-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій лазерний)
Завершена
695 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 957.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 957.00 UAH
Період оскарження:
13.07.2020 14:59 - 04.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного оголошення переможцем
Номер:
c3b3f5c358ba4534a5de1033779dfac5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-005053-c.c3
Назва:
Щодо неправомірного оголошення переможцем
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо та вимагаємо від Вас дотриматися в повній мірі усіх вимог законодавства про Публічні закупівлі та принципів їх здійснення. Вами було оголошено переможцем даної процедури закупівлі ФОП Мерцало С.М. , тендерна пропозиція якого має ряд невідповідностей умовам Тенденої документації, та мала бути відхилена відповідно до п.2.ч.1.ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Серед недоліків, через які тендерна пропозиція ФОП Мерцало С.М. мала бути дискваліфікована: 1) авторизаційний лист від виробника не містить вказівки на дату оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro; 2) Порушено форму Тендерної пропозиції – ФОП Мерцало С.М. учасником не зазначено повної назви учасника , як того вимагалося умовами тендерної документації.; 3) даний учасник надав аналогічний договір, специфікація до якого не має підпису та печатки покупця, таким чином документ не має юридичної сила та ФОП Мерцало С.М. не надав копії аналогічного договору (а фактично лише витяг ); 4) Не надано документу на підтвердження наявності матеріально-технічної бази для поставки товару, що є предметом закупівлі, а натомість надано довідку про наявність сервісного центру, що має обладнання для надання послуг з ремоту техніки.
Якщо останні два недоліки можуть бути виправлені учасником протягом 24 годин з моменту опублікування Замовником відповідного протоколу, то перші два під цю категорію не підпадають та є достатніми аргументами з точки зору Антимономольного комітету України для задоволення скарги щодо дискваліфікації тендерної пропозиції ФОП Мерцало С.М.
Окрім того тендерна пропозиція ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт" так само має невідповідності умовам тендерної пропозиції , серед яких : 1) авторизаційний лист від виробника не містить вказівки на дату оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro; 2) Документ «Тендерна пропозиція» не містить переліку документів всіх документів, які долучаються учасником процедури закупівлі; 3) не надано документу з калькуляцією (розрахунком) ціни за одиницю товару по найменуванню продукції.
Просимо і вимагаємо дотриматися принципів здійснення публічних закупівель та відхилити тендерної пропозиції учасників, які не відповідають умовам Тендерної документації. В іншому випадку залишаємо за собою право звернутися за захистом порушених прав та інтересів до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.09.2020 15:48
Вирішення:
Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області розглянуло вашу вимогу від 11.09.2020, та в межах компетенції повідомляє наступне.
Згідно вимоги ТОВ "ВС Технолоджі" авторизаційний лист від виробника не містить вказівки на дату оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro.
Повідомляємо, що Учасником ФОП Мерцало Святославом Михайловиче на виконання вимог про те, що Учасник зобов’язаний надати документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro надано лист Вих. № 5115/07 від 17.07.2020 для Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області № закупівлі UA-2020-07-13-005053-с, за предметом ДК 021:2015 30230000-0 “Компютерне обладнання”. Дату оголошення можна легко ідентифікувати посилаючись на сам № оголошення, який в своєму складі містить дату оголошення, а саме 13.07.2020, також дату оголошення можна перевірити зайшовши за вищенаведеним № на електронний майданчик Прозорро.
Щодо порушення форми Тендерної пропозиції – ФОП Мерцало С.М., оскільки учасником не зазначено повної назви учасника, як того вимагалося умовами тендерної документації. Учасником ФОП Мерцалом Святославом Михайловичем надано Тендерну пропозицію, згідно додатку № 2 до тендерної документації із зазначенням інформації про те, хто подав дану інформацію, а саме ФОП Мерцало С.М, адреси учасника, коду ЄДРПОУ , та іншої інформації.
Вважаємо, що дана обставини є такими, що не впливає на суть і зміст тендерної пропозиції і є малозначимими.
З приводу інших питань, порушених у вашій вимозі, повідомляємо, що Головним управлінням Пенсійного фонду України у Львівській області, дані обставини будуть взяті до уваги, відтак, замовник перегляне своє рішення з урахуванням обставин, про які зазначається у вашій вимозі, і прийме рішення згідно із Законом України “Про публічні закупівлі”.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Номер:
41d93ef72a2148b2add8077b3880b482
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-005053-c.b2
Назва:
Щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Скарга:
Дочірнє підприємство «Орт-сервіс» товариства з обмеженою відповідальністю «Орт»
79018 м. Львів. вул. Залізнична 14a/5/8
Код ЄДРПОУ 30163214,
Р/р UA103253210000026007053803939 МФО 325321 в ЗГРУ КБ “Приватбанку” м.Львова,
e-mail kinah.68@i.ua
№ 1 від 24.07.2020 року.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження:
Дочірнє підприємство «Орт-сервіс» товариство з обмеженою відповідальністю «Орт»
(код ЄДРПОУ 30162314)
Адреса: 79018, Львівська обл., місто Львів, вулиця Залізнична,будинок 14 А,
блок 5 , квартира 8
Електронна пошта:
kinah.68@i.ua
телефон: (050)5869132
Замовник:
Головне управління ПФУ у Львівській області
Код ЄДРПОУ 13814885
Адреса: 79016, Україна , Львівська обл.,
м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Електронна пошта: shyba1982r@gmail.com
Тел. +380678545495
Процедура: Відкриті торги
Інформація про закупівлю
ID: ef23b14047d245f4bf8d4f4897cfc316
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-13-005053-c
СКАРГА
Щодо порушення замовником
Порядку проведення процедури закупівлі
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-13-005053-c
Дочірнє підприємство «Орт-сервіс» товариство з обмеженою відповідальністю «Орт»
(надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері.
В процесі підготовки тендерної пропозиції нами в тендерній документації виявлені дискримінаційні вимоги, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
Предметом закупівлі є - «Комп’ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій лазерний)», за ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання, що зазначено у оголошенні та ТД.
Відповідно до ч.2 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Оголошення про проведення Процедури закупівлі було оприлюднено - 13.07.2020 року.
Згідно з інформацією розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-13-005053-c) кінцевим строком оскарження умов закупівлі є 25 липня 2020 00:00.
Тендерна документація містить наступні дискримінаційні вимоги, а саме такі що відповідають лише одному конкретному виробнику та моделі: Xerox WC3025NI.
Згідно з Додатком 1 до тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі містить наступні дискримінаційні характеристики лазерного принтера:
1) Споживана потужність в режим очікування 37 В;
2) Споживана потужність в режим безперервного друкування 313 В;
3) Картриджі повинні заправлятися та здійснювати друк після заправки без заміни чи перепрошивання чіпа в картриджі чи принтері; - В кожного принтера своя специфіка заправки і Замовник не мав права, встановлювати вимоги до однієї конкретної моделі.
Вимога замовника Додаток 1 Технічне завдання:
Вимоги до багатофункціонального пристрою лазерного:
Характеристика Вимога
Тип пристрою БФП (принтер/сканер/копір)
Технологія друку лазерна
Функціонал Друк, копіювання, сканування
Тип друку Монохромний
Пам'ять оперативна 128 МБ або більше
Частота процесор 600 МГц або більше
Швидкість друку Не менше ніж 20 сторінок за хвилину формату А4, не менше ніж 21 сторінок за хвилину формату Letter
Роздільна здатність друку Не менше ніж 600600 точок на дюйм, а в режимі підвищеної якості не менша ніж 12001200 точок на дюйм
Час виходу першої сторінки при друці не більше 8,5 секунд
Час виходу першої сторінки при копіюванні не більше 10 секунд
Тип паперу від 76 x 127 мм до 216 x 356 мм, щільністю 60–163 г/м2
Операційні системи які підтримуються Microsoft Windows XP (32/64-bit), Windows Server 2003 (32/64-bit), Windows Vista (32/64-bit), Windows Server 2008 (32/64-bit), Windows Server 2008 R2, Windows 7 (32/64-bit), Windows 8 (32/64-bit), Linux, Mac OS X 10.5–10.9 або новіші
Інтерфейс USB, Wi-Fi
Витратні матеріали Картридж обсягом не менш ніж 1500 аркушів (5% покриття, А4) у комплекті
Максимальний обсяг робіт, сторінок в місяць 15 000 або більше
Роздільна здатність копіювання, точок на дюйм 600 х 600
Роздільна здатність сканування, точок на дюйм 600 х 600
Щільність матеріалу, г/кв. м 60 - 163
Ємність лотка подачі паперу 150
Ємність вихідного лотка 100
Споживана потужність в режим безперервного друкування не перевищувати 313 Вт
Споживана потужність в режим очікування не перевищувати 37 Вт
Гарантійний термін Не менше 12 міс
Дані характеристики переписані з технічних характеристик: Xerox WC3025NI.
З такими споживчими потужностями лазерних пристроїв, які вимагаються Замовником не існує. На ринку є струменеві принтери з даними характеристиками, але так як Замовник вимагає саме лазерний, пропонуємо в становити діапазон ватності пристрою.
Дані характеристики не дають Учасникам запропонувати еквіваленту товару, вимагаємо Замовника внести зміни до оголошення, в частині Додатку 1 Характеристики.
В свою чергу пропонуємо наступні:
1.споживана середня потужність в режимі безперервного друкування не повинна перевищувати 370 Вт;
2. Споживана потужність в режим очікування не повинна перевищувати 45 Вт;
Обгрунтування Замовника щодо економії коштів, не доцільна, так як ватність більша на 57 Вт чи 8 Вт, не дає змоги економити кошти.
Зазначена умова щодо чітких характеристик принтеру Xerox WC3025NI Документації порушує вимоги статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) в контексті можливості надання еквіваленту товару. Тобто Споживана потужність в режим очікування 37 Вт, Споживана потужність в режим безперервного друкування 313 Вт, Картриджі повинні заправлятися та здійснювати друк після заправки без заміни чи перепрошивання чіпа в картриджі чи принтері; - Замовник не мав права, встановлювати вимоги до однієї конкретної моделі. Відповідати даним характеристикам можливо лише принтером торгівельної марки Xerox. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Технічні вимоги Замовника (додаток 1) не містять стандартних характеристик товару, а прописані таким чином, що надання еквіваленту взагалі неможливе, наприклад: 1)Споживана потужність в режим очікування 37 Вт;
2) Споживана потужність в режим безперервного друкування 313 Вт;
3) Картриджі повинні заправлятися та здійснювати друк після заправки без заміни чи перепрошивання чіпа в картриджі чи принтері;
Сукупність вищезазначених технічних вимог прописана таким чином, що унеможливлює підбір аналогів (навіть кращих по параметрах). Документація містить дискримінаційні вимоги, звужує коло учасників та позбавляє їх добросовісної конкуренції. Технічні характеристики товару прописані під конкретного виробника.
Замовником навмисне встановлені такі вимоги для обмеження конкуренції та недопущення інших учасників до участі в тендері. Враховуючи вищезазначене, технічні вимоги мають бути зміненими та приведені у відповідність до вимог статті 22 Закону.
В порушення вимог Закону Документація взагалі не містить виразу "або еквівалент", тобто право на надання еквіваленту в учасників відсутнє. Разом з цим, Документацією передбачено, що не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, розцінюється як невідповідність пропозиції умовам Документації.
За таких умов, взяти участь в Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог
порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути вказані невідповідності шляхом внесення змін до Документації в цій частині.
Згідно практики колегій Антимонопольного комітету України:
1) Рішення від 13.03.2020 №4826,
2) Рішення від 12.04.2019 № 4477,
3) Рішення від 18.07.2019 № 9684,
4) Рішення від 13.03.2020№4845,
5) Рішення від 28.03.2019 № 3651 та ін.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі та положення Закону.
Зазначені дії Замовника є незаконними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст.ст. 3,5,8,11,18,22,28,30, 32 Закону,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в частині Тендерної документації.
3. Зобов'язати Головне управління ПФУ у Львівській області внести зміни до тендерної документації у процедурі закупівлі " ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-13-005053-c, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
З повагою,
Директор ________________________ Кінах А.Б.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 24.07.2020 14:09
- Скарга АМКУ.docx 24.07.2020 14:09
- рішення від 28.07.2020 № 14529+лист Замовнику.pdf 29.07.2020 12:08
- Інформація про перенесення розгляду скарги №11945.pdf 07.08.2020 15:07
- Інформація про перенесення розгляду скарги №12235.pdf 12.08.2020 17:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.08.2020 №15872 .pdf 21.08.2020 14:21
- рішення від 20.08.2020 №15872 .pdf 26.08.2020 22:31
- Відповідь Антим комітетлист.docx.doc 31.07.2020 17:52
- Відповідь Антим комітетлист.docx.pdf 31.07.2020 17:52
- Нова ТД 695 700.doc 31.08.2020 17:58
- Оголошення.PDF 31.08.2020 17:58
- Повідомлення.PDF 31.08.2020 17:58
- Протокол.PDF 31.08.2020 17:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.07.2020 14:12
Дата розгляду скарги:
06.08.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.07.2020 12:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.08.2020 22:32
Дата виконання рішення Замовником:
31.08.2020 17:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення № 15872-р/пк-пз від 20.08.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Головним упрвлінням Пенсійного фонду України у Львівській області внесено зміни до тендерної документації за предметом закупівлі: “Комп’ютерне обладнання” (багатофункціональний пристрій лазерний).ДК 021:2015: 30230000-0
Вимога
Відхилено
Дискриминаційні вимоги
Номер:
7aaf4b69949a4f568f127391f9542025
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-005053-c.b1
Назва:
Дискриминаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно з Додатком 1 до тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі містить наступні дискримінаційні характеристики:
1) Споживана потужність в режим очікування 37 В;
2) Споживана потужність в режим безперервного друкування 313 В;
3) «Картриджі повинні заправлятися та здійснювати друк після заправки без заміни чи перепрошивання чіпа в картриджі чи принтері.»; - В кожного принтера своя специфіка заправки і Замовник не мав права, встановлювати вимоги до однієї конкретної моделі/модельного ряду.
Дані характеристики відповідають лише одному товару і відповідно одному виробнику, а саме моделі: Xerox WC3025NI.
Що є дискримінаційною вимогою, так як згідно практики Антимонопольного комітету України, встановленим Замовником характеристикам повинні відповідати два і більше виробників.
Дані характеристики не дають Учасникам запропонувати еквіваленту товару, вимагаємо Замовника внести зміни до оголошення, в частині Додатку 1 Характеристики.
В свою чергу пропонуємо наступні:
1.споживана середня потужність в режимі безперевного друкування не повинна перевищувати 370 Вт
2. Споживана потужність в режим очікування не повинна перевищувати 45 Вт
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.07.2020 14:50
Вирішення:
Доброго дня . Відповідно до ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922 від 25.05.2015 (в редакції Закону 114-IX, ) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Швидкість друку - не менше ніж 21 сторінок за хвилину формату Letter не можна важати дискримінаційно вимогою, оскільки, всі апарати які мають швидкість друку - не менше ніж 21 сторінок за хвилину формату A4 будуть відповідати даній вимозі, щодо пониження максимального обсягу сторінок в місяць важаємо недоцільним так як чим більше кільсть закладена виробником тим краще апарат буде справлятися з критичними навантаженнями які можуть досягати до 15000 строрінок при пікових навантаженнях працівників, вимога щодо живлення в режимі очікавання так як і вимога «Картриджі повинні заправлятися та здійснювати друк після заправки без заміни чи перепрошивання чіпа в картриджі чи принтері» заявлені з метою економії бюджетних коштів, а саме середня заправка картриджа у Львові та області становить 90 грн. а придбання найдешевшого заміника низької якості починається від 200 грн., оригінального від 1000 грн. якщо принтера які будуть нам запропоновані будуть вимагати постійної заміни катриджа (або чіпа) і не буде можливості просто заправити катріджі це приведе до значних і необгрунтованих видатків бюджетних коштів в декілька разів.
Документи автора вимоги
Статус вимоги:
Відхилено