецька область, м. Бахмут, площа Свободи, буд. 1 Назва предмету закупівлі: Поточний ремонт приміщення комунального закладу культури «БАХМУТСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ІМЕНІ ЄВГЕНА МАРТИНОВА» на площі Свободи,1 м. Бахмут Донецької області (ДК 021:2015 45430000-0 Покривання підлоги та стін) Тендер ID: UA-2020-07-13-005921-c 30 липня 2020 року були проведені відкрити торги по закупівлі, по результатам яких ТОВ ТРЕЙД КОМУНIТI ГРУП»проходило кваліфікацію , та було дискваліфіковано, згідно протоколу засідання тендерного комітету, від 06 серпня 2020 р. Причиною дискваліфікації було вказано: «у зв’язку з невідповідністю технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 ТД, р ІІІ.І ТД, п.6.5. та п. 2 ст.31 Закону України про публічні закупівлі» ТОВ ТРЕЙД КОМУНIТI ГРУП» не може з цим погодитись та вимагає скасувати це рішення з наступних причин: 1. ТОВ «ТРЕЙД КОМУНIТI ГРУП» листом № 704 від «27» липня 2020 року надав згоду з технічними вимогам до предмету закупівлі та технічної специфікації. Та листом №710 вiд 27.08.2020р гарантiйний лист щодо захисту довкiлля; 2. ТОВ ТРЕЙД КОМУНIТI ГРУП» у складі тендерної пропозиції, згідно до п.6.5. розділу ІІІ Тендерної документації , надало наступні розрахунки підписані кваліфікованим кошторисником: - Пояснювальну записку, - Договірну ціну, - Розрахунки до договірної ціни, - Локальний кошторис, - Підсумкову відомість ресурсів, - Загальновиробничі витрати, - Календарний план-графік виконання робіт, - Файл imd. Замовник ніяк не пояснює у чому полягає невідповідність технічним вимогам хоча згідно п.16 статті 29 Закону України про Публічні закупівлі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Тим самим Замовник порушив Закон України Про публічні закупівлі. Вважаємо дискваліфікацію ТОВ ТРЕЙД КОМУНIТI ГРУП» не справедливою та не обґрунтованою, та ВИМАГАЄМО скасувати рішення щодо дискваліфікації наданої тендерної пропозиції, а саме скасувати протокол засідання тендерного комітету, від 06 серпня 2020 р.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу №761 від 10.08.2020 Предмет закупівлі: Поточний ремонт приміщення комунального закладу культури «БАХМУТСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ІМЕНІ ЄВГЕНА МАРТИНОВА» на площі Свободи,1 м. Бахмут Донецької області (ДК 021:2015 - 45430000-0 - Покривання підлоги та стін). Тендер ID: UA-2020-07-13-005921-c Замовник: Комунальний заклад культури «БАХМУТСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ІМЕНІ ЄВГЕНА МАРТИНОВА» ЄДРПОУ: 24820222 Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП», код ЄДРПОУ 42581374. Вимога Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП» (далі – Учасник) № 761 від 10.08.2020 уважно розглянута. З порушених у ній питань повідомляємо, що відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, розробляється та затверджується замовником. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Законутехнічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Пунктом 33 розділу I Закону передбачено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Отже, у Додатку 3 до Тендерної документації «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» у Технічній специфікації чітко надані види і обсяги робіт. Також у п. 6.5. Тендерної документації зазначено, що «Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації» З урахуванням вищезазначеного, учасники повинні в своїх розрахунках, які надаються в складі тендерної пропозиції, врахувати лише надані замовником види і обсяги робіт (при цьому нічого не змінюючи у видах і обсягах робіт). Також, слід зазначити, що згідно з п.1.2 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ(чинний від 2014-01-01)«Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи є обов’язковими при визначенні вартості ремонту, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів під державні гарантії». В п. 3.1ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 зазначено, що «РЕКНр застосовуються: б) на стадії визначення виконавця робіт – в ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні)» Тому причинами дискваліфікації стало наступна невідповідність наданої Тендерної пропозиції Технічним вимогам, а саме: 1. Локальний кошторис не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3), а саме: в п.12 Локального кошторису Учасника застосована ресурсна норма РН20-18-7 «Готування важких опоряджувальних цементно-вапняних розчинiв, склад 1:1:6», але за ресурсною нормою РН20-18-7 замість шлакопортландцемента загальнобудівельного М300 застосовується шлакопортландцемент загальнобудівельний М400. Тобто Учасником самовільно внесені зміни до Ресурсної норми РН20-18-7 «Готування важких опоряджувальних цементно-вапняних розчинів, склад 1:1:6». 2. В п. 14 Локального кошторису Учасника – застосована ресурсна норма ЕН15-182-5 «Шпаклювання стель шпаклівкою "Ветонiт"». Учасником порушено норму витрати матеріалу «Ґрунтовка глибокого проникнення», а саме:на 246,925 м2 стелі прийнято 49,385 л (п.15 Локального кошторису Учасника) замість 61,73 л на 246,925 м2 за Ресурсною нормою ЕН15-182-5 «Шпаклювання стель шпаклiвкою "Ветонiт"». Тобто Учасником порушено норму витрати матеріалів та самовільно внесені зміни до Ресурсної норми ЕН15-182-5 «Шпаклювання стель шпаклiвкою "Ветонiт"» Згідно п.2 ст.31 Розділу ІУ Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації. Також, слід зауважити, що згідно п.16 ст.29 Розділу ІУ Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю», але невідповідність пропозиції Учасника Технічній специфікації не є кваліфікаційним критерієм відповідно до статті 16 Закону та не підтверджує право підпису тендерної пропозиції, тому Замовником не висунуто вимоги про усунення невідповідностей в інформації або документах. Отже Замовником, Комунальним закладом культури «БАХМУТСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ІМЕНІ ЄВГЕНА МАРТИНОВА», в жодному разі не було порушено Закон України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет Комунального закладу культури «БАХМУТСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ІМЕНІ ЄВГЕНА МАРТИНОВА» вважає Вашу вимогу безпідставною та задоволенню не підлягає. ГОЛОВА ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ____________БІТЮКОВА НАТАЛЯ ПАВЛІВНА м.п.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення Замовника

Номер: 9542f129274d4ad8b994623682958211
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-13-005921-c.a1
Назва: Скасування рішення Замовника
Вимога:
Вимога Кому: Комунальному закладу культури «БАХМУТСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТРА КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ІМЕНІ МАРТИНОВА» Код за ЄДРПОУ: 24820222 Місцезнаходження: 84500, Донецька область, м. Бахмут, площа Свободи, буд. 1 Назва предмету закупівлі: Поточний ремонт приміщення комунального закладу культури «БАХМУТСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ІМЕНІ ЄВГЕНА МАРТИНОВА» на площі Свободи,1 м. Бахмут Донецької області (ДК 021:2015 45430000-0 Покривання підлоги та стін) Тендер ID: UA-2020-07-13-005921-c 30 липня 2020 року були проведені відкрити торги по закупівлі, по результатам яких ПП «Стройлайф» проходило кваліфікацію як переможець торгів та було дискваліфіковано, згідно протоколу засідання тендерного комітету, від 04 серпня 2020 р. Причиною дискваліфікації було вказано: «у зв’язку з невідповідністю технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 ТД, р ІІІ.І ТД, п.6.5. та п. 2 ст.31 Закону України про публічні закупівлі» ПП «Стройлайф» не може з цим погодитись та вимагає скасувати це рішення з наступних причин: 1. ПП «Стройлайф» листом № 4-4/2007 від «20» липня 2020 року гарантував виконання робіт у повному обсязі згідно технічним вимогам до предмету закупівлі та технічної специфікації. 2. ПП «Стройлайф» у складі тендерної пропозиції, згідно до п.6.5. розділу ІІІ Тендерної документації , надало наступні розрахунки підписані кваліфікованим кошторисником: - Пояснювальну записку, - Договірну ціну, - Розрахунки до договірної ціни, - Локальний кошторис, - Підсумкову відомість ресурсів, - Загальновиробничі витрати, - Календарний план-графік виконання робіт, - Файл imd. Замовник ніяк не пояснює у чому полягає невідповідність технічним вимогам хоча згідно п.16 статті 29 Закону України про Публічні закупівлі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Тим самим Замовник порушив Закон України Про публічні закупівлі. Вважаємо дискваліфікацію ПП «Стройлайф» не справедливою та не обґрунтованою, та ВИМАГАЄМО НЕГАЙНО ВИПРАВИТИ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА та скасувати рішення щодо дискваліфікації наданої тендерної пропозиції, а саме скасувати протокол засідання тендерного комітету, від 04 серпня 2020 р. У разі відмови виконати цю ВИМОГУ ПП «Стройлайф» має намір оскаржувати рішення замовника про дискваліфікацію ПП «Стройлайф» в АМКУ. При цьому слід нагадати, що у випадку задоволення скарги в АМКУ (а учасник впевнений в тому, що вона буде задоволена) за новим законодавством кошти за скаргу сплачує винувата сторона. Також якщо АМКУ в процесі розгляду скарги виявить порушення чесної конкуренції, відомості передаються на портал Прозорро та оприлюднюються. Директор __________________ Черепня О.Ю. м.п.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу № 12 від 05.08.2020 Предмет закупівлі:Поточний ремонт приміщення комунального закладу культури «БАХМУТСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ІМЕНІ ЄВГЕНА МАРТИНОВА» на площі Свободи,1 м. Бахмут Донецької області (ДК 021:2015 - 45430000-0 - Покривання підлоги та стін). Тендер ID: UA-2020-07-13-005921-c Замовник: Комунальний заклад культури «БАХМУТСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ІМЕНІ ЄВГЕНА МАРТИНОВА» ЄДРПОУ: 24820222 Скаржник: Приватне підприємство «СТРОЙЛАЙФ», код ЄДРПОУ 34215390. Вимога приватного підприємства «СТРОЙЛАЙФ» (далі – Учасник) № 12 від 05.08.2020 уважно розглянута. З порушених у ній питань повідомляємо, що відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, розробляється та затверджується замовником. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Законутехнічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Пунктом 33 розділу I Закону передбачено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Отже, у Додатку 3 до Тендерної документації «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» у Технічній специфікації чітко надані види і обсяги робіт. Також у п. 6.5. Тендерної документації зазначено, що «Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації» З урахуванням вищезазначеного, учасники повинні в своїх розрахунках, які надаються в складі тендерної пропозиції, врахувати лише надані замовником види і обсяги робіт (при цьому нічого не змінюючи у видах і обсягах робіт). Причинами дискваліфікації стало наступна невідповідність наданої Тендерної пропозиції технічним вимогам, а саме: 1. Технічна специфікаціядо предмету закупівлі Замовника не містить позиції 22 Локального кошторису ПП «СТРОЙЛАЙФ» «Полiпшене фарбування бiлилом стiн по збiрних конструкцiях, пiдготовлених пiд фарбування». Тобто ІНШИЙ ЗА ЗАЗНАЧЕНИЙ У ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ вид та склад робіт було враховано у розрахунку Локального кошторису, відомості ресурсів та Договірної ціни. 2. Пункт 22 у Технічній специфікації Замовника «Полiпшене фарбування полiвiнiлацетатними водоемульсiйними сумiшами стін по збiрних конструкцiях, пiдготовлених пiд фарбування» зовсім не враховано у розрахунку Локального кошторису, відомості ресурсів та Договірної ціни ПП «СТРОЙЛАЙФ», що не відповідає Технічній специфікації до предмету закупівлі Замовника, , тобто Учасник самостійно замінив вид та склад робіт, зазначених у Технічній специфікації до предмету закупівлі. Згідно п.2 ст.31 Розділу ІУ Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації. Також, слід зауважити, що згідно п.16 ст.29 Розділу ІУ Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю», але невідповідність пропозиції Учасника Технічній специфікації не є кваліфікаційним критерієм відповідно до статті 16 Закону та не підтверджує право підпису тендерної пропозиції, тому Замовником не висунуто вимоги про усунення невідповідностей в інформації або документах. До того ж, слід зазначити, що відповідно до п.18 ст.1 І Розділу Закону «Переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю Отже Замовником, Комунальним закладом культури «БАХМУТСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ІМЕНІ ЄВГЕНА МАРТИНОВА», в жодному разі не було порушено Закон України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет Комунального закладу культури «БАХМУТСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯ ІМЕНІ ЄВГЕНА МАРТИНОВА» вважає Вашу вимогу безпідставною та задоволенню не підлягає. ГОЛОВА ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ____________БІТЮКОВА НАТАЛЯ ПАВЛІВНА м.п.
Статус вимоги: Відхилено