• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 90710000-7 — Екологічний менеджмент (послуги з розробки оцінки впливу на довкілля будівництва напірного каналізаційного колектору від КНС-9 до проспекту Михайла Лушпи в м. Суми з переврізкою в збудований напірний колектор).

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі. • Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія; • Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 90710000-7 — Екологічний менеджмент (послуги з розробки оцінки впливу на довкілля будівництва напірного каналізаційного колектору від КНС-9 до проспекту Михайла Лушпи в м. Суми з переврізкою в збудований напірний колектор). • Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2. • Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2. • Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.11.2020. • Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток № __). Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. • Очікувана вартість предмету закупівлі: 190 000 грн. (в т.ч. ПДВ). • Період уточненя інформації про закупівлю: по 17.07.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Кінцевий строк подання пропозицій: 21.07.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом • Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. • Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається. • Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. • Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 950,00 грн. (0,5%). • Інша інформація: • Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. • Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору: - протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, - наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника, - копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи); - довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність, - копія паспорту (для фізичних осіб); • Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт. • Розрахунок ціни пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення (договірна ціна/калькуляція). Для підтвердження відповідності пропозиції Учасника інформаціі про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток №2), учасник, у складі своєї пропозиції повинен надати розрахунок вартості послуг, які є предметом закупівлі. Розрахунки у документах повинні відповідати вимогам Додатку №2, а загальна вартість пропозиції повинна включати усі податки, збори, та інші платежі, передбачені чиним законодавством України. Документи, які надаються учасником, з метою підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, повинні бути виконані із детальним зазначенням витрат. У разі виявлення Замовником невідповідності складових запропонованих послуг- складових послуг, визначеними вимогами Додатку №2, або розрахунки не будуть відповідати завданню, така пропозиція учасника за рішенням Замовника відхиляється, як така що не відповідає вимогам Замовника визначеним у Оголошенні, зокрема у технічній частині предмета закупівлі. • Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації). • Календарний план надання послуг. • Наявність працівників із кваліфікаційним сертифікатом інженерно-будівелього проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2. • Документи, що підтверджують наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору. Надати гарантійний лист про наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору. До гарантійного листа додаються: - копія (ї) договору (ів), зазначеного(-них) в гарантійному листі; - копії актів виконаних робіт (наданих послуг); - посилання на інформацію, оприлюднену в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля, щодо наявності Висновку, виданого уповноваженим органом за результатом наданих послуг. Примітка:* аналогічним договором вважається договір на послуги з розробки оцінки впливу на довкілля, в якому учасник виступав в якості виконавця. Додатки до документації: Додаток № 1 – Проект договору. Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження: 13.07.2020 09:26 - 17.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога про скасування результатів закупівлі

Номер: 3103502db0fa4c2c9dd29b45dbcb8759
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-13-000267-b.b1
Назва: Вимога про скасування результатів закупівлі
Вимога:
1. Згідно додатку 2 тендерної документації: Розрахунки у документах повинні відповідати вимогам Додатку №2, а загальна вартість пропозиції повинна включати усі податки, збори, та інші платежі, передбачені чиним законодавством України, доводимо до вашого відома,що у складі кошториса тендерної пропозиції ФОП СИДОРЕНКО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ вказана «Основна та додаткова заробітна плата виробничого персоналу» але відсутні Відрахування на загальнообов’язкове державне пенсійне та соціальне страхування, тобто не враховані усі податки, збори, та інші платежі, передбачені чиним законодавством України. 2. Згідно наданому кошторису - термін виконання послуги складае 97,8 робочіх днів. Але згідно наданого календарного плану термін виконання послуги складає 138 робочих та 80 календарних днів. 3. Згідно наданого календарного плану термін виконання послуги термін виконання послуги складає 138 робочих та 80 календарних днів, доводимо до вашого відома що згідно додатку №2 ТД Строк надання послуг: протягом 120 календарних днів від дати підписання договору. Тобто тендерна пропозиція не відповідає умовам Технічного завдання 4. Згідно додатку 2 ТД: До складу послуг входять наступні складові: 2.1. Підготовка та оприлюднення повідомлень про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля (далі – ОВД), в двох друкованих ЗМІ, територія розповсюдження яких охоплює адміністративно-територіальні одиниці, що можуть зазнати впливу планованої діяльності Замовника. 2.2. Надання Замовнику відомостей (документів, матеріалів), що підтверджують факт та дату опублікування повідомлень про плановану діяльність. 2.3. Своєчасне подання уповноваженому територіальному (або центральному) органу повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає ОВД. 2.4. Попередня розробка звіту з оцінки впливу на довкілля. 2.5. Підготовка та оприлюднення оголошення про початок громадського обговорення звіту з ОВД в двох друкованих ЗМІ, територія розповсюдження яких охоплює адміністративно-територіальні одиниці, що можуть зазнати впливу планованої діяльності Замовника, та на дошках оголошень органів місцевого самоврядування. 2.6. Надання Замовнику відомостей (документів, матеріалів), що підтверджують факт та дату опублікування оголошення про початок громадського обговорення звіту з ОВД. 2.7. Представництво інтересів Замовника у громадському обговоренні звіту з ОВД. 2.8. Коригування звіту з ОВД з повним або частковим урахуванням чи обґрунтованим відхиленням зауважень і пропозицій громадськості, що надійшли в процесі громадського обговорення. 2.9. Узгодження остаточного звіту з ОВД та оприлюднення його у Єдиному реєстрі ОВД. 2.10. Своєчасне отримання звіту про громадські обговорення та протоколу громадських слухань. 2.11. Отримання висновку з ОВД в уповноваженому державному органі. Доводимо до вашого відома, що Прелік послуг вказаних в кошторисі та календарному плану наданому в складі тендерної пропозиції ФОП СИДОРЕНКО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ не відповідає переліку послуг вказаному в технічному завданні. 5. Згідно кваліфікаційних умов вказаних в оголошені про закупівлю: Наявність працівників із кваліфікаційним сертифікатом інженерно-будівелього проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2. В складі тендерної пропозиції ФОП СИДОРЕНКО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ не надана довідка про наявність працівників з вищевказаним сертифікатом. 6. Згідно оголошення про закупівлю: Документи, що підтверджують наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору. Надати гарантійний лист про наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору. До гарантійного листа додаються: - копія (ї) договору (ів), зазначеного(-них) в гарантійному листі; - копії актів виконаних робіт (наданих послуг); - посилання на інформацію, оприлюднену в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля, щодо наявності Висновку, виданого уповноваженим органом за результатом наданих послуг. В якості підтвердження аналогічного доступу В складі тендерної пропозиції ФОП СИДОРЕНКО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ надані Кольорові Скани договорів та актів виконаних робіт, але в них відсутня ціна і вартість наданих послуг, що ставить під сумнів достовірність наданих документів, та наявні ознаки підробки документів. ВИМОГА 1.Вимагаємо скасувати протокол про визнання переможцем ФОП СИДОРЕНКО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ., Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. 2 Скасувати закупівлю ДК 021:2015 - 90710000-7 — Екологічний менеджмент (послуги з розробки оцінки впливу на довкілля будівництва напірного каналізаційного колектору від КНС-9 до проспекту Михайла Лушпи в м. Суми з переврізкою в збудований напірний колектор) та провести її повторно, тому що за проведеним нами аналізом – тендерні пропозиції усіх учасників закупівлі не відповідають умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваше звернення за № UA-2020-07-13-000267-b.b1 повідомляємо наступне. По-першому питанню. На вимогу оголошення про проведення спрощеної процедури, учасники повинні надати розрахунок ціни пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення (договірна ціна/калькуляція). Для підтвердження відповідності пропозиції Учасника інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток №2), учасник, у складі своєї пропозиції повинен надати розрахунок вартості послуг, які є предметом закупівлі. Розрахунки у документах повинні відповідати вимогам Додатку №2, а загальна вартість пропозиції повинна включати усі податки, збори, та інші платежі, передбачені чиним законодавством України. Документи, які надаються учасником, з метою підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, повинні бути виконані із детальним зазначенням витрат. Так, ФОП Сидоренко С. В., у складі своєї пропозиції надав Кошторис №1за формою 3-П із розрахунком вартості робіт, які є предметом закупівлі. Загальна вартість пропозиції включає податки, збори, та інші платежі, передбачені чиним законодавством України. Учасником, в складі своїх витрат зазначена основна та додаткова заробітна плата виробничого персоналу, оплата процедури громадських обговорень, послуги сторонніх організацій, собівартість робіт та єдиний податок. Тобто в даному кошторисі зазначена загальна вартість пропозиції із детальним зазначенням витрат. Відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» єдиний внесок нараховується на суму нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату. Обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які відповідно до Закону нараховується єдиний внесок. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (додаток К) розрахунок вартості робіт за трудомісткістю робіт та усіх елементів витрат шляхом складання кошторису за формою № 3-П передбачає всі витрати, пов'язані з виконанням проектно-вишукувальних робіт, крім витрат на відрядження виробничого персоналу та податку на додану вартість. Таким чином до вказаної вартості входить і сплата ЄСВ. По- другому та третьому питанню. Послуга з оцінки впливу на довкілля передбачає надання послуг з: 1) безпосередньо підготовки та розробки документації з оцінки впливу на довкілля 2) проходження процедури ОВД відповідно до вимог законодавства. Згідно вимог ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» встановлені вимоги щодо часу проведення складових процедури ОВД (час на отримання зауважень та пропозицій від громадськості на Повідомлення, час на отримання пропозицій щодо обсягу досліджень та рівня деталізації інформації від уповноваженого органу, час на громадське обговорення Звіту з ОВД, час на надання у уповноваженим органом Висновку з ОВД та внесення до Єдиного реєстру з ОВД). Кошторисна вартість трудомісткості включає фактичні витрати на надання послуги, а календарний план містить терміни надання послуги з урахуванням термінів на проходження процедури ОВД відповідно до вимог ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля». Календарний план надання послуг з оцінки впливу на довкілля в даному випадку не є показником трудомісткості і не може бути співставлений с кошторисною витратою праці. По-четвертому питанню. Календарний план надання послуг визначає терміни виконання окремих етапів та визначені законодавством терміни проходження процедури ОВД. Технічним завданням визначаються складові послуг. Технічне Завдання є окремим від Календарного плану Додатком до договору. По-п’ятому питанню. Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник повинен мати працівників із кваліфікаційним сертифікатом інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2. В складі пропозиції ФОП Сидоренко С. В. наявний кваліфікаційний сертифікат інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки), що дозволяє виконувати роботи, які є предметом закупівлі. Довідка про наявність працівників з вищевказаним сертифікатом в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі – замовником не вимагалася. По – шостому питанню. В складі пропозиції ФОП СИДОРЕНКА СЕРГІЯ ВІКТОРОВИЧА для підтвердження наявності досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору, зокрема, наданий Договір №19/03-06-ОВД, укладений 02.05.2019 року з Старогутською сільською радою, в якому Учасником скрита ціна договору. Відповідно до Закону України «Про публічні заку півлі», замовник не вимагає підтвердження інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Так, відповідно до наявної інформації на веб-сайті Уповноваженого органу за № UA-2019-09-20-001782-b в системі Prozorro, оприлюднений договір №19/03-06-ОВД укладений 02.05.2019 року з Старогутською сільською радою, в якому вказана ціна і вартість наданих послуг, а тому по даному питанню сумнівів щодо чинності вищезазначеного договору не виникло, до того ж за посиланням http://eia.menr.gov.ua/uk/case/id-3445, http://eia.menr.gov.ua/uk/case/id-4066 , http://eia.menr.gov.ua/uk/case/id-3997 в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля міститься інформація про повне виконання укладених аналогічних договорів.
Статус вимоги: Відхилено