-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам`яне марки АМ 13-25 або еквівалент
Категорія замовника згідно п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів та є установою, яка забезпечує потреби територіальної громади. Джерело фінансування: місцевий бюджет
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Період оскарження:
13.07.2020 13:48 - 30.07.2020 00:00
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
1b0a88cfb96a425b9f89617d4775d309
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-003855-c.b4
Назва:
Скарга
Скарга:
Невідповідність Тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 12.10.2020 11:17
- Скарга.PDF 12.10.2020 11:17
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
13.10.2020 00:04
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА що стосується прийнятого рішення, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
4b41d5fe1f32456884ce3fc0c96d9094
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-003855-c.b3
Назва:
СКАРГА що стосується прийнятого рішення, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Уповноважена особа Замовника безпідставно прийняла рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_ВО Прибужанівської СР_UA-2020-07-13-003855-c.pdf 08.09.2020 23:22
- рішення від 14.09.2020 № 17149+ лист Замовнику.pdf 14.09.2020 17:33
- Інформація про перенесення розгляду скарги №14893.pdf 23.09.2020 19:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2020 №18074 .pdf 28.09.2020 20:53
- рішення від 25.09.2020 №18074 .pdf 30.09.2020 22:51
- запит про надання публічної інформації 17.09.2020 15:56
- відповідь на скаргу 17.09.2020 15:56
- Відповідь на запит .pdf 17.09.2020 15:56
- відповідь на скаргу 17.09.2020 16:16
- Протокол _ 51.pdf 02.10.2020 14:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.09.2020 10:50
Дата розгляду скарги:
22.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.09.2020 17:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.09.2020 22:52
Дата виконання рішення Замовником:
02.10.2020 14:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом № 51 від 01 жовтня 2020 року , було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Південний паливний склад» за процедурою закупівлі «Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 або еквівалент» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Південний паливний склад» визначено переможцем за процедурою закупівлі «Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 або еквівалент».
Скарга
Відхилено
Скарга до уповноваженого органу
Номер:
0056dee3e72e4ba5b84255e9e28f3d67
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-003855-c.c2
Назва:
Скарга до уповноваженого органу
Скарга:
СКАРГА
на рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси товариства з обмеженою відповідальність «ТОРГОВА КОМПАНІЯ МИКОЛАЇВОБЛПАЛИВО» під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 0911000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 або еквівалент) (UA-2020-07-13-003855-c)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до уповноваженого органу.docx 28.07.2020 12:30
- Скарга до уповноваженого органу.PDF 28.07.2020 12:31
- рішення від 30.07.2020 № 14659 + лист Замовнику .pdf 31.07.2020 11:51
- інформація про перенесення розгляду скарги № 12127.pdf 11.08.2020 18:18
- інформація про перенесення розгляду скарги № 13059.pdf 22.08.2020 00:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.08.2020 № 16029.pdf 26.08.2020 20:33
- рішення від 25.08.2020 № 16029.pdf 28.08.2020 19:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.07.2020 12:32
Дата розгляду скарги:
10.08.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.07.2020 11:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.08.2020 19:59
Вимога
Вирішена
Щодо умов оплати за поставлений товар
Номер:
bf825e4091dc44a697ea8e64f52fadcc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-003855-c.c1
Назва:
Щодо умов оплати за поставлений товар
Вимога:
Згідно оголошення опублікованого в електронній системі закупівель оплата за поставлений товар проводиться протягом на умовах 100% післяоплати протягом 7 календарних днів.
Згідно додатку 1 до тендерної документації - умови розрахунків –– 100% перерахуванням грошових коштів на рахунок постачальника протягом 7 календарних днів з дня отримання товару.
Водночас, всупереч зазначеної вище інформації, пунктом 4.2. додатку 2 до тендерної документації зазначено що, розрахунки за поставлений товар здійснюються з відстрочкою платежу до останнього поточного бюджетного року з моменту прийняття Товару Замовником, отже набагато більше ніж 7 календарних днів.
Вимагаємо привести умови оплати у відповідність один до одного та чітко вказати в п.4.2. додатку 2 до тендерної документації строк оплати за поставлений товар.
У разі не зазначення у п.4.2. додатку 2 до тендерної документації строку оплати за поставлений товар, згідно оголошення опублікованого в електронній системі закупівель та додатку 1 до тендерної документації, ми вимушені будемо звернуться до Держаудитслужби щодо проведення моніторингу відповідної закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.07.2020 13:34
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено