• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція дороги комунальної власності по вул. Польова від вул. Енергетиків до вул. Михайла Гориня в м. Буча Київської області

Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)

Завершена

8 907 209.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 536.04 UAH
Період оскарження: 10.07.2020 16:07 - 22.07.2020 00:00
Скарга
Скасована

ввв

Номер: eece64eb7b6b49dab146b1caa0d106d9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-10-007409-c.c3
Назва: ввв
Скарга:
ввв
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 28.08.2020 10:04
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА", Ткаченко Дмитрий +380503886608 AVTOMAG111@GMAIL.COM http://st-galaktika.com.ua
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: efc3629285344430a777a5cda706c666
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-10-007409-c.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Вих. № 27/08 від «27» серпня 2020 р. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 39107995) Адреса: 51931, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, Заводський район, вул. Курська, 45, кв.2. Тел: +38 097 830 27 37 email: afinacentr2017@gmail.com Замовник: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 21467647) Адреса: 04119, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 email: drrgkh_tender@ukr.net телефон: +38(044)206-74-31, +38(044)206-74-33 Інформація про закупівлю ID: e79f66a8dc2f44fd9e0731762a7546e1 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-10-007409-c СКАРГА на дії Замовника Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-10-007409-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Реконструкція дороги комунальної власності по вул. Польова від вул. Енергетиків до вул. Михайла Гориня в м. Буча Київської області, що зазначено у оголошенні та Тендерній документації. Аукціон відбувся: 27.07.2020, 15:35 – 16:02. За результатами аукціону участь прийняли три учасники: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» – 7 349 567.44 грн з ПДВ; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «СТ «ГАЛАКТИКА» - 6 994 355.66 грн з ПДВ; 3) Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАНДАРТ ЛТД» – 8 350 000.00 грн з ПДВ. Очікувана вартість закупівлі: 8 907 209,00 грн (з ПДВ). Протоколом №756 від 18.08.2020 засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Протокол) Замовником тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «СТ «ГАЛАКТИКА» була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до цього Протоколу ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА» було визначено Замовником переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі робіт: Реконструкція дороги комунальної власності по вул. Польова від вул. Енергетиків до вул. Михайла Гориня в м. Буча Київської області та прийнято рішення про укладання з переможцем торгів відповідного договору про закупівлю. 18.08.2020 Замовником було опубліковано Повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником. Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» не може погодитися з такими рішеннями Замовника та вважає його дії необґрунтованими, протиправними та такими, що порушують права і інтереси Скаржника, та не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА» не відповідає вимогам тендерної документації та, відповідно, рішення Замовника (Протокол №756 від 18.08.2020 засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації) щодо визнання даного учасника переможцем відкритих торгів, підлягає скасуванню з наступних підстав. Так, преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Частинами 2 та 4 цієї статті Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Згідно із п. 31 ч.1 ст.1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до із п. 32 ч.1 ст.1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно із ч. 1 ст.16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч.2 ст.22 Закону визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Абзацом 1 частини 3 ст.22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно із п.1. ч.1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА», зазначаємо що в її складі відсутні документи та інформація, надання яких визнано обов’язковим відповідно до вимог Замовника, вказаних в Тендерній документації щодо проведення відкритих торгів, а саме: 1. Відповідно пункту 6 «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції» розділу «Загальні положення» Тендерної документації Замовника учасник має зазначити ціну тендерної пропозиції в національній валюті – гривні, з урахуванням усіх податків, зборів, обов’язкових платежів про що у складі тендерної пропозиції подається відповідна довідка. Однак, в порушення зазначеної вимоги, товариство з обмеженою відповідальністю «СТ «ГАЛАКТИКА» не надало у складі своєї тендерної пропозиції довідку щодо зазначення ціни тендерної пропозиції в національній валюті – гривні, з урахуванням усіх податків, зборів, обов’язкових платежів. 2. Відповідно пункту 5 «Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває Учасник як суб’єкт підприємницької діяльності з зазначенням відсоткової ставки» Додатку №5 до тендерної документації «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» учасник (в табличній формі) повинен надати інформацію щодо: - системи оподаткування (на загальних підставах, спрощена система оподаткування тощо); - відсоткова ставка (учасником зазначається відповідний %). Однак, в порушення зазначеної вимоги, товариством з обмеженою відповідальністю «СТ «ГАЛАКТИКА» в наданій у складі своєї тендерної пропозиції відповідній таблиці (вих. №1024 від 23.07.2020) відсутня інформація щодо відсоткової ставки – не зазначено відповідний % (пункт 5). Разом з тим, згідно із п.5 таблиці «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», наданої ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА» у складі своєї тендерної пропозиції, зазначено про перебування цього учасника на загальній системі оподаткування. При цьому, відповідно до норм Податкового кодексу України (далі – ПК України) юридичні особи, що знаходяться на загальній системі оподаткування, в обов’язковому порядку сплачують: 1) податок на прибуток (розділ ІІІ ПК України) – базова ставка 18% (п.136.1. ст. 136 ПК України); 2) податок на додану вартість (розділ V ПК України) – ставка 20% (підпункт "а" пункту 193.1 статті 193 ПК України). Необхідно зазначити, що ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА» є платником податку на додану вартість, що підтверджується наданим цим учасником у складі своєї тендерної пропозиції витягом №2026594501719 з Реєстру платників податку на додану вартість. Крім того, згідно із ПК України та інших норм чинного законодавства України юридичні особи, що знаходяться на загальній системі оподаткування, в залежності від обраного виду діяльності та здійснених господарських операцій сплачують такі основні податки та платежі (за встановленими ставками): - акцизний податок (розділ VІ ПК України); - екологічний податок (розділ VІІІ ПК України); - митні платежі (розділ ІХ Митного кодексу України; - податок на майно (розділ ХІІ ПК України); - рентна плата (розділи ІХ та Х ПК України); - інші податки і збори відповідно до законодавства України. Враховуючи викладене та відповідно до абз. 1 п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону, тендерна пропозиція ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА» підлягає відхиленню як така, що не відповідає Тендерній документації. Але, незважаючи на очевидні порушення товариством з обмеженою відповідальністю «СТ «ГАЛАКТИКА» вимог Тендерної документації, тендерну пропозицію цього учасника Замовником не було відхилено. Не відхилення Замовником тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТ «ГАЛАКТИКА» та визнання цього учасника переможцем даних відкритих торгів є грубим порушенням ст.ст.3, 5. 16, 22, 28 та 30 Закону. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного не відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТ «ГАЛАКТИКА» та незаконного визнання цього учасника переможцем вищевказаних відкритих торгів, що в свою чергу призвело до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника. Враховуючи викладене, відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень під час проведення процедури відкритих торгів по закупівлі: Реконструкція дороги комунальної власності по вул. Польова від вул. Енергетиків до вул. Михайла Гориня в м. Буча Київської області з боку Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-10-007409-c, ID: e79f66a8dc2f44fd9e0731762a7546e1. 2. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення - Протокол №756 від 18.08.2020 засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації про визнання переможцем відкритих торгів товариства з обмеженою відповідальністю «СТ «ГАЛАКТИКА» (код ЄДРПОУ 38260976) та повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником. 3. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТ «ГАЛАКТИКА». З повагою, Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР» О. С. Фесенко
Дата розгляду скарги: 09.09.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.08.2020 22:16
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.09.2020 22:05
Автор: ТОВ "Афінацентр", Фесенко Олександр Сергійович +380978302737 afinacentr2016@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 58f30e2d83dd4ac49315f4b075e14649
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-10-007409-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, аргументовані вимоги щодо якої замовник вважає за необхідне включити до її складу. Замовником в проєкті договору будівельного підряду по об’єкту «Реконструкція дороги комунальної власності по вул. Польова від вул. Енергетиків до вул. Михайла Гориня в м. Буча Київської області» було встановлено п.4.1., що всі розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Тобто, виходячи з вищезазначеного, Замовником не передбачено надання авансу на закупівлю матеріалів для виконання робіт визначених технічним завданням в тендерній документації. Закупівля матеріалів, відповідно, потребує наявності достатньої кількості коштів на рахунках виконавця робіт. Тому, з метою мінімізації ризиків невиконання державного замовлення та підтвердження фактичної спроможності Підрядника виконати ним взяті на себе зобов’язання щодо виконання договору про закупівлю якісно та у визначені терміни, було встановлено вимогу щодо надання Учасником довідки з обслуговуючого банку щодо наявності на поточних рахунках грошових коштів у розмірі не менше 15% від вартості закупівлі. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною для стабільно працюючих виконавців та не обмежує конкуренцію.
Статус вимоги: Відхилено