-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комп"ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) для початкової школи)
Місце знаходження замовника: 27100, Кіровоградська обл., Новоукраїнський район, місто Новоукраїнка, вул. Соборна, будинок 59. Місце поставки: на централізований склад відділу освіти, культури, молоді та спорту Новоукраїнської районної державної адміністрації. До розрахунку ціни пропозиції Учасники повинні включити витрати на транспортування (доставку до місця знаходження Замовника).
Завершена
97 321.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 487.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 487.00 UAH
Період оскарження:
13.07.2020 14:44 - 17.07.2020 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
Стосовно відповіді : "ЗАДОВОЛЕНО ЧАСТКОВО 1. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях. Варто зазначити, що «…замовник МОЖЕ вказати» - це право Замовника, а не як обов’язок. "
Номер:
a9049ba1cd7b41bbb5cba37867978d5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-002580-b.c3
Назва:
Стосовно відповіді : "ЗАДОВОЛЕНО ЧАСТКОВО 1. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях. Варто зазначити, що «…замовник МОЖЕ вказати» - це право Замовника, а не як обов’язок. "
Вимога:
Наголошуємо на тому, що МОЖЛИВІСТЬ встановлення технічних характеристик, не звільняє Замовника дотримуватися умов чинного законодавства з недискримінації учасників та обмеження конкуренції в сфері закупівель, а саме: ст.5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Слід зазначити, що Еквівалент- це повна відповідність товару по всіх технічних характеристиках, а багатофункційному пристрію виробника Epson за параметром роздільна здатність не має жодного з «еквівалентів». Таким чином, Тендерна Документація (надалі ТД) прописана під конкретного виробника й Замовник не зацікавлений у проведенні насправді відкритого конкурсу. Такі дії Замовника унеможливлюють доступ до закупівлі всіх охочих постачальників, крім постачальника багатофункційному пристрію Epson(надалі БФП), адже подавши тендерну пропозицію, інший учасник буде відхилений Замовником через невідповідність тендерної пропозиції вимогам ТД (ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі). Враховуючи вимогу надання «Авторизаційний лист від виробників запропонованого Учасником програмного забезпечення для багатофункційного пристрою, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.», такі листи відповідними виробниками надаються лише обмеженому колу постачальників, що унеможливлює участь Скаржника у закупівлі.
Звертаємось до Вас з вимогою внести зміни до таблиці Додатку 1 ТД, спростивши їх у СУКУПНОСТІ до універсальних вимог, під які попадають багатофункційні пристрої інших доступних виробників, чим Ви отримаєте конкуренто низьку ціну і достатню кількість учасників. Вимагаємо змінити наступні пункти таблиці Додатку 1 ТД:
Розподільча здатність – не менше ніж 4800x1200
Швидкість чорно – білого друка за стандартом ISO/IEC 24734 – не менше 8.8 стор/хв..
Просимо надати письмове обґрунтування, якщо Замовник вважає, що на ринку представлені декілька виробників БФП, що повністю відповідають вимогам даної закупівлі (Вимагаємо надати посилання на більш ніж одного такого виробника). В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.07.2020 18:29
Вирішення:
Наголошуємо, на те, що в спрощених закупівлях ми, як Замовник, в розумінні Закону можемо не приймати еквівалент товару, за умови, що у вимогах до предмету закупівлі ми його не зазначали. В ст.14 ч.4 абз.2 Закону мова йде про можливість Замовника вказувати аналоги або еквіваленти, це не обов'язково, на відміну від відкритих торгів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.07.2020 08:52
Вимога
Вирішена
Усунення Дискримінаційних вимог!
Номер:
48ce7fdfdbcd4180b876b30ed28d0883
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-002580-b.c2
Назва:
Усунення Дискримінаційних вимог!
Вимога:
Шановний Замовник!
1. За сукупністю параметрів викладених у технічному завданні до тендерній документації до багатофункціонального пристрою відповідають пристрої лише одного виробника, а саме Епсон, що дискримінує учасників, які можуть надати еквіваленти від інших виробників. Для допуску інших учасників до тендеру вимагаємо змінити параметр "Роздільна здатність на 4800*1200, " що при аналогічній термо-струменевій технології друку не гірше за якістю, та встановити більш лояльний критерій до швидкості чорно-білого друку за стандартом A4 (ISO) до 8,8 стор на хв., що не буде перевищувати 5% від параметрів які вимагаються у документації, натомість буде вище швидкість кольорового друку. Змінити ресурс або додати "рівноцінний еквівалент" контейнерів чорнил кольорових не менше 7000 видруків А4 та чорного 6000 видруків А4 по всім комплектам(стартовий та постійний), що буде еквівалентно.
2. Вимагаємо видалити пункти стосовно:
Детальний опис можливостей спеціалізованого програмного забезпечення для лінгафонного кабінету - предмет закупівлі не вимагає жодного спеціалізованого ПЗ для лінгафонного кабінету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2020 13:48
Вирішення:
ЗАДОВОЛЕНО ЧАСТКОВО
1. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях.
Варто зазначити, що «…замовник МОЖЕ вказати» - це право Замовника, а не як обов’язок.
2. Стосовно другого пункту вирішено внести зміни щодо вимог до учасників.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
1
Номер:
25213e72c3cf45b599ea0a8fda3373dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-002580-b.c1
Назва:
1
Вимога:
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.07.2020 20:25
Вирішення:
Авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення - як підтвердження права учасника на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Варто зазначити, що в технічних вимогах відсутні будь-які посилання на торгівельну марку та/або модель обладнання чи програмного забезпечення, що закуповується. Для визнання дискримінацією прохання надати авторизаційний лист Учасник може документально підтвердити неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також документально підтвердити, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у спрощеній закупівлі, та позбавляє можливості подати свою пропозицію через наявну умову Документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.07.2020 16:53