• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбуки

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Відділ освіти Сватівської районної державної адміністрації. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02142106. 4. Місцезнаходження замовника: 92603, Луганська обл., Сватівський район, місто Сватове, майдан Злагоди, будинок 25. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ільків Тетяна Миколаївна, секретар тендерного комітету відділу освіти Сватівської районної державної адміністрації, e-mail: osvita_svt@ukr.net, тел. +3806471(3-20-17). 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Ноутбуки. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 21 (двадцять одна) штука. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92603, Луганська обл., Сватівський район, місто Сватове, майдан Злагоди, будинок 25. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.09.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 273 000,00 грн. (двісті сімдесят три тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету: 245 700,00 грн. (двісті сорок п’ять тисяч сімсот гривень 00 копійок); Кошти місцевого бюджету: 27 300,00 грн. (двадцять сім тисяч триста гривень 00 копійок). 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 730 грн. (дві тисячі сімсот тридцять гривень 00 копійок) – 1% від очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «29» липня 2020 року час 0000 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

273 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 730.00 UAH
Період оскарження: 13.07.2020 14:36 - 25.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність тендерної документації переможця.

Номер: 7f3f5a32c70e47dd8f0c05c35eb3ea8f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-13-002502-b.a1
Назва: Невідповідність тендерної документації переможця.
Вимога:
Тендерна документація компанії ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" є помилковою та не може бути визнана переможцем. А саме: технічна документація є такою , що не відповідає дійсності та вводить замовника в оману. Згідно ДОДАТКУ № 3 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Ноутбуки) учасник ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" надав інформацію та порівняльну таблицю , що модель запропонованого ними ноутбука на 100 відсотків відповідає заявленим характеристикам. Повідомляємо, що це не вірна інформація, яка була надана навмисно. В офіційному листі від Acer до цього тендера ми можемо побачити справжні характеристики ноутбука, запропонованого в цьому тендері. Запропонована модель ноутбука ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" не відповідає по двом критеріям, а саме: 1. Кількість портів USB 3.1 Type C повинна бути не менше 2шт. В цій моделі ноутбука - 1шт. Це є невідповідністю тендерної документації. 2. Частота оперативної пам’яті повинна бути не менше 3200 Mhz . В Пропозиції "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" навмисно не вказана ця характеристика, адже у цій моделі вона становить 2333 Mhz, що також э невідповідністю тендерній документації. Вимагаємо відхилення тендерної документації ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", як такої, що не відповідає вимогам даного тендеру.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може подати вимогу щодо надання роз’яснень стосовно прийнятих Замовником рішень. Даною вимогою ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" не потребує роз’яснень стосовно відхилення його пропозиції, так як його пропозиція не розглядалася тендерним комітетом. Розміщену вимогу необхідно класифікувати, як скаргу. Згідно із статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Одночасно повідомляємо, що зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена тендерним комітетом як втручання у процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення. Враховуючи викладене, дану вимогу тендерним комітетом відхилено. Та додатково зазначаємо, що тендерний комітет звернувся до ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" та отримав лист від «06» серпня 2020 року № 2502-b/01, яким ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" підтверджує відповідність наданої ними пропозиції на закупівлю UA-2020-07-13-002502-b всім вимогам Замовника, у тому числі технічній специфікації та повідомив, що виробник завжди може вносити зміни до технічних характеристик комплектуючих. Тому пропозиція ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" повністю відповідає вимогам Замовника.
Статус вимоги: Відхилено