• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам`яне марки АМ 13-25 або еквівалент

Категорія замовника згідно п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів та є установою, яка забезпечує потреби територіальної громади. Джерело фінансування: місцевий бюджет

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 13.07.2020 13:48 - 30.07.2020 00:00
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 1b0a88cfb96a425b9f89617d4775d309
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-13-003855-c.b4
Назва: Скарга
Скарга:
Невідповідність Тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 13.10.2020 00:04
Автор: ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ", Дмитрий Ляховец +380931666561 yug-ugol@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА що стосується прийнятого рішення, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників

Номер: 4b41d5fe1f32456884ce3fc0c96d9094
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-13-003855-c.b3
Назва: СКАРГА що стосується прийнятого рішення, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Уповноважена особа Замовника безпідставно прийняла рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Дата розгляду скарги: 22.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.09.2020 17:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.09.2020 22:52
Дата виконання рішення Замовником: 02.10.2020 14:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом № 51 від 01 жовтня 2020 року , було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Південний паливний склад» за процедурою закупівлі «Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 або еквівалент» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Південний паливний склад» визначено переможцем за процедурою закупівлі «Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 або еквівалент».
Автор: ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД", Владимир Старовойтов +380675620492 uts1775313@gmail.com
Скарга
Відхилено

Скарга до уповноваженого органу

Номер: 0056dee3e72e4ba5b84255e9e28f3d67
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-13-003855-c.c2
Назва: Скарга до уповноваженого органу
Скарга:
СКАРГА на рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси товариства з обмеженою відповідальність «ТОРГОВА КОМПАНІЯ МИКОЛАЇВОБЛПАЛИВО» під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 0911000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 або еквівалент) (UA-2020-07-13-003855-c)
Дата розгляду скарги: 10.08.2020 14:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.07.2020 11:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.08.2020 19:59
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ МИКОЛАЇВОБЛПАЛИВО", Валентина Кисса +380503943359 vkyssa1965@gmail.com
Вимога
Вирішена

Щодо умов оплати за поставлений товар

Номер: bf825e4091dc44a697ea8e64f52fadcc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-13-003855-c.c1
Назва: Щодо умов оплати за поставлений товар
Вимога:
Згідно оголошення опублікованого в електронній системі закупівель оплата за поставлений товар проводиться протягом на умовах 100% післяоплати протягом 7 календарних днів. Згідно додатку 1 до тендерної документації - умови розрахунків –– 100% перерахуванням грошових коштів на рахунок постачальника протягом 7 календарних днів з дня отримання товару. Водночас, всупереч зазначеної вище інформації, пунктом 4.2. додатку 2 до тендерної документації зазначено що, розрахунки за поставлений товар здійснюються з відстрочкою платежу до останнього поточного бюджетного року з моменту прийняття Товару Замовником, отже набагато більше ніж 7 календарних днів. Вимагаємо привести умови оплати у відповідність один до одного та чітко вказати в п.4.2. додатку 2 до тендерної документації строк оплати за поставлений товар. У разі не зазначення у п.4.2. додатку 2 до тендерної документації строку оплати за поставлений товар, згідно оголошення опублікованого в електронній системі закупівель та додатку 1 до тендерної документації, ми вимушені будемо звернуться до Держаудитслужби щодо проведення моніторингу відповідної закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено