-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо
Місце поставки : урочище Лужок, Вишгородського р-ну, Київської області Кількість: 95 тонн Строк поставки: До 20.12.2020 року
Завершена
570 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 700.00 UAH
Період оскарження:
11.07.2020 22:42 - 23.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
f32c3168331a446fa8dbcd951a739699
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-11-000222-c.b4
Назва:
Вимога
Вимога:
3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Довідка в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного) за аналогічним предметом закупівлі за 2017-2020 роки із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, суми договору, найменування замовника, його адреси та контактного телефону. Аналогічним вважається Договір з поставки твердого палива або вугілля кам’яного.
Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати: - копія договору(-ів), зазначеного(-их) в довідці; - копії документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії всіх видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); - копії податкових накладних (лише для платників ПДВ);
1) Довідка про аналогічні договри за 2017 та/або 2018 та/або 2019 та/або 2020 ???? кількість будьяка таких договорів?
2) копії податкових накладних (лише для платників ПДВ); Відповідно до чиного законодавства податкова накладна не друкується. а відправляється у електроному варанті, крім того є податкова льгота для вугілля.
Як виконати цю вимогу та навіщо вона?
надайте нормативно-правове обгрунтування.
Надайте чітку відповідь.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2020 14:46
Вирішення:
Дякуємо за звернення! Шановний учаснику, просимо ще раз уважно вивчити умови тендерної документації.Всі відповіді на Ваші питання є в тендерній документації не лінуйтеся ознайомитися з повним текстом (Файл ВТ_тверде паливо.doc). Щодо аналогічних договорів - потрібно надати не менше 1 договору. Щодо податкових накладних - Документи, що не передбачені чинним законодавством України для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються учасниками в складі своєї пропозиції (у разі відсутності документів учасник повинен надати замість нього пояснювальну записку у відповідності з Додатком № 7 з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
e52b284e577840d382aea637e2721cbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-11-000222-c.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
копії документів про освіту працівників
Для чого надавати такі документи?
яким нормативно-правовим актом ви керувались при встановлені данох вимоги? на що вона впливає?
Яка освіта необхідна і для чого?
А якщо працівники не дають згоду на публікацію такого документу? то що?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2020 14:21
Вирішення:
Дякуємо за звернення! Шановний учасник, знідно ч.2 ст 16 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Рекомендуємо дотримуватися умов тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо зазначення істотних умов договору про закупівлю
Номер:
d73bad2917c04ebd9c86ccfceeb87995
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-11-000222-c.c2
Назва:
Вимога щодо зазначення істотних умов договору про закупівлю
Вимога:
Шановний Замовник!
Учасник надаючи пропозицію повинен знати всі умови майбутньої співпраці та умов Договору!, зокрема:
- які умови будуть зазначені у Додатку 1 до Договору, який відсутній у складі Додатку № 9 до тендерної документації,
- який строк постачання Товару,
- умови повернення Учаснику забезпечення виконання договору,
на підставі яких формується ціна пропозиції.
Також не зрозуміло яким чином зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за бюджетні кошти вплинуть на зміну умов договору, зокрема, розділу 3 та розділу 4, зокрема п.3.2., 3.3., 3.4., 3.7., 3.8., 3.9, 4.2. та 4.3, які ні яким чином не стосуються предмета закупівлі!
У свою чергу, згідно з ч.4, 5 ст.41 Закону України “Про публічні закупівлі”, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків встановлених у цій статті Закону.
У разі не зазначення істотних умов договору про закупівлю, ми вимушені будемо звернуться до Міністерства внутрішніх справ України, контролюючих органів Фінансового контролю, Державної аудиторської служби України щодо проведення моніторингу відповідної закупівлі та Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.07.2020 14:47
Вирішення:
Дякуємо за звернення! Істотні умови договору визначені в Додатку №10 до тендерної документації. Пропонуємо ознайомитися. Вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимага прибрати дискримінаційні умови
Номер:
57c0b9104c794c138603bb953f4ede03
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-11-000222-c.c1
Назва:
Вимага прибрати дискримінаційні умови
Вимога:
Згідно п. 4 Додатку № 1 до тендерної документації, оборот за попередній рік повинен становити не менше ніж очікувана вартість закупівлі.
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу що обмежує коло потенційних учасників, які утворені та зареєстровані наприклад у середині 2019 або у 2020 році, та відповідно оборот за попередній рік яких менше ніж очікувана вартість закупівлі або взагалі відсутній.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.07.2020 12:31
Вирішення:
Дякуємо за звернення! Згідно ч.3 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Тому вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено