• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання: ноутбуки

Завершена

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження: 13.07.2020 14:54 - 17.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Не правомірна дискваліфікація

Номер: abb7220825f543fc957af94c15538535
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-13-004963-c.a2
Назва: Не правомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний замовник, Просимо зввернути увагу на наступне: В протоколі про відхилення пропопзиції ФОП Павлова Ірина Юріївна зазначене наступне: " Документи які були надані учасником були завірені датою яке не співпадало з датою оприлюднення на електронному майданчику а саме: Гарантійний лист від 05.12.2019р. Лист згода на обробку даних 05.12.19р,гарантійний термін на товар від 05.12.19 та т.д. Документи повинні бути не раніше чим була виставленна спрощена закупівля на майданчик електронний- це з 13.07.20р. та по період подання пропозиції: 24.07.20р." 1. Поперше в тендерній пропозициції ФОП Павлова Ірина Юріївна наданий документ "Пропозиція.pdf" , сторніка 6 цього документу містить гарантій лист стасовно гарантійного строку товара, датований 23.07.2020 також сторінка 7 містить гарантійний лист стасовно сервісного центру. Сторінка 8 довідку стасовно технічного завдання тощо. Це всі довідки та листи зазнчаені в тендерній документаціі. Вони били надані та датовані згідно вимог тенедрної документації. 2. Подруге Лист згода на обробку даних, не було зазначено в тендерній документації, та не може бути підставою для дискваліфікації, так як цей документ був підгружений за власним бажанням. Всі документи які надав учасник в тендерній пропозиції стасовні тендерній документації були надані учасником та датовані вірно. Тому дискваліфікація не правомірно, просимо розглянути нашу вимогу, та повторно оцінити нашу пропозицію, з урухуванням вищезазначого, та виправити дискримінаційне рішення. З повагою
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Користуючись даними з відкритих джерел, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА ввела технічні характеристики заявленої нею моделі а саме:Ноутбука ASUS X509UA (X509UA-BQ306) ,який не відповідає реальним технічним характеристикам. Технічні характеристики, що вказані Замовником в Описі предмета закупівлі у частині оперативна память:Максимально об’єм пам’яті, яку можливо встановити - 16 ГБ .Згідно з даними з відкритих джерел у моделі, заявленої Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА Максимально об’єм пам’яті, яку можливо встановити - 12ГБ; вказана Замовником в Описівимога щодо відеомонітору-Тип матриці - VA / SVA /, згідно з даними з відкритих джерел у моделі, заявленої Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА -TN+film. За таких обставин вимога ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПАВЛОВОЇ ІРИНИ ЮРІЇВНИ підлягає відхиленню відповідно до вимог ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

1

Номер: fd05a48ecdb14ae290413bde5d75b70f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-13-004963-c.c1
Назва: 1
Вимога:
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель. Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу задоволено. Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено