-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природній газ
Торги не відбулися
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
13.07.2020 11:04 - 25.07.2020 00:00
Скарга
Скасована
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
7f2f432466194e45bdf0bf4f37b627e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-000565-a.c3
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Скарга:
Шановний Замовник, повторно звертаємося до Вас стосовно вимог тендерної документації, а саме:
В Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги …..» до тендерної документації встановлено, що згідно підпункту 2 пункту 2.2. Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу встановлено, що при провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат зобов’язаний дотримуватися таких організаційних вимог: «створити точки контакту для надання інформації споживачам стосовно, зокрема, їх прав, чинного законодавства та наявних способів для вирішення спорів. Контактні дані і режим роботи кожної контактної точки повинні бути передбачені у договорі постачання природного газу і на сайті ліцензіата». щодо наявності точок контакту в межах територіального обслуговування.
Хочемо зазначити, що ані Законом, ані Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу, які затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг від 16.02.2017 № 201 не встановлено вимоги щодо наявності у Постачальника природного газу представництв у певних регіонах України. Більш того, виконавши всі ліцензійні умови, відповідно до Постанови НКРЕКП від 18.04.2017 № 513 Учасники отримали ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу на території України. Тобто, не має значення: наявні чи відсутні представництва підприємства в регіонах замовників - здійснювати визначені в ліцензії види господарської діяльності Учасники мають право на території всієї України.
Також хочемо звернути Вашу увагу, що зміни до тендерної документації від 17.07.2020 р, були опубліковані з порушенням.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації та проекту договору.
Пов'язані документи:
Учасник
- Щодо точок контакту.docx 20.07.2020 13:32
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
25.07.2020 00:04
Вимога
Є відповідь
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
3a28f441aca54f5395526890d7dffd25
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-000565-a.b2
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, за результатами проведеного аналізу вимог тендерної документації встановлені невідповідності (неточності) та дискримінаційні вимоги, а саме:
1. В п.3 Розділу 4. «Подання та розкриття тендерних пропозицій» та в Додатку 4 до тендерної документації вказано, що згідно з частиною 3 статті 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Хочемо зазначити, що згідно частини 6 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) встановлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
2. В Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги …..» до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційних умов, інформації щодо наявності точок контакту в межах територіального обслуговування. Вважаємо, що така вимога Замовника є дискримінаційною.
Додатково просимо ознайомитись з аналогічним рішенням АМКУ по аналогічному питанню РІШЕННЯ № 4897-р/пк-пз від 22.04.2019, Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-03-27-000358-a
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2020 12:41
Вирішення:
Доброго дня.Зміни внесено.Оприлюднено змінену тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
19d199116a664a33aaff58faea2e9d9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-13-000565-a.c1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, проаналізувавши вимоги тендерної документації ми виявили в ній дискримінаційні вимоги та такі, які порушують ст. 3 Закону України «Про Публічні закупівлі». В Додатку 3 Тендерної документації вимагається надання від учасників процедури закупівлі сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників з наступних підстав. По-перше, обов’язок наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. Запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. По-друге, для отримання такого Сертифікату потрібно затратити і час, і грошові ресурси, що може призвести до збільшення затратної частини учасників на участь в закупівлі та вплинути на ціну тендерної пропозиції. Тому, ваша вимога є недоречною та необґрунтованою. Просимо: усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію - видалити дискримінаційну вимогу щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2020 17:05
Вирішення:
Доброго дня.Зміни внесено.Оприлюднено тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено